𝟎𝟏𝟏.
📸 ⏆ . 🍕 ﹢
İnanamayarak e-postaya bakıyordun. Sadece şans.
Şu anda menajerin senden Barcelona'nın instagram sayfası için Pedri ile birlikte bir video çekmek üzere antrenman sahasında buluşmanı istiyordu.
Büyük. Bir. Hayır.
Aslında Gavi'nin videoyu onunla birlikte çekmesi gerekiyordu ancak Nike ile yaptığı çekimler beklenenden uzun sürdüğü için son dakikada iptal etmek zorunda kalmıştı.
Kısa süre önce haber verildiği için oyuncular çoktan evlerine gönderilmişti ve antrenmandan sonra sadece Pedri kalmıştı.
Bu, yöneticinizden ekibin sosyal medya stajyeri olarak öne çıkıp bu rolü üstlenmen için bir e-posta almana yol açmıştı.
Onu geri çevirmek istememiştin, çünkü o senin patronundu ve teknik olarak kovulmadan bunu yapıp yapamayacağından bile emin değildin, ama ikinci olarak da Pedri'yi bütün hafta görmemiştin ve beyninin duygusal hislerle dolu küçük bir kısmı onu özlüyordu.
İkiniz bir önceki yaz Barcelona'da staja başladığında tanışmıştınız, o profesyonel olarak ikinci yılını yeni bitiriyordu, sen de üniversitede ikinci yılını yeni bitirmiştin ve ve bunun sonucunda staja başlamıştın.
Başlangıçta, ikinizin arasında işler oldukça tuhaftı. Oyuncuları nadiren görüyordun, genellikle trendleri ayak uydurmaya çalışmak ve verileri analiz etmek gibi sosyal medya pazarlamasının araştırma yönüne bakıyordun. Çocukla ilk karşılaşmanız ancak 5 hafta sonra gerçekleşmişti.
Dinlenme odasına girmiştin, doğrusunu söylemek gerekirse burası her şeyden çok bir atıştırmalık odası gibiydi, masalar farklı yiyecek çeşitleriyle doluydu.
Oraya vardığında bir kişinin daha orada olduğunu fark ettin. Masanın diğer ucunda oturan kahverengi saçlı bir çocuk gözlerini dikmiş, keklere dikkatle bakıyordu.
İlk başta onu görmezden gelmeyi tercih etmiştin ve personelin bugün takım için getirdiği yiyeceklere odaklanmaya çalışmıştın. Gözlerin pizzaya kilitlenmiş ve vücudun heyecanla dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salvatore [f1 & football oneshots]
Fanfictionhikayeler bana ait değil, çeviri yapıyorum. #1 ferrari 21.03.24