𝟎𝟎𝟐.
🎼 ⏆ . 🧵 ﹢
Charles ile birbirinize olan sevginizin yanı sıra ortak bir noktanız da müziğe, özellikle de enstrüman çalmaya olan sevginizdi. Kendini sık sık piyano çalarken, melodiye eşlik ederken ve bazen de birkaç şarkı söylerken buluyordun. Parmakların piyanonun tuşları üzerinde balerinler gibi dans ediyor, ayakların ise Charles'la ortak evinize koymak için aldığınız siyah piyanonun altındaki altın pedallara basıyordu.
Bugün, cumartesi akşamı olmasına rağmen gece dışarı çıkmak istemediğiniz günlerden biriydi.
Monako'da ki dairenizde kalıp film izlemeyi ya da ikinizinde tercih ettiği gibi, iki buçuk saatlik iki Harry Potter filmi gibi daha uzun bir film serisi izlemeyi tercih etmiştiniz. Vücutlarınız birbirine dolanmış, önünüzdeki masada birkaç atıştırmalık, ellerinizde bir kadeh şarap. Mükemmeldi.
Saat neredeyse on bir olmasına rağmen yorgun değildin, hayır, hiç de değil. Enerji ve motivasyon doluydun ve bu yüzden Charles tuvalete gitmek için televizyonu kapatır kapatmaz piyanonun önündeki tabureye oturmaya karar vermiştin. Parmakların tuşları tozdan koruyan siyah örtüyü kaldırmak için hareket etmiş ve parmaklarını iç içe geçirerek ellerini parmak eklemlerini çatlatacak şekilde döndürmüştün. Telefon piyanonun tepesinde, Charles'ın birkaç yıl önce Sevgililer Günü için sana aldığı büyük oyuncak ayıya yaslanmış bir şekilde duruyordu.
Parmakların tuşların üzerinde adeta süzülüyor, en meleksi sesleri çıkarıyordu, yumuşak, zarif ama bir o kadar da saf. Charles seni çalarken dinlemeyi çok severdi, çünkü müziğe aşık olduğunu, yeni bir şarkı öğrendiğinde bunun sana verdiği hissi bilirdi. Ne zaman işten eve gelse, seni piyanoya doğru yürürken gördüğü anda yüzündeki gülümsemenin yeni bir şarkı öğrendiğin anlamına geldiğini biliyordu. Ve gurur duyuyordu, gerçekten gurur duyuyordu çünkü sevdiğin şeyi yapıyordun ve bu onu çok mutlu ediyordu.
Bazı piyano seanslarınızı kaydetmeye ve sosyal medyada paylaşmaya karar vermiştin, çünkü etki alanını genişletmek, insanları mutlu etmek ve piyanonun arkasında bir birey olarak büyümek istiyordun. Bir parçanın ortasındayken Charles kameranın yan tarafında belirmişti, sen de gördün çünkü çalarken kamerayı izliyordun. Dönerken elleri başının üzerinde, balerin taklidi yaparak pirouette yapıyordu. Sol kaşını kaldırdın ama çalmaya devam ettin, çünkü insanların muhtemelen bu içeriği de seveceğini biliyordun ve bunun ikinizin geriye dönüp bakıp güleceği bir şey olacağını düşünüyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salvatore [f1 & football oneshots]
Fanfichikayeler bana ait değil, çeviri yapıyorum. #1 ferrari 21.03.24