6

53 12 8
                                    

좋다 Okumalar

Kızlar sesi duyar duymaz korkudan herkes odalardan çıktılar. Müdür Yoon hemen kızların yanına geldi anladı ki bağıran kızlardan biri değildi. Aklına bu şirkete sadece ıtzy grubu ve Dawn olduğu geldi.

Koşarak Dawn'ın odasına gitti. Oda boştu. Korkuyla kızların yanına gidicekken kızların çığlık sesini duydu ve koşmaya başladı ama onlarda yoktu.

"Ryujin?... Chaeryeong?... Yeji?... Lia?... Yuna?... Dawn?..."

Hiçbirinden ses gelmiyordu. Müdür Yoon hemen polise gidicekken Ryujin yanına geldi.

"Efendim müdürüm?"

"RYUJİN!"

Müdür Yoon hemen Ryujin'e sarıldı.

"Ryujin kızlar ve Dawn yok ne yapacağım?!"

"Şşş sakin olun lütfen hemen polise haber verin"

Müdür Yoon polise haber vermişti o günün üstünden 1 gün geçmişti ama hala kimse yoktu. Ryujin ve Müdür Yoon yemeden içmeden kesilmiş uyuyamıyor durumdaydı.

Ryujin astlım ilaçını arıyordu ama bulamıyordu görüş açısı bulanıklaşırken Müdür Yoon geldi hemen ilaçı Ryujin'e verdi. Ryujin kendine gelirken Yeji'nin kaçırıldığında Chaeryeong, Yeji'nin yerini öğrendiği tableti hemen eline aldı.

Garip bir tabletti orda 5 kızın, Dawn'ın ve Müdür Yoon'un isimleri vardı.

Ryujin hemen Yeji'ye tıkladı birden bir harita açıldı. Müdür Yoon ile hemen arabaya binip o gösterilen yere gittiler.

Hiç istemedikleri şey ile karşılaşçaklarından haberleri yoktu.

Ryujin hemen polisi arıcaktı ki Müdür Yoon durdurdu onu

"Bunu ben yaptım ben temizlemeliyim"

"Saçmalamayın müdürüm!!"

"Şşş sakin ol kızım"

"K-kızım-..."

"Siz benim küçük kızlarımsınız Dawn da benim yakışıklı oğlum bu işe başlarken kızımı kaybetim daha 4 yaşındaydı. Babalığı sizin sayenizde öğrendim Hyuna'yı kötülemeyi ben planladım benim yüzündendi şimdide kurtarmam gerek battıkları çukurdan kurtarıcağım"

"Müd- hıh müdür Yoon sizi çok seviyorum bana babalık duygusunu biraz bile olsun hissedirdiğiniz için çok minetarım"

Son kez sarıldılar ve Müdür Yoon içeri girdi eski bir depoya.

"Hyuna nerdesin geldim buldum seni"

Ryujin etrafı gözetlerken o sikik adamın elindeki silahı gördü ve alttaki bombayı. Silahla bombaya ateş edip hepsinden kurtulcaklardı. Ryujin buna izin vermedi hemen arkada bulduğu kapıdan içeri girdi tamda o sikik adamın arkasındaydı hemen kolunu adamın boğazına sardı ve geri geri sedelemesini sağladı.

"Sikik orospular benim için değerli insanlara dokunamazsınız"

Ryujin Hyuna'nın sevgilisini bayıltıktan sonra Hyuna'yı aramaya koyuldu. Hyuna'yı gördü ama Hyuna'nın karşısında kanlar içinde yatan atkadaşları, dawn ve babalık duygusunu tadıran adam vardı.

Ryujin hiç düşünmeden biraz önce bayıltığı adamın elinden silahı alıp Hyuna'ya tutu. Ama beklemediği şey Huyuna'nın arkadan gelen ve

"Aferin kızıma"

deyip kafasını okşuyan babası. Kendi öz babası. Öldü diye kaç yıl kendini suçladığı adam. İntihar girişimine kalkışma sebebi.

Ryujin kitlendi gözlerinden alevler fışkırıyor, yaşlar düşüyor, göz bebekleri küçülüyordu bir yerde yatan ailesine birde o iğrenç kıza ve baba denmeyi haketmiyen adama  baktı ardından hiç düşünmeden ikisine ve yerde yarı baygın olan Hyuna'nın sevgilisine ateş etti...

İnsanın değer verdiği şeyler zarar görünce hiç istemediği insana dönüşebilir sevimli birisi acımasız birine dönüşebilir kısacası insanlar değişebilir

Ama gözler asla değişmez boşuna dememişler gözler kalbin aynasıdır diye Ryujin'in gözlerinden çıkan ateşler ailesinin kanlar içinde olması, yaşlar kendi öz babasının başka bir kıza babalık yapması, göz bebeklerinin küçülmesi ise şoktandı 3 duyguyu aynanda yaşıyordu.

Son 2 söz içimden geldi edjneoejkx

Ve Ryujin'in ailem diye bahsetiği kişiler lia, yuna, yeji, chaeryeong, dawn ve müdür Yoon...

Bu arada yine hastalandım...

Anlamıyorum ben covid19 ve domuz gribini aynanda geçirmiş ve gram etkilenmemiş biriyim bir soğuk algınlığına ölüyorum...

Yoemtax defolur♡♡

Concert  ¦Ryeji¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin