Sabah uyandığımda bugün bana ilk defa güzel geliyordu 2 ay sadece 2 aycık dayandım tabiiki estetik yaptırmadım. Ben diğer sürtükler gibi olmucaktım. Olamazdımda hızla kalkıp tuvalete geçip sabah rutinimi yaptım. kalkıp spora hazırlandım kulaklığımı telefonumu alıp koşmaya çıktım. Koştum o siktiğim eski anılar aklıma gelince daha fazla ağladım. Neden ben diye söylenince kulaklığı çıkartıp sahile yürüdüm.
"Meraba" dedi bi erkek ses gülümseyip "Meraba" dedim kulaklıpım kulağımdan çıkana kadar rahattım "Çok güzel şarkı küçük barbie" dedi sesi farklıydı küçük çocuk gibi rahatladım azda olsa " Ben gidiyorum,adın neydi?" dedim "Me-mert" dedi kekeleyerek "Bende Meriç Mısra görüşürüz" dedim ve yarı yürür yarı koşarak eve girdim. Çok yorulmuştum
"Emine Sultanım bana muzlu pastayla portakal suyu yaparmısın?" dedim ve yanağını öptüm. "Tamam çılgın şey seni hadi git getiririm ben akşama yemeğe gelmeyi unutma gel diyeceğim zaman uyumuştun küçük uykucu" dedi ve güldü güldüm "Tamam sultanım annemler nerde?" "Melis hanımla Murat bey işteler özel toplantıları varmış." dedi tamam anlamında kafamı sallayıp yukarı çıktım.
Yarım saat sonra esma sultan kekle içeceği getirdiğinde yanağından öptüm ve gitti. Kendime facebook, instagram, tumblr, twitter açtım.Biraz dolaştım sonra sayfayı yenilediğim 56 istekle ağzım bir karış açıldı. Hepsinin erkek olmasına şaşmamalı değil mi? Pis yavşaklar diyip içimden göz devirdim Bi istek daha geldiğinde erkektir yine diyip bakmadım ama bi kızdan'Selam' adına baktığımda Melis O'brien yazıyordu isteği bu kız atmıştı demek..
'Selam numaranı ver whatsap'dan konuşalım. ' dedim.
'Tamam' diyip verdi
Ona Doğa kafesinde buluşmamızı söyledim çok işim var sanıyorum.Böulr bi hisse kabıldım sadece
Giydiğim üstlerle (Medyyyaaağğğ) kötü kız imajı kuruyordum.
Hızla kırmızı ve siyah karışımı vanslarımı ayağıma geçirip
"Emine sultan ben arkadaşla buluşacam beni beklemeden çık sen" dedim o ise
"Tamamda yavrum sende çok geç kalma" dedi kafamı tamam anlamınsa sallayıp kulaklığım, telefonum ve evin anahtarlarını alıp çıktım.
Telefonumdan Aydilge-Sorma yı açıp dinlemeye başladım. Ne çok acı çekmiştim 2 yıl saçıma atılan yumurtalar ama şuan saçımın kalçamın altına gelmişti doğduğumdan beri kızıldı saçım gerçek ama. Doğa kafe burası bi abladan yapılıyo çokta genç değil zaten müdürü. İçeri girip oturdum.Genç garson? Vay be..
"Ne içerdiniz bayan güzellik" bu dediğine sırıttım.
"2 Muzlu pasta yanınada 2 sıcak çikolata lütfen bay kas yığını olan gamzeli" dedim sırıtarak oda sırıtıp
"Pekala bayan güzellik" diyip gitti ardındanda Melis geldi hoş kız? Sarı ve kahverengi saçlarıyla dikkat çekici duruyor dolgun dudakları fazla belli gibiydi yiyecekler geldiğinde kafamı çevirip taradığımda görmemle gözlerimin açılması bir oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
RandomSelaaam herneyse Tanıtımı; Her hikayede Bir Varmış Bir Yokmuş ama benim hikayemde; İntikam Var Acımak Yok ve bugün herkesten herşeyden hayattan intikamımı alıcam ben Meriç Mısra isem sizi acıta acıta öldürücem