" Korang urus kan malaun tu " ujar Tengku Asyraf lalu iya meletakan pistol di yang berada di tangannya itu di atas meja yang berada di bilik markas itu." Baik Tengku " balas haider dan hakeem serentak mereka memandang ke arah Tengku Asyraf.
" Tengku, lagi sorang tu dia dah lama tak datang markas ni kan, sejak-sejak dah ada anak dua ni " ujar hakeem tiba-tiba lalu iya memandang ke arah haider dan jugak Tengku Asyraf silih berganti.
" Orang dah ada anak bini, nak buat apa berkepit je dengan kau, macam tak berfaedah je " ujar Tengku Asyraf selamba lalu iya keluar daripada bilik itu dan pergi ke arah luar.
" Aku balik dulu kau uruskan jantan tu bye aku balik dulu " ujar Tengku Asyraf daripada arah pintu bilik itu. lalu iya berlalu keluar daripada bilik markas itu lalu iya menghampiri kereta DBS 770 ultimate Aston miliknya itu.
" Asal boss tu awal sangat nak balik rumah bukannya, boss ada anak bini dekat rumah tengah tunggu di pun kan " ujar hakeem lalu iya memandang ke arah haider.
" At list boss tu ada life kau tu tak ada life ke nak menyebok je kerjanya ni, tolong angat mayat dia ni cepat " ujar haider lalu iya pergi ke arah mayat yang sedang di penuhi dengan darah yang banyak mengalir keluar daripada seluruh badannya itu.
" Kau ni cepat-cepat nak pergi mana, bukannya kau tu ada anak bini dekat rumah tengah tunggu pun kan " ujar hakeem lalu iya mendekati ke arah haider kemudian iya menolong haider mengangkat mayat lelaki itu.
" Kau cakap lah lagi aku tinggal kan kau dengan mayat ni dekat sini kau nak cepat lah aku nak balik rumah lah " ujar haider lalu iya memegangkat kaki mayat itu, lalu mereka berdua membawak mayat ke tong yang di penuhi dengan api yang sudah menyala dengan membaranya sekali.
" Ok no no, aku tak cakap dah pasal tu jom pergi mamak nak tak, kita pekena roti canai pagi-pagi ni " ujar hakeem sebaik sahaja iya dan haider selasai mencampakkan hayat lelaki itu ke dalam api yang marak itu.
" Onz kau bayar aku tak bawak duit yang aku bawak tu pun fon je sekarang ni " ujar haider lalu iya menepuk-nepuk tangannya.
" Ah kau sembang je lah jom lah mamak " ujar hakeem lalu iya berjalan keluar daripada bilik itu.
" Ok kita lumba nak tak siapa yang lambat sampai dekat mamak tu dia yang bayar on " cadang haider sambil iya sedang memeluk tubuhnya itu.
" On jumpa dekat garisan penamat ye bro " ujar hakeem lalu iya pergi ke arah kereta Myvi nya, sempat iya menjelirkan lidahnya ke arah Haider sebelum iya menghidupkan keretanya itu.
Game is on
Angin yang sepoi-sepoi yang begitu kuat sekali sehinggakan terkena rambut Tengku Adelia iya yang sedang berdiri di balkoni biliknya itu sambil iya menikmati angin malama itu.
" Angah bila kau balik daripada London wey tak cakap dekat along pun kau " tanya Tengku Afiyah lalu iya berjalan ke arah adiknya itu, badan Tengku Adelia di peluk olehnya daripada tepi.
" Eh, angah ada lah bagi tahu lah, along lupa lah tu " balas Tengku Adelia sebaik sahaja mereka melepaskan pelukan itu.
" Eh ye ke kak along lupa, agak nya lah kot, ha dah balik ni jangan nak menghilangkan diri lagi lah pulak risau tahu tak semua orang " ujar Tengku Afiyah lalu iya menarik adiknya duduk di satu kerusi yang berada di luar balkoni bilik Tengku Adelia itu.
" Ye dah tak hilang kan diri dah lepas ni duduk dekat Malaysia je, kerja dekat sini angah pun dah habis dah degree sebab tu lah balik Malaysia ni nak kerja dekat sini " ujar Tengku Adelia lalu iya mengambil tempat di sebelah Tengku Afiyah.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐖𝐄𝐄𝐓 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 (𝐇𝐈𝐀𝐓𝐔𝐒)
Romance𝐓.𝐀𝐒𝐘𝐑𝐀𝐅 𝐌𝐔𝐐𝐑𝐈𝐙 & 𝐓. 𝐀𝐃𝐄𝐋𝐈𝐀 𝐒𝐘𝐀𝐒𝐑𝐈𝐍𝐀 [𝑆𝐸𝑅𝐼𝐸𝑆 2 ] 𝐓𝐄𝐍𝐆𝐊𝐔 𝐀𝐒𝐘𝐑𝐀𝐅 𝐌𝐔𝐐𝐑𝐈𝐙. di seorang lelaki yang mempunyai wajah yang tampan dengan wajahnya yang tampan itu memboleh kan semua gadis tertarik dengan di...