Sho torbayı alıp tuvalete gitti bir dakika sonra üzerinde bunlar vardı;
ürkütücü bir bakışıla yerine geçti oturdu yanında Riji denen adam yanında oturuyordu.yerlerimizde oturduk ve uçağın inmesini bekledik.Baya bir süre geçmişti Sho kulağında kullaklıklarıyla müzik dinliyordu.Bir süre sonra gece olmuştu.Herkes uyuyordu.Sho hariç o hala müzik dinliyordu.Sabah olduğunda uçak indiği yere varmıs gibiydi.Sho naif bir şekilde kalktı ve Riji dediği adamı uyandırdı.Bu sırada bende takımı uyandırdım.Yine konuşuyorlardı.Bu arda iyi haber bu yıl Korece derslerini ablam yüzünden almış bu dili biliyordum.Çünki burası koreydi.Sho ve Riji dediği adamın konuşmasını dinliyorduk.
Sho:Telefonumu getirdiğini düşünüyorum Riji Nicolas’ı ara .Hayran aşıklarla uğraşmak istemiyorum.
Riji:Hadi ama Sho burdayken bu en iyi eğlence oluyor sana aşık bakan hayranların ve takıntılı aşıkların .
Sho:Ah evet iğrenç bir şekilde üzerime atlayan ve her halta hatta parmak izlerime bile salya akıtan pislik sürtüğü diyorsun uzun zaman önce icabına baktım.Bundan bıkmıştım .Şimdi aramayı yapmayacaksan lanet Telefonumu ver.
Riji:hala haaah. Bunu yapacağını biliyordum .Saira pislik bir sapıktı seni anlıyorum derdim ama Sho asla senin kadan ilgi çekmedik.işte telefon.
Sho : Teşekkür ederim Riji.Bir dakika sonra Sho telefonla konuşuyordu.korece adama kral döndü Nicolas kıçını hava alanına getir.Sho’nun konuştuğu küfürlü sözler beni şok etmişti.Bu muydu masum günes ışığımız.Biraz sonra uçaktan indiler peşlerinden indik.İner inmez bir şey fark ettik Sho Kore’de çok ünlü gibiydi.Bir çok kadın onun yönüne koşup adını söyleyip duruyordu.Hatta bir kadın önüne geçip kucağında bayılma numarası yaptı.Bu sırada kapıdan içeri siyah kırmızı saçlı orta boylarda bir kız Sho ‘ya doğru geldi.kızla konustuklarını duyabilecek kadar yakındık yine.
Riata: Kuzgun kral sonunda geldin. Seni özledim kuzen.Bisey mi oldu?Kuzgunlar bişey mi yaptı?
Sho:Sonunda geldiğimi haber aldın yani ritta-chan gerçi daha azını beklemezdim.Evet kuzgunlar için geldim.Görünüşe göre bazı kuzgunlar laf dinlemiyor Gün bundan rahatsız ve bende sinirliyim bu konuda ben olmasan bile kiojin’i dinlemeliydiler her neyse kendileri bedel öder sonuçta ben bir kralım yerimi sarsanın kendini sarsmam en doğal Hakkım değil mi?
Riata:Aptallar neye bulastıklarını bilerek devam ediyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hinata Shoyou kuzgun kralı
FanfikceBl olabilir ve bu hikayede Looksman ve haikyuu birleşimi konusunda durulmuştur