.

57 6 0
                                    

Blizila se matura.Trazila sam sa Ninom i Janom haline za maturu citavu vecnost!!!
Nina je nasla crnu haljinu sa sljokicama i cne stikle.Uz to nasla je prelepu ogrlicu.
Jana kratku zelenu haljinu, bele stikle i narukvicu.
Ja jos uvek nisam nista mogla da nadjem.Sele smo u jedan kafic.Opaaa wi fii!Gledala sam sta ima novo na fejsu.Omgg Andrea!Kako dosadna devojka!Koja je fora da izbacis sliku u haljini! Pa videcemo valjda na maturi.
Krenule smo dalje u potragu za haljinama.U jednoj prodavnici videla sam crvenu cipkanu usku haljinu.Kako je samo prelepa.Ali preskupa je.37 000.Previse.Ipak sam morala da je probam.
Stajala mi je savrseno.
-Kako mi stoji?
-Savrseno
Cula sam dobro poznat glas.Kris je stajao u prodavnici.
-Hvala.Ali preskupa je.Idemo mi dalje.

Barem sam pronasla neke crne stikle,narukvicu i ogrlicu.Kupila sam keku bezveze belu haljinu.Ako nista ne nadjem nju cu nosti.
*****
Ostalo je jos 3 dana do mature.Svi su uzbudjeni.Meni je ostala samo ona bela haljina.
Dobila sam poruku od Danila da se nadjemo u kaficu za pola sata.
Sredila sam se i otisla do kafica.
I tamo imam sta da vidim.
On sedi sa Andreom i jede sladoled.
-Ej duso moramo da razgovaramo.
Sta sada hoce
-Kazi.
-Ti ces nositi onu belu haljinu?
-Daa hocu.
-Jaoo pa mi ne mozemo zajedno na maturu ondaa.
-Staaaa!?Ali matura je za 3 dana.
-Epa sorry ne izedas dovoljno dobro.
-Pa zato ne ides sa mnom!?
-Andrea izgleda bolje...O i da slobodna si od sad.
-TI TO RASKIDAS SA MNOM 3 DANA PRED MATURU A HTEO SI DA CRKNES ZBOG MEME SVE ZATO STO NE NOSIM DOVOLJNO DOBRU HALJINU KOJU STE PRITOM SAMO TI NINA I JANA VIDELI!?
-Etoo brzo kapiras idi sama na maturu srce ima nekih strebera koji idu sami.
Ne mogu da verujem otkacio me je 3 dana lred maturu!Ma necu ni da idem jbt!!!

*****
Sutra su me svi u skoli gledali kao da sam ko zna sta.Izgleda da se brzo proculo.
Jana i Nina su mi prisle.
-Eeej jel sve u redu.
-Jednostavno sam im se acula u zagrljaj i pocela da placem.I to zbog budale.
Ni na jednom casu nisam mogla da se skoncentrisem bila sam van sebe.
-Ja ne idem na maturu
Rekla sam im na kraju skole
-Ma hajdeee dodji
Hrabrile su me.
-Mislim da necu.
Videla sam mamu kako dolazi kolima.
Usla sam u svoju smobu razmislajuci sta da uradim

****
Ako ste procitali prokomentarusite sta mislite

Nikad ne reci nikadWhere stories live. Discover now