Ovo je bonus kako su se Luna i Kris proveli na prvom sastanku.
Kris se javio da ce me pokupiti oko 6 da imamo „Prvi zvanicni sastanak".
Ko zna sta je sad smislio.Vise sam volela da sve ide spontano nego planirano.
Nisam se mnogo sredjivala.Obukla sam crne farmerke i ljubicastu bluzu.Ociedno je trebalo nesto otmenije posto je Kris obukao neko njegovo odelo i nalickao se kao da ide na sopstvenu svadbu.
-Ma daaaj!Idemo da se provedemo a ne da se vencamo!
On me je pogledao zacudjeno
-Pa prvi sastanak mora da bude savrsen.Ali ako ti je zanimljivije radimo prvo sta ja zelim pa sta ti zelis?
-Moze tako!Ajde vidi me gde hoces.
I morao je da doveze limuzinu.
Naravno vozio nas je Dzordz.
Odveo me je u neki restoran sa 5 zvezdica.Unutra su svi ocigledno birali sta da obucu bar 2h a sminkali se duplo vise! Jedina sam obukla prvo sto mi je bilo u ormanu.
Seli smo za rezervisan sto za dvoje.On je poceo da okrece stranice menija.I ja sam pogledala ali su tamo bili neki kavijari i tako to.Za par minuta je dosao konobar.Kris je poceo da mu prica
-Ja cu kavijar(bljak) i sampanjac.St ces ti?
-Hmmm da nemate hamburger i kolu?
Konobar me je gledao zacudjeno.
-Od takvih stvari samo cokoladna torta.
-Supeer!Moze.
Sta sam sad rekla pogresno pa me je ceo restoran gledao.
-Hvala puno-vadio nas je Kris- to je to.
Ubrzo su doneli Krisu njegovu veceru a meni cokoladnu tortu.Mogu da kazem da sam se umazala kao prasence.Kris se samo smeskao.Bilo je 7h.
-Mozemo li sad na moje mesto?
-Hajmo.
Odvela sam ga naravno do bioskopa.
-Luna pa imamo bioskop kod mene kuci.
-Epa ovako je zabavnijee!Sta hoces da gledamo?
-Sta ti hoces ja sam sve vec gledao.
-Izabrala sam neki film koji je bio prvi.Kupili smo gomilu kokica pica i gumenih bombona.
Posle dugih dva sata smaranja, pisto sam izabrala neku glupost, izasli smo napolje.
-Moj red!
Konacno doceka Kris.
Stvarno...Opera.Nista dosadnije.Kaze najbolja mesta na onim terasicama.Ali dzabe kad mi je bilo uzasno dosadno narednih 5 sati! Naravno da nisam sve odgledala nego sam se posle pola sata uspavala.
Ja njega odvedem na nesto zabavno a on mene na nesto skupo i dosadno.
-Gde ce mo sada Luna?
-Na sladoleed
Gledala sam ga kao da nikad u zivitu nisam jela sladoled.
Seli smo u poslasticari i porucili.Tada je naisao najgori par na svetu.Danilo i Andrea su nas gledali zgadjeno!Ona me je pogledala nasmejala se zlobno i rekla
-Cao lepotice.
Izljubila me je kao da se nismo videle sto godina a bile smo najbolje drugarice.
-Krise znas sta?Idemo na onaj tvoj kavijar ili sta vec vodi mee!
-Pa porucili smo vec sacekaj malo.
Ona je sela pored mene a Danilo joj je pokazivao da joj odlicno ide.
-Daa zasto ne bi sela...
Kris ju je gledao.
Ubrzo se pridruzio i Danilo.
-Pa de ste vi!?
Namestio je ruku za pozdrav a Kris mu je zbunjeno uzvratio.
-Mi smo eto malo izali znate POSTO SMO ZAJEDNO i eto sretnemo vas.
Objasnio nam je.
-Daa bas super.
Nekako smo nezainteresovano odgovorili u isto vreme.
-Znas sta Luna?Ajmo ipak na taj moj kavijar kad si zapela...
Uhvatio me je za ruku i odvukao.
Ne mogu da verujem da nas ovo dvoje stalno prate!Kao da hoceju sve da nam pokvare.
Izvukla sam se nekako kada sam otisla u WC.Tacnije otisli smo svi a Kris i ja smo se dopisivali porukama
„mnogo smaraju jel da?" napisala sam prva
„daaaaa!"
„Kako da ih se resimo"
„Pa lepo izadjes i trcis"
„Veoma kreativno!Ajde tako"
„Pa izlazi"
„Evooo"
Izasli smo(naravno izasli su i oni) i po Krisovom brilijantnom planu potrcali smo.Oni su naravno za nama.
Nekao smo se izvukli i popeli se na vrh jedne zgrade.Proveli smo ceo dan sa ovo dvoje i u glupoj operi!Nismo stigli nista da radimo.Pogledala sam na sat. 5:47 ujutru.Sad ce i mama da me ubije!Rekla je do 2.
Kris mi je rekao da se okrenem i ima sta da se vidi.
Prelep pogled dok izlazi sunce.Odavde se vidi ceo grad. Seli smo na ivicu zgrade (stvarno mnoooogo visoko) zagrlio me je.Obicno se gleda izlazak sunca ali mi nismo obicni i gledamo izlazak.
Oko 6 me je odvezao kuci a ja sam se veoma oprezno usunjala u kucu.
ESTÁS LEYENDO
Nikad ne reci nikad
RomanceSta se desi kada upoznas nekog ko ti je citav zivot bio pred nosom ali ga nisi primecivao?Kada ti od jednom simpatija koju si imao citav zivot postane nebitna... Kratka pricica o tome.Uzivajte ;)