>> Save Your Tears - The Weeknd
Gojo'nun evindeki parti planının üzerinden bir hafta geçmişti. Tekrar haftasonunun verdiği rahatlık anlatılamayacak derecede güzeldi. Shoko'nun fikri üzerine iptal edilen parti yerine hep beraber bara gitme kararı aldık. Aramızda tek kabul etmeyen Geto'ydu - yine -.
Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Herkesin keyfi yerindeydi. Ben ve Nanami oturduğumuz yerden onları izliyor ve gülüşüyorduk. Nanami'nin gülüşü epey nafir bir şeydi. Onu gülerken görmek beni de mutlu ediyordu.
Icimdeki bir his ile beraber gözlerim birisini aramaya başladı. Gözlerim etrafı tararken tanıdık bir yüz dikkatimi geçti. Epey yakından tanıdığım bir yüz.
"Iyi misin Yn?" "Halüsinasyon mu görüyorum yoksa o.." "Geto." O kadar ısrar etmeme rağmen bizimle beraber gelmeyi reddetmişti. Şimdi ise karşımda etrafına toplanmış kızlarla ilgileniyor, gülüyordu. Başka kızlara gülüyordu..
siz
NerdesinSUGU👩🏻🦲👎🏻
Evdeyim.
Ders çalışıyorum.
Rahatsız etmezsen memnun olurum.siz
Yalan soylemene gerek yokSUGU👩🏻🦲👎🏻
Ne yalanı?siz
Goruyorum ki yaninda ben yokken cok mutlusun|
Boşver.
Kendini fazla yorma derslerle
iyi geceler
✓✓"Nereye?" "Hava almalıyım." "Bekle, ben de geliyorum." "Gerek yok Nanami. Teşekkürler." "Hayır Yn, ben de geliyorum." Nanami beni birçok kez ağlayarak görmüş olmasına rağmen onun önünde ağlamak bana her zaman küçük düşürücü gelmiştir.
Beraber barın kapısından adım atmamızla kendimi tamamen gucsuz hissetmeye başladım. "Kollarım sana her zaman açık Yn." "Teşekkürler Nanami." Bir süre sarılarak barın duvarına yaslandık.
"Geri dönmek istemiyorum." "Gitmek ister misin?" "Ya çocuklar? Oylece gitmek olmaz." "Umursamayacaklar bile."
Suguru's pov
"Üzgünüm kızlar işemem gerek. Hemen dönerim." Yine yapıyordu. Yine ve yine kendisini Nanami'ye bırakıyordu. Geçmişten hic mi ders almadın Yn? Barın biraz ötesinde orada durmuş birbirlerine sarılıyorlardı. Göz göze geldigimiz anda içinde tuttuğu butun yaşları simdi döküyordu. Nanami'nin kollarında...
siz
Ozur dilerim yalan soylememeliydim|
Lutfen nanamiden ayrilir misin|
Neden aynisini yapiyorshn yn|
ben yaninda yokken cok mutluydun|
yine herseyi batirdim mi yn|
soylememem gereken seyleri mi soyledim|
neden kactigimj bilmiyorum|
kacmasam da agliyorsun|
kacsamda agliyorsun|
ne yapmam gerektigini bilmiyorum yn|
cok mu aptalım|
yn ozur dilerim|
sen daya iyilerini hak ediyorsun|
gozyaslarin benim icin olmamali|
aglarken cok cirkinsin bu aradaYn 🐈⬛
anlamadim?^^^
Kitabi son anda nanamiye cevireyim mi 🤐