Chan'nin anlatımıylaChangbin çoktan içeriye girmiş.
Filim izliyorduk.
Filmi Chanbin seçmişti ama tabi
K-drama tam bi uke neyse:)Filmi 1saatir izliyoruz ve cidden çok sıkılmıştım.Ondan artık boş boş duvara bakmaya başladım.
Can sıkıntısından Changbin baktım...Dünyada gördüğüm en iyi erkek ya valla.
Küçük dolgu dudakları siyah saçı koyu kahverengi gözü...Beni benden alıyor.
Şuan onu öpmek istiyordum.
Changbin fark etmiş olacak ki bana bakıp.Changbin:Niye öyle bakıyorsun?
Dedi.Ama cevap vermedin bakmaya devam ettim.O tombik yanakları sıkıp her gün öpmek istiyorum.
Changbin bana haylen bakıp sorduğu soruyu bir daha tekrar etti.
Changbin:Channie~ bana niye öyle bakıyorsun
Chan:Seni öpe bilir miyimm? Lütfen
Bunu dedikten sonra ona yaklaşıp boynuna yaklaşıp kokusunu içime çektim.
Çok güzel kokuyordu.
Boynunu minik minik öpmeye başladım.Changbin:Bu doğru olur mu?
Dedi, kısık sesiyle sende istiyorsun binnie~
Boynunu öpmeye kesip ona yaklaşıp
Chan:Seni seviyorum
Dedikten sonra Changbin dudağına öpmeye başladım.Ama abartmış olabilirim baya dudagima bastırıp.Dilimi içine sokuyordum.
Changbin buna dayanamayıp bana karşılık vermeye başladı.Elimi chanbgin beline koyup kendime bastırdım.
Öpmeye devam ederken Changbin eli benim vicuduma her yerine ekleme başladı.Nefesim bittikten sonra kendimi Changbin çekip.
Chan:Yatak odasına
Changbin:Timam🤭💋
Changbin kucağıma alıp yatak odasına doğru ilerledim.
(Smut yeri artık)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Evet smut bitti.
Diğer bölüm 31 gün sonra..💪🏻💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Binchan | Sosyal medya Allah razı olsun
FanficSeme:Chan uke:Chang "oqlum çok iyisin sevişelim" Changbin deli aşık olmuştur Ve Chan'a dm yazmıştır....