tanışma zamanı

53 6 34
                                    

Yerinize oturursunuz ve hoca kendinizi tanitmanizi söyler

Hoca~arka sıradaki iki Yeni gelen öğrenciler ayağa kalkın ve kendinizi tanıtın bakalım.

Önce gece ayağa kalkar ve kendini tanıtır.

Gece~ ben gece tanıştığım a memnun olurmuyum bilmem orasını zaman belirler bu kadar bilgi yeterli.

Der ve geri yerine oturur.

Yasemin~ merabalar ben yasemin geceninde dediği gibi tanıştığımıza memnun olurmuyum bilemem sizleri tanıyınca ogrencez.

Der ve oturursunuz.
Hoca derse başlaslar. Ders matamatik dir senin matamatikle aran kötü olduğu için derste hep uyursun genellikle tüm derslerle aran kötü ama nys.

Koridorda sana çarpan çocuk sürekli olarak sana bakıyordu sen ilk başta anlamazsın ama sonradan fark edesin.cocuga dönüp ne bakiyosun gibisinden kafa sallarsin çocuk heme önüne döner.

Bilinmeyen kişi nin arkadaşı~ knk kıza asikmi oldun gözünü hiç üstünden ayirmiyosun.

Bilinmeyen kişi~ saçmalama ya SLK misin gözüm dalmış.

Der

Herkes derste çok konuştuğu için hoca yer değiştireceğini söyler herkes isyan eder.sizde sizin yerinizi degitirmiyecegini sanıp hiç bisi demezsiniz ama hoca dizinde yerinizi değiştirecektir.

Hoca~ elay Ahmet'in yanına, serdar Melike'nin yanına, yasemin sen yağız ın yanına.

Derve bir anda şok olur ve sende işten edersin.

Yasemin~ ama hocam biz hiç konuşmadık ki.

Hoca~ kızım isyan etme herkes yer değiştirecek.

Sen oflarsin.

Yasemin~ yağız hanginiz.

Dersin ve şok olursun çünkü yağız sana koridorda çarpan çocuktu. Ve istemiyerek ye olsa yanina geçersin.

Hoca~ Kaan sende gecenin yanına

Der ve derse geri döner. Kaan yağız en yakın arkadaşıydı küçüklükten beri arkadaşları beraber kardeş gibi büyümüşler.

kaçak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin