Tam karşımda durduğunda konuşmaya yeltendim.
"Merhaba şey,onca şey yaşadık ama hala adını bilmiyorum,adın ne?"Sonunda söyledim ohh kurtuldum valla.
"Adım Min Si-woo.Senin adında Hana olmalı."
Evet de adımı nereden biliyor.
"Adımı nereden biliyorsun?""Okul grubunda bende varım oradan öğrendim ve söylemeliyimki yanakların kızarınca daha tatlı oluyorsun."
Bu son sözcükleri söylerken bana yaklaşmaya başlamıştı,ve evet yine yanaklarım kızarıyordu ama kalbimde sanki yerinden çıkacak gibiydi.
"Bu halini hep görmek isterim o zaman sana daha fazla yakınlaşıp yanaklarınımı kızartsam."
Tamam sakin ol kalbim,bu sözlerle kalbim daha hızlı atmaya başladı bende hemen "benim işim var."diyip gittim.Şuanda çok kızardığımı biliyorum o yüzden hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım,yanaklarımın kızarıklığı birazda olsa gitmişti.Hemen vakit kaybetmeden sınıfa girdim.
Bugün ilk iki ders fendi o yüzden hoca gruplara ayırdı.Ben Si-woo ve Yuna ile beraber takım olduk ben ve Yuna karşılıklı oturuyorduk ama Woo hemen dibimdeydi.
Bende boşverip dersi dinledim hocanın dediklerini yaptık ve deneyimiz başarılı oldu,Yuna'ya çak yaptım sonra Woo'ya ama o elini elimin üstüne koyup parmaklarını geçirdi ve salladı,herkes bize bakıyordu bende hemen elimi çekip önüme döndüm.
Tenefüslerde de Yuna ile beraber gezerken ikide birde yakınımızda duruyordu,acaba bu çocuk bana aşıkmı oldu diye düşünüyorum ama her an ters köşe yaşayabilirim diye kendime umut vermiyorum.
Eve gittiğimde internette gezinmeye başladım.Elimde de kahve vardı ve birden ekrana tükürdüm,karşımda lu grubunun oğlu woo vardı.SAHTE EVLİLİKMİ ARIYORDU NEEE!!.O yüzden mi benle ilgileniyordu vay çakaaal,ben dedim ben dedim erkek milletin güven olmaz hemen kendimi kaptırmamak iyiydi.Artık ondan uzak duracaktım,love alarmıma baktığımda 400 metre vardı.Giderek yakınlaşıyormu bana mı öyle geliyordu?,vakit kaybetmeden bütün işlerimi yapıp uyudum.
Sabah olduğunda hemen hazırlanıp okula gittim.Yuna'yı bulmam lazımdı,ona haberi gösterecektim ama Yuna bugün okula gelmemişti off ben napicam şimdi ya.
Zil çaldığında hemen sınıfa gittim.Ders matematikti ve hoca yer değişikliği yapıcaktı ama ben Yuna'dan ayrılmak istemiyordum sonra sınıfa hoca girdi ve yer değişikliğini yapmaya başladı.
Woo hocanın yanında ayakta duruyordu sonra Yuna'yı benim yanımdan başka yere götürdü Yuna'nın yanınada sevgilisini koydu.Yuna mutlu olurdu ama ben değil çünkü yanıma woo geliyordu,SAHTE EVLİLİK ARAYAN WOO o sırıtarak benim yanıma geliyordu bende elimi aşağıya indirip yumruk yaptım.
Yanıma gelip bana elini uzatarak "merhaba yeni sıra arkadaşım"dedi.
Bende elimi uzatarak "merhaba"dedim.
MeRhAbA ıyy neyseee,hemen önüme dönüp dersi dinlemeye başladım.Oda önüne döndü ama arada gözleriyle bana bakıyordu,içimden gözlerini deşesim geliyordu ama kendime hakim oldum.
Tenefüs çaldığında bir oh çekip sıramdan kalktım.
Bana bakarak"görüşürüz sıra arkadaşım"dedi.Sıra arkadaşım kelimesini bastırarak söylemişti.
Hemen tuvalete koştum ve telefonumu çıkardım,evet telefonumu koymadım çünkü geçen deprem oldu ve telefonum sınıfta kaldı ve 1 gün telefonsuz kaldım.O bir gün aynı işgence gibiydi,bir daha öyle birşey olmasını istemediğim için telefonumu artık koymuyorum.
Telefonumu açarak Yuna'yı aradım."Yunaaaaaaaa"uzatarak söylemiştim.
"Nolduuu"dedi.Bende"neler olmadı ki"dedim ah ah."neler olduğunu anlatırsan bilicem"dedi.Hemen pat diye söyliye verdim.
"Woo sahte evlilik arıyormuş ve seni sevgilinle benide woo ile oturtu hoca ve bana derste gözleriyle ikide birde bakıyordu ve bana görüşüz sıra arkadaşım dedi ve sıra arkadaşım kelimesini bastırarak söyledi."
ohhh tek nefeste söylediğim için nefessiz kaldım derin derin nefes almaya başladım ama o sırada yuna kulağımı sağır edene kadar .
"NEEEEEEEE!."sağır oldum sanırım"Sağır oldum lan senin yüzünden ahhh kulağımm"
"Duyduklarım gerçek mi"malesef."Evet"sesim biraz kısık çıkmıştı.Zil çaldığı için Yuna'ya görüşürüz diyip telefonu kapattım,koşarak sınıfa doğru ilerledim ve hemen sırama geçtim.
Okul bitti ve hemen çantamı toplayarak okuldan koşa koşa çıkmıştım,eve bile aceleyle girmiştim ve hemen okul sohbetine girdim zaten buradaki haberden dolayı eve direk koşmuştum merak ediyorsunuz demi mesajı hemen okuyorum.
Okulumuzdaki en zengin ailelerin çocuğu olan woo sahte evlilik arıyor ve aynı sınıfta sıra arkadaşı olan Hana'yla bir ilişkileri olabileceğini söylüyorlar.
Şok içindeyim herkes sevgili olduğumuzu sanıyor ve ben çıldırmak üzereyim herkes sınıfa girince bana bakıcak yarın bu konuyu konuşmalıyım ama korkuyorum.
Hemen Yuna'yı aradım"olayları duydun mu?"
"Evet sen naneyi yedin kızım.Okuduğumda şok geçirdim"
"Bendee ama yarın okul çıkışı woo ile konuşucam.Sen yarın okula gelicenmi?"
"Gelebileceğimi sanmıyorum yine hastaneye gitmem lazım"Yuna'nın kalbi sorunluydu koşamıyordu sert darbe alınca kalbi ağrıyordu Yuna bu yüzden hep hastaneye gidiyordu kalbi çok narindi.
"Ben sen olmadan napıcam ya elim ayağım birbirine girecek.Eğer biri konuştuğumuzu görürse net sevgili sanar bizi"
"Ayakta durman lazım,ama hep benim senin yanında olduğumu bilmen lazım"
"Teşekkür ederim Yuna sensiz naparım ben"
"Rica ederim bende sensiz nasıl yaparım"
Birbirimize görüşürüz diyip elime no 26 yı aldım ve okumaya başladım.Biraz okuduktan sonra..
Neeeee efe'nin sevgilisimi var.What dedin gülüm olum burada da mi ya, sinirlenip hemen kitabı kapattım ve kendime yemek hazırlamak için mutfağa ilerledim ama mutfakta hiçbirşey yoktu,bende hemen hazırlanıp 7/24 açık olan bir markete gittim.Markete girdiğimde kendime;bir tane bibimbap,kimchi ve ddukbokki aldım.Tam kasaya doğru ilerlerken Woo'yu gördüm hemen bir tane reonun arkasına saklandım ve gitmesini bekledim,benim saklandığım reona doğru geliyordu lanet olsun.
Hemen kapşonumu çekip gizlice kasaya gittim,aldığım herşeyin parasını ödedikten sonra koşar adımlarla eve doğru yürümeye başladım.Hemen eve gidip yemeklerimi yiyip yatmaya gittim.
Uyandığımda kanter içindeydim hemen duşa girip kendime geldim, hazırlanıp okula gittim ama eve gitmek ve bir dahada okula gitmek istemiyordum ama savaşmak zorundaydım kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.Şarkı dinlediğim için birazcıkta olsa moralim düzelmişti ama okulun kapısına gelene kadar.
Okulun bahçesine girip okula doğru yürüyordum herkes bana bakıyordu ya offf.Herkes bana bakarken ben nasıl çocuğu kenara çekip konuşucam işim gerçektende zor olucak.
Hemen sırama oturup çantamı bırakıp sırama yaslanarak kafamı kollarıma gömüp düşünmeye başladım.Ben bu hayatı yaşamak için naptım diye herkesin bana bakarak kıkırdadığını sinirli,bakışlar attığını hissesebiliyordum.
Neyse sınıfa hoca gelmişti,hemen okulun bitmesini istiyordum.
Evet sonunda okul bitti,Woo'yu kolundan tutup çekiştirmeye başladım oda benim peşimden geliyordu.Gerçektende çok sinirliydim herkes bize bakıp fotoğraflarımızı çekiyordu.
Onu sadece benim bildiğim bir yere götürüp"konuşmamız lazım"