3.Bölüm

6 1 0
                                    

"Konuşmamız lazım"dedim."Ne konuşucaz"dedi sence ne konuşucaz."Sence bu olayları halletmemiz lazım değilmi?!"sesim çok gür çıkmıştı.

"Tamam sakin"dedi sakin mi?!"Sakin mi nasıl sakin olmamı bekliyorsun,herkes.bizim sevgili olduğumuzu düşünüyor bu şeye bir son ver git okul grubuna çıkmadığımızı yaz yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim"diyip Woo birşey demeden oradan direk hızlı gine yürüyerek eve doğru yol aldım.

Yolda giderken Yuna ile konuşuyordum."Yunaaa herşeyi söyledim okul grubuna yazmasını beklicem."

"Helal be kızıma bak bem olmadanda yapabiliyormuşsun aferin sana."

"Olsun yinede sensiz olmaz ama içimde hala bir şüphe var."dedim."Ne şüphesi?"

"Keşke bende bilsem ama bilmiyorum içimde garip bir his var."

Baya bir konuşup evimin kapısına gelmiştik."Yuna ben kapatıyorum evimin kapısına geldik görüşürüz şekerim."

"Görüşürüz balım kendine dikkat et"

"Sende kendine dikkat et"diyip telefonu kapattım.İçeri girdiğimde hemen çantamı kenara bırakıp yatağıma kendimi yüzüstü gine bıraktım.

Kalkıp üstüme mor bir sweatshirt giyip altımada siyah bi eşofman giydim.Kulaklığımı takıp Rihanna-Dianmonds şarkısını açtım yine yatağıma yüzüstü uzanarak şarkıyı dinlemeye başladım.

Şarkıdan bir kaç söz mırıldanmaya başladım eye to eye,so alive derken gözlerimden yaşlar dökülüyordu.O kadar üzücü bir şarkı değildi ama ağlıyordum sonrasında hıçkırarak ağlamaya başladım ve ardından gözlerim kapanmaya başladı ve uyuya kalmıştım.

Uyandığımda birden yere düştüm.Her yerim ağrıyordu gözlerim ağlamaktan şişmişti.Kalkıp kendime gelmek için hemencecik bir duşa girdim,duştan çıktığımda geri yatağıma dönüp telefonu elime aldım.

Gördüğüm şeylerle ağzım açık kaldı.Yuna kaç kere aramış whatsapp mesaj kaynıyor okul grubuda aynı hemen girip nolduğuna baktım.Mesajlara bakmaya başladım aynanda Yuna'da arıyordu aramasına cevaplayıp.

"Hana iyi misin okul grubundaki mesajları gördünmü?"

"Şimdi bakıyorum."

Mesajlarla şok oldum beynimden sanki vurulmuş gibi hissesiyordum.Woo'nun mesajları şöyleydi:

Herkes Hana ile sevgili olduğumuzu düşünmüş ve evet bu gerçek.Biz Hana ile sevgiliyiz.

Alt tarafınada bize shop yapmış ve fotoğrafları atmış.

Woo'nun ağzından;

Bana o sözleri söyleyip çekip gitmişti.Ama aklımda çok fena bir plan vardı.Hemen arabaya atladım ve hızlıca eve gittim,hemen okul grubuna girip mesajı yazıp altına yaptığım shoplarıda koyup gruba atmıştım.

Kimle uğraştığına dikkat et HANA.

Hana'nın ağzından;

Mesajları yeniden okuduğumda beynim sanki yerinden çıkıcak gibiydi telefonu elimden düşürdüm.Yatağın ucunda oturduğum için telefon yere düştü o sesle birden kendime geldim,elime aldığımda ekranında ufacık bir çatlak vardı.Fahada birşey yoktu.

Hemen yatağa geçip bu sefer nefessiz kalana kadar ağladım hıçkırmaktan daha ağır şekilde ağladım.Hatta bir yerde nefes bile alamadım ve birden yere düştüm en son sözlerim anneydi sonra gözlerim kapanmıştı.

Kalktığımda okul saatiydi biran etrafa bakıp sorguladım,sonra kendime gelip hazırlanmaya başladım ve aynanda sinirden uerimde duramıyordum hemen hazırlanıp okula gittim.

Okulun bahçesine girdiğimde herkes bana bakıyordu.Onları aldırış etmeden sinirli Woo'yu arıyordum hesaplaşma zamanıydı,gözlerimle onu aramaya başladım ve evet buldum.

Onun yazına hızlı adımlarla yürüyüp yanına gittiğimde"Ooo sevgilim gelmiş".dedi bende elimi yumruk yaparak yanağına doğru geçirdim sol tarafa sendeleyerek yürüdü.

Herkes bizi videoya alıyordu."SEN KİM OLUYORSUN HE YALAN HABER YAPIP SHOP YAPMAKTA NE SENLE SEVGİLİ OLACAĞIMIMI DÜŞÜNDÜN SEN SADECE KENDİNİ BEĞENMİŞ EGOLU BİR İNSANSIN DÜNYADA TEK ERKEK OLSAN BİLE SENLE ÇIKMAM BİR DAHA GÖZÜME GÖRÜNİM DEME"
baya fazla bağırmıştım o yüzden boğazım ağrımaya başladı.Hızlı adımlarla sınıfa girdim çantamı bırakıp sırama kafamı yasladım herkes bana bakıp konuşuyordu.

Birden ayağa Kalkıp"NE GÜLÜYORSUNUZ HE SİZEDE AYNISI YAPILSA SİZDE BENİMLE AYNI DURUMDA OLURDUNUZ."diyip sınıftan çıktım lavaboya girdim,kapımı kilitleyip lavabonun içinde ağlamaya başladım.

Biri kapımı tıklattı."Hana iyi misin".bu Yuna'nın sesiydi.Hemen kapıyı açıp ona sarıldım ve ağlamaya başladım.Ağlamalarım şiddetlenmişti.

"Hanaaa bak benide ağlatıcan bak ne güzel onlara karşı dimdik durdun"

"Ama herşey çok kötü ilerliyor"

"Kaderin böyleymiş balımm hem o yumruk çok iyiydi söylemeliyim."bu söylediği şeye karşı gülmüştüm

"Heh hep böyle gül olurmu hadi zil çaldı ingilizce dersi geç kalmayalım"

"Tamam hadi gidelim"

Elini tutup omzuna yaslandım ve kafamı aşağıya eğip yürümeye başladık.

Sınıfa vardığımızda artık kimse bana bakmıyordu sanırım konuşmamdan dolayı.Ama o yüzden değildi birisi sanırım onlara komut vermişler çünkü yüzüme bile zar zor bakıyorlardı.

Evet egolu Woo sınıfa girdi hemen ona bakıp bir göz devirdim ve Yuna bunu farketmiş ki kıkırdamaya başladı,bende ona bakıp kıkırdamaya başladım.

Sonra yanıma geldiğinde önümde eğildi,yaptığı haraketten dolayı gözlerim fal taşı gibi açıldı.Bu sefer herkeste benim gibi gözleri kocaman gibi açılıp bize bakıyordu.

Ama ters köşe yedim ve ayakkabısını bacaklarını bağlamaya başladı,ama tek bir sıkıntı vardı ayakkabısı bağcıklı değil çıtçıtlıydı.Bende biran şok geçirip hemen ayağımdan ayakkabımı alıp koşmaya başladı bende ne olduğunu anlamadan çoktan gitmişti,kedili çorabımla ortada kaldım.Hemen tek ayakla peşinden koşmaya başladım"DUR SANA BE"tek ayağımı aman nolucak be diyip yere bastım ve peşinden hızlıca koşmaya başladım.

Biran tam koşarken ayağım birbirine takıldı ve üstüne düştüm.

Dudaklarımız birbirine değmişti.Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı ve kızarmaya başladım,tam kalkacakken beni kendine çekip dahada sıkı öpmeye başladı ama sadece dudaklarımız değiyordu.Bende hemen var gücümle kendimi geriye çekip ona çok sert.bir tokat yapıştırdım.

Hemen yere düşmüş ayakkabımıda alıp koşarak lavaboya doğru ilerledim,ağzımı bile açmadan direk dudaklarımı çitilemeye başladım.

Peşimdende sanırım Yuna koşmışki nefessiz kalmıştı.Benim halimi görüp hemen yanıma geldi.

"Tamam Hana sakinleş dudaklarını tahriş ediceksin"

"Naptına bak ya SAPIK ADAM,"sırf bu cümlemi duysun diye bağırarak söylemiştim.

"Birşey desem kızarmısın"

"Söyle zaten kızmaya artık çok alıştım"

"Harbi çok yakışıyorsunuz"

"YUNAAAAAAA"onu kovalamaya başladım.Oda can havliyle kaçmaya başladı.

Birden kapşönlümün ensesinden biri tuttu,arkamı döndüğümde Woo tutuyordu hemen ondan kurtulup"SEN ARTIK SINIRLARI ÇOK ZORLUYORSUN"birden sırıtmaya başladı.Tam gidecek sanafken kulağıma"seni sinir etmek çok eğlenceli"diye fısıldadı.

Gitmeye başladı bende peşinden gidip arkadan onu sertçe ittirdim.Ama heybetli bir yapıya sahip olduğu için pek işey yaramadı.

"Hey ney yaptığını sanıyorsun bana o kadar şey yapıp sadece birşey söyleyip gidemezsin"şuan etraftaki hiçbirşeyi ne görüyor,nede duyuyordum hiçbir şekilde aldırış etmiyordum.

Sadece önümde Woo vardı.Bana yavaş adımlarla yaklaşmaya başladı yine kulağıma fısıldayarak"okulun biraz uzağındaki parka saat 17:30'da oraya gel bekliyor olucam"diyip hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love AlarmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin