Grammy mi ne alaka?

219 20 6
                                    

"Michael Jackson?" O anda Michael'ın bakışını görmeliydiniz. Şaşkın ve sinirliydi. Bir dakika o gülüyor muydu? Yoksa ben mi öyle umuyordum. Quincy lafa atıldı.

"Michael neye gülüyorsun sen? Bu binada da tehlike atlatmışsın. Vahşi bir kız resmen hepinizi mahvetmiş. Onca erkek işe yaramamış. Bence onu dava etmelisin"

Dava mı? Yandın kızım sen. Michael da düşüncelere daldı. Yandın kızım sen diye düşünürken Michael:

"Ne yani yanındaki dünyanın en iyi fotoğrafçısı olan kadını mı dava edeyim yani?"

"Ne?"

"Q, ben onun Michael olduğunu bilmiyordum gerçekten. Sana 20dk söz vermiştim onu tutmam lazımdı. Tamam hatalıyım ama o da sütten çıkmış ak kaşık değil." Michael:

"Sütten ne?"

"Sütten çıkmış ak kaşık. Türkçe bir deyim. 4 ay Türkiye'de kalmıştım. Anlamı masum demek. Yani siz de masum sayılmazsınız demek istedim."

"Nasıl değilim ya? Korumalarıma biber gazı sıktın ve bana tokat attın. Daha ne olsun?"

"Tamam özür diledim işte. Kovuldum dimi?" 

"Ne kovulması Rose. Michael da kadınlara daha fazla dikkat etmesi gerektiğini öğrenmiş oldu. Aslında sana teşekkür borçlu"  dedi Q ve içimi rahatlattı.

"Her neyse işimize bakalım mı? " dedi Michael ve ben sorular sormaya başladım.

"Albümün ismi ne?"

"BAD" olacak dedi Michael. Ben de durur muyum yapıştırdım lafı:

"Tam sizi yansıtıyor." Michael bana döndü.

"Ne konuda kötüymüşüm bayan ukela"

"Kadınlara yaklaşım desem"

"Ben de saçmalama desem"

"Tekrar tokadı yersin"

"Sen de ..."

"Kovulurum değil mi?"

"Aynen ondan. Biliyor musun? Ben ilk defa bir kadınla tartışıyorum."

"Ne yani kardeşlerinle hiç mi tartışmadın."

"Hayır. Sen bir ilksin."

"Bu iyi haber. Çünkü ne demişler ilkler özeldir."

"Bunu bana Q demişti."

"Neyse şimdi ne yapmamı istersin? Nasıl bir konsept olsun?"

"Umm. Bir çalışma var dantelli bir biçimde. Eski dantel tekniği deniyormuş."

"Evet. Umm bu olmamış Michael. Tamam fikir iyi ama bu ne? Resmen sanata hakaret bu. Umm üzgünüm Bay Jackson demeliydim. Ah salak kafam" diye kafama vururken Michael elimi tuttu:

"Yapma. Bu ellerle çok fotoğraf çekeceksin dedi." 

Michael elimi tuttu

Tuttu değil mi?

Evet tuttu.

YAŞASIIINNNN. KISKANAN MOONWALKERLAR ÇATLASIN :D 

İşine dön Rose. Michael seslendi:

"Rose. Bu akşam Grammy olacak ve sen benimlesin."

"Neden"

"Fotoğraflarımı çekeceksin."

"Peki efendim."

"Bana efendim demeyi kes. Benim senden farkım yok. Ben de normal biriyim."

"Tamam,Michael oldu mu?"

"Aynen böyle iyi. Güzel gözük."

"Ama ben arka planda olucam Yani..."

"Olsun güzel gözük. Yüzünün güzelliğini boşa çıkarma.Eğer kıyafetin yoksa..."

"Elbette kıyafetim var."

"O zaman akşam 6'da Grammy ödüllerinde."

"Anlaştık."

Hemen eve gittim. Kıyafet fln seçecektim ama yoktu. Yani vardı da güzel değildi. Derhal imdadıma kuzenim Melody yetişti.

"Kıyafet mi lazım sana?"

"Aynen Melody."

"Randevu mu"

"Hayır iş için."

"Tamam ben kıyafetlerimi getiriyorum." Melody benim kuzenimdi ve aynı evde oturuyorduk. Gerçekten iyi bir ev arkadaşıydı.

"İşte getirdim."

"Melody,bunlar harika"

"Biliyorum, neden çünkü ben seçtim." Kıyafetimi belirledim. Saçım ve makyajım da hazırdı.

"Kızım çok güzel oldun."

"Evet çok sağol canım ya. Hem rahat hem şık."

"Melody'nin Seçimi. Çok'cool' oldu be :D"

"Taksi geldi gidiyorum ben."

"Tamam iyi şanslar kuzi."

"Sağol tatlım." Taksiye bindim ve Grammy ödüllerinin verileceği salona doğru ilerledik. Bakalım Rose daha başına ne işler açacaksın.




TEKRAR BİR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.  UMARIM BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR. MJ İLE İLGİLİ SORULARINIZ ÖZELDEN MESAJ ATABİLİRSİNİZ. KİTABA OY VERİR VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. MULTIMEDİA'DA MJ'NİN ANLATTIĞI 1986 YILINDA GREG GOREMAN'IN ÇEKTİĞİ KAPAK DENEMESİ VARDIR. ASLINDA İĞRENÇ DEĞİL KİTAPTA KAREKTER ÖYLE DİYOR. YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN DİYE SÖYLEDİM :D TEKRARDAN SAĞOLUN...

                                                                                                                              -MoonwalkerTurkiye Ekibinden

                                                                                                                                        "#WHOWALKER"


Can't Let Her Get Away(MJFF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin