Harini Mak aku pigi rumah kawan dia, anak kawan Mak tu kahwin jadi Mak akan tidur sana dan tinggal kan aku dengan Abah berdua, lepas Mak pigi Abah terus masuk rumah dan sambung tengok tv, aku pula kunci pagar dan masuk rumah juga kemudian aku terus naik atas nak ke bilik. Dalam perjalanan aku ke bilik aku singgah ke bilik air dulu tapi bukan untuk kencing atau buang air tapi nak tengok ada tak spender Abah yang belum bercuci, tabiat Abah yang paling aku suka adalah Abah lepas mandi akan gantung spender yang dia pakai tadi di dekat gantungan tuala, Mak selalu pesan masukkan dalam bakul tapi Abah kadang terlupa. Aku masuk ke bilik air dan ternampak spender kuning Abah yang tergantung, aku pun apa lagi ambil dan cium puas, aku suka sangat dengan spender Abah ni semua bau ada dari bau peluh, bau badan dia dan ada sikit bau kencing hahahah.
Terkadang aku akan curi spender Abah yang masuk tak bercuci tu dan letak bawah bantal untuk aku cium sebelum tidur, aku tak tau kenapa aku suka lelaki berbadan gemuk macam Abah, nafsu aku naik bila tengok lelaki berbadan macam tu lagi2 berbulu, beruntuk aku boleh cuci2 mata tengok Abah kat rumah, selalu juga aku intai Abah time mandi, dia pun satu kalau mandi bukan tutup rapat pintu bilik air tu mungkin dia saja nak bagi tengok kat Mak tapi aku pula yang ternampak hahahah. Masa2 yang paling best bila Abah balik kerja, Abah kerja security kat sekolah kadang bakik malam so bila dia balik lewat sangat dia tak masuk bilik sebab tak nak ganggu Mak tengah tidur jadi dia tidur kat sofa depan tv tapi part best nya dia selalu tidur kat sofa dengan tak berbaju lepastu butang seluar dan zip Abah akan turun kan jadi nampak lah spender yang dia pakai, bukan setakat spender je bulu2 Abah pun terkeluar, Abah memang jenis lelaki berbulu dari dada dia sampai perut dan bulu batang dia, aku tak tau kenapa Abah tak potong atau cukur bulu batang dia tapi itu yang buat aku makin stim.
Umur aku yang semakin meningkat membuatkan nafsu aku juga ikut meningkat, pernah aku tengok satu video lelaki gemuk seksa lelaki sado, kat situ lah aku mengenali master slave atau pun bdsm. Aku kadang membayangkan Abah aku sendiri seksa aku dan buat aku sakit, aku sangat2 stim membayangkan sahaja apatah lagi bila membuatnya dengan real, aku juga ada membeli beberapa sexy toys seperti ballgag, nipple clip dan lain2. Yang terbaru aku beli chastity dan buttplug tapi tak sampai2 lagi, aku tak sabar nak pakai dan kalau boleh nak suruh Abah yang pegang kunci chastity ku tapi takut pula dia buang kunci tu sebab tak tau untuk apa.
Paus mencium spender itu aku cuba menggulung2 membentuk bola kecil lalu aku memasukkan ke dalam mulut ku, terhidu segala bau di dalam mulut ku dan lidah ku juga merasa masin tetapi membuat aku semakin horny, tiba2 Abah menanggil ku dan belum sempat aku mengeluarkan spender itu Abah sudah pun di depan pintu bilik air melihat aku berlutut dengan mulut penuh dengan spender, Abah terkejut lalu menarik rambut ku lalu mengeluarkan spender yang ternyata milik nya, aku cuma menerangkan semua nya tapi Abah tak nak dengar terus pipi ku di tampar membuatkan aku jatuh ke lantai, Abah menarik semula rambut ku lalu bertanya kenapa aku menjadi seperti ini, aku sangat takut mau berkata apa2 dan terus Abah menampar pipi ku sekali lagi tapi kali ni agak kuat, Abah tiba2 mengeluarkan sebuah bungkusan dan ternyata itu lah sebab kenapa Abah mencari ku kerana mahu membagi bungkusan itu. Baru aku mahu mengambil dari tangan Abah terus aku di tendang di perut dan aku terus menahan senak di perut ku, Abah membuka bungkusan itu dan ternyata itu adalah chastity dan buttplug ku, aku menangis meminta maaf di kaki takut dia mengusir ku dari rumah. Untuk kali ke tiga Abah menarik rambut ku dan dia melihat tepat di muka ku, "rupanya anak Abah ni nak jadi slave" yang tadinya aku lemas kerana di tampar dan tendang terus terkejut seperti melihat hantu, tak sangka Abah tau tentang master slave.
"Macam mana...." "Abah seorang master dulu tapi dah stop sebab Abah kahwin, tak sangka anak ikut suka bdsm" belum aku habis bercakap Abah memotong cakap ku dan aku dibuat semakin terkejut mendengar yang Abah aku dulu seorang master. Aku terus dibangunkan dan dibawa ke bilik tidur Mak dan Abah, sesampai nya di bilik aku diarahkan untuk membuka semua pakaian ku dan menyisahkan spender kelabu sahaja, Abah gelak melihat spender ku kerana spender itu sebenarnya bekas spender Abah yang sudah tak muat dan koyak2, aku mengutip semula dan menjahit semula untuk menjadikan saiz pinggang ku, Abah kemudian menyuruh ku untuk baring di atas katil, entah kenapa aku hanya mengikuti sahaja cakap Abah, lalu Abah mengikat tangan dan kaki ku di setiap sudut katil. "Gatal sangat kan nak jadi slave, mulai harini bila kita berdua sahaja panggil Abah Tuan. Faham tak slave ku" kata Abah, "faham Tuan" balas ku dengan gembira, tak di sangka2 impian aku menjadi kenyataan.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Abah (Completed)
Short StoryAku Aiman berumur 23 tahun, dari kecil aku sangat rapat dengan Abah berbanding Ibu, semua benda aku kongsi dengan dia tapi ada 1 benda yang dia tak tahu, bahawa anak lelaki dia ni suka diperhambakan. Aku selalu membayangkan Abah aku yang berbadan ge...