Bora
Doktor Kang gelmiş ve ifade vermişti şimdi ise hastasına diş teli takıyordu.
İşini çok titiz ve muhteşem yapıyordu ona hayran olmamak mümkün değildi.
Ayağa kalktım ve diğer gelen hastalar ile ilgilenmeye başladım.
"Ay biri katili görmüş ama kız sağırmış kimse inanmıyormuş" dedi kadınlardan biri merakla onlara baktım.
"Kız nerede bana söyler misiniz belki ona yardımcı olurum" dedim güven veren bir ses tonu ile.
Kadınlar kızın yerini bana söyledi ama dikkatli olmamı söylediler katil benimde peşime düşebilirmiş.
Gelsin kapışalım.
...İşten çıkmış ve kızın evinde oturuyordum ve çok şükür işaret dili biliyordum.
"Katilin adını yazabilir misin ?" Dedim işaret dili ile.
Genç kız onayladı ve bir kağıda yazıp bana verdi ancak şokla baktım.
Bu doktor Kang Suhoydu."Peki emin misin"dedim ancak hemen onaylar şekilde kafasını salladı ve kağıda yine yazı yazıp verdi.
Dehşetle baktım.'sırada ki kurbanım sensin dişlerinden koleksiyon yapacağım dedi bana ' yazıyordu.
Genç kızın saçlarını okşadım benden küçüktü belliydi onu korumam gerekti
"Seni koruyacağım" dedim gülümseyerek.
O sırada telefonum çaldı.
Bilinmeyen Numaraydı ve açtım kulağıma götürdüm.
+ "Alo"
- "Hayal kırıklığına uğradım"
+"Doktor Kang?"
- "evet benim şimdi yaşamak istiyorsan o kızın evinden çık"
+"Hayır gidin buradan kızdan uzak durun "
-"gelir seni kızın önünde sikerim izlediği son porno olur "
+"Kapılar kilitli nereye geliyorsun"
-"dışarıda olduğumu kim söyledi?"
+" Hay sokayım böyle işe (Türkçe konuştu)
Hemen telefonu kapattım ve kızı bir yere sakladım.
Ardından salona geçtim ancak boynumda hissettiğim nefes ile titredim.
Kendini bana bastırdı.
Kalçamda sertleşen erkekliğini hissediyordum.
Bu durumda kim azar amk?
"Yüzüme telefon kapatmak?" Dedi o sırada pantolonumu aşağı indiriyordu.
"Yapmayın" dedim yutkundum ancak dinlemedi donumu bile çıkardı pezevenk.
"Götün çok sikilesi duruyor" dedi kıçıma şaplak atarak.
Acıyla inledim.
Kalçamda hissettiğim sıvı ile irkildim lan ne ara soyundu ve acıyla inledim diye az önce boşaldı mı tövbe estağfurullah.
"Kurbanlarım genelde orospu olurdu o yüzden sikerken güzel sesler çıkmazdı ama sen masum birisin ve seni sikerken daha güzel sesler duyacağım senden"dedi
🔞
Aniden penisini kalçamın içine soktu acıyla bağırdım.
Beni duvara dayadı ve sanki düşmanını sikiyor gibi sikmeye başladı.
İçime sertçe girip çıktı ardından içime boşaldı ardından içimden çıkıp beni yere itti o anlık itilme ile yeri boyladım ardından ona korku ile baktım çünkü gözleri çok değişik bakıyordu.
"Aslında seni öldürmek yazık olur sikecek kişi bulmak zor oluyor" dedi ve bana doğru eğildi.
Eli ile çenemi sertçe kavradı.
"Şimdi o çeneni kapatacaksın yoksa seni dilsiz birine çeviririm" dedi tehtid içeren bir tonda.
"O kızı nereye sakladın" diye sordu.
"Unuttum" dedim aslında unutmadım ama kızı tehlikeye atamazdım.
"O kızı bir şartla bırakırım " dedi.
"Neymiş o şart kabulüm " dedim.
"Artık benim seks partnerim olacaksın ve cinayetlerime karışmayacaksın susacaksın merak etme o engelli kızı öldürmeyeceğim" dedi.
"Öldürme kimseyi neden öldürüyorsun" dedim sinirle.
"Aslında öldürmeyi seviyorum o boğazlarına yapıştıktan sonra çırpınmaları ve morarmaları sıcacık bedenlerinin bir kaç saat sonra soğumaları hoşuma gidiyor hemde dişlerini söküp kolye yapmak daha hoş " dedi sanki sevdiği hikayeyi anlatıyor gibiydi ve bu korkunçtu."Psikolojik destek almalısın delirmişsin sen psikopat herif " dedim.
"Psikolojik destek bana işe yaramaz ben yine yapmak isterim " dedi.
"Seni en sona bırakıyorum seninle beraber öleceğiz" dedi güldü.
Ne diyordu bu ne sona saklaması planı falan mı vardı boku yemiştim.
Ulan ben Türkiye'nin götünü yiyim kurtarırın vatandaşınızı.
Acaba ülkeme mi kaçsam?"Son yaklaşık nasıl bir son ne zaman bu son ?" Dedim merakla.
"Hiç ummadığın bir anda " dedi ve beni kucağına aldı.
Hop noluyor!?
Koltuğa fırlattı beni ama beni bakın beni beni bihterini.
Kıyafetlerimi giydirdi ve kendide giyindi.
Tekrar kucağına aldı beni ve evden çıkardı."Nereye gidiyoruz?"diye sordum.
"Sence seni bırakacağıma inandın mı ?" Dedi gülerek.
Evet Bora boku yedin dostum canım gelecekteki hayalleri olan ama mezarda olacak kendim ı love you