Beklenmedik

10 3 0
                                    

O gün dersten sonra hepsi eve gitmiş buluşmak için hazırlanmıştı ve şimdi saat 6 ya geliyordu Leyla ve Asel beraber buluşup kafeye geçtiklerin de çok geçmeden Tanerde geldi.
"Ooo bebeklerr naber yaa"
Leyla gülüp Tanere baktı "iyi kanka senden naberr?"
Taner Aselin yanına oturdu "valla ben iyiyim dee birisi beni insan yerine koyup sohbet ederse daha iyi olucamm" dedi birisi lafını vurgulayarak. Leyla güldüğü sırada Ali ve Güneş beraber geldi. Ali masaya atlar gibi oturduğun da lafa girdi "ooo millett yine formumuzdayızz neye gülüyoruz acabaa"
Güneşte gülerek Ali ve Leylanın ortasına oturduğun da Taner Ali'nin kafasına vurdu "aynen kanka formumuzdayız yine seni döve-döve öldürecem çünkii"
Ali kafasını tutup Tanere döndü "lan ne vuruyon yol geçen hanı sanki hee gelen geçen vuruyo biladerr"
Ali sitem ederken Güneş bebek sever gibi ellerini Ali'nin yanaklarına koyu sıkarak konuştu "oyy bebek bu bebekk kurban olurum ben sana kim vuruyo benim aşkımaa"
Ali çocuklar gibi dudak büzüp sitem etti Güneşe "senin dünya tatlısı sevgilin döve-döve öldürecek bunlar bi gün kızım yaa"
Güneş kah-kaha attı aynen aşkım eminim öyledir temalı. Ali oflayıp geri çekildi "aferin Günes hanım sizde bir olun bunlarla aferinn ayıp be sevgili diye koynumuzda yılan beslemişizz" diye yalandan sitem etti. Oy benim bu başıma gelenler diye dizlerine vuran teyzeler gibi sjsjsjsj. Kızlar kah-kaha atarken Taner Ali'ye sen iflah olmazsın bakışı attı. Olayı değiştirmek adına Asel sohbete geçiş yaptı "ay ne iyi etdik de buluştuk ya bütün gün evde otur-otur içim şiştii" Taner göz devirip "sorma yaa aynen çok iyi oldu aynen" dedi daha çok bunu dertlenir gibi söyledi.
Ali güldü "eee hanımlar geliş sebebimizz?"
Leyla ya sabır dercesine kafasını yana çevirdi " lan oğlum buluşalım dedik iştee sıkılıyoruz bütün gün evde napalım siz gelmeseydiniz de biz zaten buluşucaktık yanii"
Güneş başını Alinin koluna yasladı ve "kanka buluştuk ama boş-boş kafede oturacaz diye deyil yani dimii?" dedi sırıtarak. "Ya napacaz yengecimm?" diye soru yöneltdi Taner. Asel çocuk gibi ellerini çırparak "bowlingg" dedi neşeyle Ali "af buyur bacım neyy?" diye atladı. "Bowling işte aşkımm bilmiyomuş gibi ne soruyon yaa" dedi Güneş. Taner kolunu Alinin omzuna attıp "Yenge ayıp ettin yaa biz bowlingin kralını oynarızz... daa sizin aklınızdan ne geçiyor acaba?" diye sordu.
"Ne geçicek canım halla-halla sizde alemsiniz he eğlenicez işte ne güzel hayde gidelimm." diye olayı toparladı Leyla. Ali Tanere dönüp "haklısın kankam bişeyler dönüyo şu an bu ortamda çünkü Güneş bowling oynamayı bilmezz" dedi imalı imalı.
Taner aynı ifadeyle "haklıyım kankam çünkü Leylada bowling oynamayı bilmezz" dedi gözlerini kısarak Leylaya imalı bakış atarken. Güneş kollarını göğsünde bağlayıp dudak büzdü "Aşk olsun Ali yaa bilmiyorum diye oynayamazmıyımm" diye küsmüş ifadeyle konuştu. "Eh yanii Tanerr bilmiyoruz ama bu öğrenmiyeceğimiz anlamına gelmez yanii" diye sitem etti Leyla sonra "hem Asel biliyo o bize öğreticek" diye Aseli işaret etti. Tanerin bakışları Asele döndüğünde kahvesini içen Asel durup "evet biliyorum hatta çokta güzel oynarımm" dedi yüzünü Tanere yaklaştırırken. Tanerde yüzünü Asele yaklaştırıp "öyle mii hanfendii?" dediğinde Asel öyle diye bi bakış attı.
"İyi gidelim de alalım ifadenizi Asel hanımm bakalım kim daha iyimiş" dedi eğlenir ifadeyle.
                          
                          * * * *
Bowling salonuna gelmişlerdi ve kendilerine bir yer bulup oturmuşlardı. "Evett oynicaz ama takım halinde oyniyalımm"dedi Asel Taner başını hayır anlamında salladı "hayır efendim olmaz öyle şey bi kere siz 3 kişisiniz biz 2" dedi Ali'yle kendini işaret ederek.
Asel eğlenir ifadeyle konuştu "eee sizde 3 kişi olun o zamann" dediğinde Ali yine olaya atlayıp"aff buyur yengemm o nasıl olucakk?" dediğinde Asel "Alii" diye sitem etti. Tanerinse eğlenir ifadesi vardı yüzünde. Kesinlikle tez zamanda Asele yenge dedirtmesi gereken konular vardı. Çünkü Tanerin bir arkadaşı Asele yenge dediğinde mutlu oluyordu.
Asel sinirlenip konuşmayınca Güneş olaya el attı "yani aşkım sizde Emiri çağırın 3 kişi olunn" dedi.
Asel bilmiş ifadeyle sırıttı.
Evet asıl plan eğlenmek değildi Emirle Leylayı yakınlaştırmaktı.
Asel Leylaya bakıp sırıttı sonra bakısları Leylanın yanında oturan Tanere değdiğinde göz devirip önüne döndü. Tanerse onun aksine gülümsedi bu bakışa.
                           * * * *
Yarım saat süren ufak kavga sonucunda Ali arayıp Emiri çağırmış şimdiyse Emiri bekliyorlardı. Kızlar o esnada anı biriktirmek için fotoğraf ve vidyo çekinirken erkekler telefondaydı.
Leyla bi hışımla telefona dalmış Tanerin elinden telefonunu çekip aldığında Taner sıçradı yerinden "lann" dediğinde Leyla sitem etti "ehh yani abicimm telefona bakacaksak ne anlamı kaldı bu buluşmanın yaa" dediğinde Alininde kafasını vurup "hele şuna bak güya sevgilisiyle ilgineliyo" dedi.
Taner ağzını açıp bişey söylecektiki kapıdan yeni girip gözleriyle onları arayan Emiri görüp elini kaldırdı gel diye. Herkesin bakışı Emire dönerken Leyla zorlukla yutkundu Asel ve Güneşse şok olmuş ifadeyle baktılar bir-birlerine. Çünkü plan ters tepmişti Emirle Leylayı yakınlaştırmak adına yaptıkları plan batmıştı.
Emirle beraber yanında elini tuttuğu hepsinin yaşıtı olan bir kız vardı.
Tanerlerin sürekli Emirin büyük aşkı diye bahsetdikleri kız.
Emir yanlarına gelip gülümseyerek başıyla selam verdi ve oturdu "nabersiniz gençlerr" Leyla şok ifadesini üzerinden atmamışken Asel elini Leylanın elinin üzerine koydu kendine gelen Leyla başını Asele çevirdiğinde Asel gülümsedi Leylaya bakarak.
"Ooo kankam keyfin yerindee" dedi Ali gülerek.
Emir yüzünde ki gülümseyen ifadeyi silmeden yanında oturan kızın omzuna kolunu attı. "Tanıştırıyım bilader yengenizz" dedi tanıştırayım kendisi panzehrim olur der gibi. Çünkü öyleydi Emir için o kız. Çok seviyordu kızı kendi canından bile vazkeçicek kadar.
Hepsi başıyla kıza ufak tebessümle selam verirken Leylanın ifadesi donuktu.
İçinde yaşananlara anlam veremiyodu Emire karşı bişey hiss etmiyorum derdi kızlara arkadaşım o benim sadece derdi. Hiss ediyormuydu? Sadece arkadaş olarak görmüyormuydu?
Kızlar bu planı bugün bunun için yapmışlardı sana göstericez Emire karşı bişeyler hiss ettiğini ispatlıcaz demişlerdi ama böyle değil böyle düşünmemişlerdi. Amaçları onları yakınlaştırarak göstermekti.

_________________________________________

Ay ayy selam bebeklerimm
Beğendiniz mi bölümüü?😁
Ayy ayy kusura bakmayınn beni bilirsiniz kaos severimm cicili-bicili pek benlik değil yanii
Umarım beğenmişsinizdir:)
Oy ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerr:)
Daha fazlası için İzlemede kalınn💞

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin