Astăzi este ziua cea mare, prima zi de şcoală..
Ca de obicei, am aruncat pe mine un hanorac si niște pantaloni foarte largi, după aceea m-am încălțat si am pornit la drum.
După un lung drum până la şcoală, în final am ajuns. Cum am intrat pe poarta şcolii am văzut copii, mulți copii..
Eu sunt o fire mai timidă, nu prea mă deschid în fața oamenilor, în schimb, iubesc animalele.
Mă îndreptam spre uşa noii mele clase, când cineva iese din clasă.. Ne lovim unul de celălalt, capul meu lovindu-se de pieptul lui.
Diferența între înălțimile noastre era imensă, eu, cu doar 1,55, după vorba fratelui meu, "un metru şi un şnițel", iar el, cu ce părea pentru mine vreo 2 metrii, poate nici chiar atât, dar aproape.
Când lovitura se întâmplă tot ce scot pe gura e un micuț "Ah", iar el îmi spune doar "scuze", într-un mod atât de sarcastic şi urât încat mai bine nu îl spunea.
Deşi nu sunt eu cea mai uşor de scos din minți, băiatul ăsta ma făcut să vreau să îi spun vreo două vorbe nu prea bune. Dar m-am abținut si i-am spus doar "Nu ai maniere."
El se întoarce imediat la mine şi îmi spune "Ce ai zis?"
I-am răspuns un simplu "Ce ai auzit." Şi atunci a început totul..
El se uită în ochii mei şi declară dominanță. Imediat, am început să tremur uşor si palmele mele au început să transpire. Dar nu m-am lăsat învinsă. Aşa că i-am spus:
-Manierele tale sunt deplorabile. Ar trebui să lucrezi la ele.
Ştefan: -Hah, este prima dată când cineva îmi vorbeşte aşa. Interesant.
*Sara pov*
Mă uit mai atentă la fața lui, este destul de atrăgător. Are un păr lung lucios si blond. Nişte ochi albaştri ca marea. O piele palidă, arată decedat.*Ştefan pov*
Fata asta e diferită de restul, pare a fi drăguță şi cuminte, dar în schimb are o gură cam mare, şi îmi place asta. Are un păr lung şi blond, nişte ochi argintii care mă fac să îmi pierd mințile.Decid să uit răutatea lui, şi intru in clasă, la nu mult timp facând-o şi el.
Mă uit în clasă şi observ un băiat destul de drăguț, are păr blond şi nişte ochi căprui şi ademenitori. Se uită la mine şi zâmbeşte făcându-mi semn să mă aşez lângă el. Îl ignor şi mă concentrez pe noua mea dirigintă.
*Derek pov*
Mă plictiseam, când văd cea mai superbă fată intrând. Îi zâmbesc şi ea o face înapoi. Mă înroşesc tot şi simt cum fluturaşii se mişcă în stomacul meu.Diriga: -Deci copii, avem 2 noi elevi, Sara şi Ştefan, vă rog să vă purtați frumos cu ei.
Sara: -Bună tuturor, mă numesc Sara Vârtan. Iubesc pisicile şi urăsc machiajul.
Ştefan: -Mă rog..Sunt Ştefan.
Diriga: -Vă rog să vă aşezați!
Eu mă duc şi mă aşez lângă băiatul ce îmi făcuse semn, iar Ştefan se aşeaza în ultima banca singur.
O fată random: -Hey, Ştefan. Eu sunt ¿¿¿, încântată.
Ştefan: -Ce vrei fă?
Fata random: -...
Ora începe, şi trece cât ai zice alfabetul după ce te naşti. Noroc că Derek este amuzant şi a făcut glume căci altfel aş fi adormit.
În pauză, Derek se oferă să îmi arate şcoala. Diriga sugererează ca Ştefan să vine cu noi. Derek işi dă ochii peste cap şi zice:
CITEȘTI
Werewolves love too..
RomanceWhen a simple, shy and normal girl crosses paths with the alpha werewolf..