Crushul

11 0 0
                                    

N-am putut dormi bine. Am avut un coşmar.
Totul era negru. După, roşu. Corpul lui Derek, nesuflețit, sângerând. Un lup negru lângă, cu nişte dinți ascuțiți, sângeroşi.
M-am trezit târziu, transpirată şi încă obosită. Am făcut un duş repede. În timp ce mă spălam am văzut ceva pe pieptul meu, un semn roşu care arăta ca un lup. Am tot încercat să îl şterg, însă totul a fost în zadar.
M-am îmbrăcat şi m-am grăbit la şcoală, ajungând la fix. Acolo, în clasă, nicio urmă de Derek. În schimb, Ştefan, aşezat în spate, cu capul pe bancă părea dormind. Mi-am scos telefonul şi i-am trimis un mesaj lui Derek, degeaba, niciun răspuns. Din ce în ce mai îngrijorată, am decis să îl sun.
În final, răspunde, şi cu o voce răguşită, îmi dă veştile. Este bolnav. Îmi spune să stau cât mai departe de Ştefan, şi să îl sun în pauză, şi înainte să îmi spuna ceva sunt nevoită să închid deoarece Diriga a sosit.
Am stat singură în bancă, şi am băgat de seamă că Ştefan se uita în direcția mea foarte des.
În pauză, la fel. M-am plimbat de una singură, şi din când în când, l-am prins pe Ştefan cu ochii urmărindu-mi fiecare mişcare.
Ultima oră, după o lungă plictisitoare veşnicie, în final sfârşeşte. Îmi iau ghiozdanul şi mă grăbesc, să o caut pe Diriga. O întreb dacă îmi poate da adresa lui Derek, şi, în final o primesc.
După ce ies din şcoală, mă îndrept la farmacie, de unde iau nişte medicamente pentru răceală, şi după merg într-un magazin, de unde iau nişte dulciuri.
Apoi plec spre adresa primită de la diriga.
În 10 minute ajung. Intru în bloc. Apoi, iau liftul. Etajul 3, apartamentul 26. Bat la uşă, fără răspuns. Bat din nou, ceva se aude înăuntru. Bat a 3 a oară. De data asta, Derek îmi deschide uşa şi surprins zice:
-S-Sara? Ce faci aici?!
-Surpriză.
Derek: -Nu ar trebui să fi venit, dacă te îmbolnăvesc şi pe tine!?
-Hey! Ar trebui să fi în pat!
Apoi îl împing încetişor înauntru, închid uşa şi aştept ca el să se îndrepte spre camera lui.
În final înțelege şi merge, însă nu în cameră, ci pe canapea. Acolo, se aşează, iar eu mă pun lângă el. Apoi scot ce am cumpărat, deschizând o bomboană pentru el.
El e şocat şi spune:
-Chiar nu trebuie să faci asta..ar trebui să ple-
Apoi îi împing bomboana în gură. Îmi pun degetul pe buze, indicândui să tacă.
-Ai mâncat azi?
Derek: -Mhm..Nu.
-Unde îți e bucătăria?
El îmi arată cu degetul. Mă îndrept spre bucătărie, şi în 10 minute, cu ce găsesc în frigider îi fac o supă caldă de pui.

*Sara pov*
Sper să-i placă, sărăcuțul de el..

*Derek pov*
Nu pot să cred că face toate astea pentru mine..ea..

Încep să îi dau de mâncare încetişor, având grijă să nu dau pe el.

**edit de aici :3**

Dupa ce termina bolul de supă, scot din punguță medicamentele de răceala.

Derek: Vorbesc serios, chiar nu trebuia să îți cheltui banii pentru mine..

-Shht! A fost alegerea mea, nu ai de ce.

Derek: Off...bine...

Mă uit mai atentă prin cameră și observ niște poze cu Derek, alături de familia lui.

-Derek, ce drăguț erai...

Obrajii lui se roșesc și se uită prin cameră, neștind cum să răspundă.

-Apropo, ți-am adus lecțiile.

Derek: Mulțumesc, Sara.

-Ei, sper să te faci bine, eu ar cam trebui să plec.

Derek: Oh...ok, ne vedem.

Derek îmi deschide ușa, iar după ne spunem pa reciproc, apoi mă îndrept spre ușa liftului, ies din bloc, și simt un miros cunoscut, ați ghicit.

-Ce cauți aici? M-ai urmărit.

Ștefan: Voiam să fiu sigur că nu încerci nimic.

-Huh? Tu așa mă crezi? Și totuși despre ce vorbești, nu suntem în nicio formă de relație!

Ștefan: Sigur.

*Sara pov*
Off, doamnee!! Cât de nesuferit poate fii...

Incep să merg nervoasă cât de departe de el, iar el mă urmează.

Ștefan: Oh~ Cumva te-am supărat, micuțo.

-Nu mă mai urmări!

Eu măresc pasul, și de data asta nu mai vine, pleacă in direcția opusă.

*Următoarea zi.*

Am ajuns la școală, și m-am așezat în bancă, eram singură in sala de clasă, așa că mi-am pus căștile, și m-am apucat să învăț.

Când, dintr-o dată, ceva mă lovește în cap. Mă întorc, și îmi dau jos casca.

???: Tu fată, să nu te mai prind pe lângă Ștefan!

-Ce?

???: Te-am văzut ieri cum te plimbai după el!

-Huh? Despre ce vorbești?

???: Atât îți zic că orice simți pentru el, el nu simte la fel, stai departe de el, că nu știu ce-ți fac.

După ce mă uit mai atentă la ea, văd că e fata care vorbise cu Ștefan în prima zi. O ignor și continui unde eram, iar după vreo 15 minute apare și restul de clasă, acum clasa era plina însă două locuri erau goale, ale lui Derek și Ștefan.

Profesoara nu intrase singură, ci cu diriga si încă o persoană pe care nu o mai văzusem.

Diriga: Bună ziua. Dragi elevi, clasei noastre i s-a alăturat o studentă nouă, iar numele ei este Daria, vă rog să îi arate careva școala. Daria, te rog ia un loc.

Prin surprindere, colega noua vine spre mine și se oprește în fața locului de lângă, cel în care stă Derek.

Daria: Salut, pot?

-Mhm.

Daria: Tu cum te numești?

-Sara.

Werewolves love too..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum