Colega nouă

1 0 0
                                    

Colega nouă se așează lângă mine, și imediat începe conversația, punând multe întrebări, am încercat să-i răspund, deși eu nu eram prea sociabilă.

Se sună de pauză, așa că ies din clasă, însă, spre uimirea mea, Daria se alătură, iar apoi începe din nou, punând diverse întrebări, și povestindu-mi despre viața ei.

După ce s-a sunat, și întru în clasă, observ ca ghiozdanul lui Daria este pe jos, iar pe banca este un ghiozdan familiar, evident, era Ștefan.

Daria imediat își ridică ghiozdanul de pe podea, și se așează în loc, așteptând să vadă al cui e ghiozdanul de pe bancă, după câteva minute, după ce apare restul clasei, și pe urmă proful, apare și Ștefan.

Ștefan vine și se oprește în fața Dariei, care e evident confuză, dar nu apucă să scoată un cuvânt, iar el zice:

-Fă, pleacă de-aici. *Ochii lui devin la fel de înspăimântători ca atunci când se certa cu Derek, știind ce are să urmeze, mă bag între ei, și dintr-o dată simt o durere în obraz, palma Dariei.*

Expresia Dariei s-a schimbat odată cu impactul, șocată.

Daria: S-Sară...Ești bine..?

Dintr-o dată, o văd pe Daria cum cade pe podea, inconștientă.

-Daria..?! DARIA!

Cad în genunchi lângă ea, și îi dau palme.

-Daria! Daria, trezește-te!

Ștefan: O merita, nu trebuia să se pună cu mine.

-Cum ai putut face asta? Ce i-ai făcut..?

Ștefan se aseaza in loc, iar eu reușesc sa o trezesc dupa 10 pălmuțe. Și mă întreabă de ce plâng.

Mă uit la Ștefan care zâmbește creepy.

-N-nimic. Ai leșinat.

Ștefan se uita la mine confuz,probabil pentru ca nu l-am spus. Vine profesoara,în față ei era Daria întinsă pe jos.

Profesoara:-Ce s-a întâmplat aici,Daria ești bine?

-Nu s-a întâmplat nimic,doar a leșinat deoarece un copil din altă clasă i-a dat o minge în cap.

Profesoara:-Chiar așa e,Daria?

Daria:-Da,așa s-a întâmplat ,am încredere în Sara!

Lecția a continuat,ora a trecut destul de greu,dar Ștefan era lângă mine și m-a făcut să rad mult. Am descoperit o nouă parte a sa,una normală cu care poți comunica,chiar mia plăcut cu el acum.Ora s-a terminat.

Când se sunase de pauză, eu și Daria am ieșit împreună și am mers către cantină.

După ce se sunase, am intrat în sala de clasă, Daria acum era așezată undeva în spate, și crezând ca nu vine, i-am spus Dariei să vină lângă mine, fix atunci vine Ștefan și se aseaza lângă mine.

După câteva secunde am observat ceva pe bancă, era o prăjitură cu cireșe, preferată mea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 06 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Werewolves love too..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum