Öykü diye seslendi baris
-Arkasini döndu bakti.
Seslenmeden yavasca kapiyi ortup gitti.
Arkasindan dona kalmisti barış sasirdi boyle olacagini tahmin bile etmemisti.Ama hayat devam ediyordu.
Bir kafede calimaya baslayan öykü ailesine bir yandan destek oluyor bir yandanda cok istedigi hayaline kavusabilmek icin araliksiz calisiyordu.patronu onu cok sevmis isinden dolayi ve bugune kadar gordugu guzel bir bayandi.yaninda calistirmak onun icin onemliydi.
Gunun birinde yine her zamanki oldugu gibi calisan öykū gozlerine inanamiyordu sasirip donakaldi.Ne diyecegini sasirdi
Hemen mutfaga gitti.Baris daha farkinda bile olmadi olayin arkadasiyla oturup konusmaya basladi.Ve sadece cay istemislerdi.
Baris cayini yudumlarken onu gordu o gun seslenmeyen öykü elleri titreyerek calisiyodu adam
ne diyecegini bilemedi sadece gitmek istiyordu.Öykü calisirken baris arkadasiyla hmn masadan kalkti ve kafeden ayrildi.
Öykü rahatlamis gibi hissediyordu ama icinde bir pismanlik vardi sebebi belli gibiydi ama yapamazdı.
Baris olanin bitenin şokunu atlatamadan arkadası onu soru yagmuruna tutuyordu.
Helalim dedigi aşkını Arkadasindan bile gizleyen barış ne diyecegini bilmiyordu arkadasına sadece soru sorma devam et diyordu.
Arkadaşı anlam veremedigi olayı ögrenmek icin cabalıyordu fakat barışın söylemeyecegini biliordu.O gun aksam saatlerine dogru arkadasindan ayrilan barış eve gidip sadece soguk suyla duş almak istiyordu.
Barış anahtari hizlica kapi deligine soktu kiliti açti ve iceri dalarcasina girdi.
Direk banyoya yoneldi suyu acti altina girdi ve sadece olmek duygusu vardı icerisinde.
Banyoda 2 saat kaldiktan sonra cikti.vucudu buruş buruş olmus ama kendine gelmisti.uzerindeki aptalligi atti oturup dusunmeye basladı.kafeye girdigine bir yandan pisman bir yandan seviniyordu.
Duygulari karma karisikti ne diyecegini bilmiyordu o sirada uyuya kalmıştı.-zirr zirrr
Barış afallayarak uyandı zil caliyordu ayaga kalkti o sirada zil sustu gec kalmisti.
Kafasini pencereden disari cikararak asagiya sarktı.Gozlerine inanamiyordu kelimeler bogazina dugumlenmis konusamadi.
Sebebi öyküydü evine gelmisti.
Konusacaklari vardi ama saniyelerle onu kacirmisti.