Gece'den devam***
Emir yanıma geldiğinde uykusu var gibiydi.Saçı başı dağılmış , gözlerinin altı morarmıştı.Bunlara önem vermeden konuya giriştim."Demir'den 1-2 gün önce bu çocuğu istemiştim" dedim Barış'ın dosyasını uzatarak.Dosyayı incelerken sordu ,
" Eee ? "
"Demir beyciğimizin (!) çok daha önemli işleri olduğundan dolayı , ilgilenememiş. " dedim ve devam ettim ," Yani çocuğu alıp bizzat kendim ilgilenirsem , ve sende bana yardım ediceksin. "
"Planın ne ?" Diye sordu ce bende anlatmaya başladım ,
"Plan şu ki sen 1 sene liseye gidiceksin , Barış'la arkadaşlık yapıp , çetesine giriceksin.Sağ kolu falan olucaksın ama kesinlikle ondan üstün veya popüler olmayacaksın.Onlar gibi "playboy" triplerine girip eve kız atman için sana bir ev ayarladım ve senin hikayen şu ; Aileni 10 sene önce kaybettin ve çok zengin Amca'ndan başka kimsen yok.Evin dayalı döşeli olucak ve kesinlikle ben çağırmadan bana gelmiyeceksin.Yanlız söylediğim gibi , çocukla çok yalın olucaksın.Çocuk diyip durdurduğuma bakma , 20 yaşında. " diyip cevap vermesini bekledim.
" Lise mi ? " Dedi yüzünü buruşturarak.
"Aynen öyle " dedim ve sırıtmaya başladım.
" Neyse kız meselesi eğlenceli olabilir " dedi ve oda gülümsemeye başladı.
"Yarın kaydını yaptır , haftaya Pazartesi öğrencisin " dedim ve kahkaha atmaya başladım.Aklıma Emir'in mavi forma giydiğini getirdirdikçe gülüyordum.Bir süre sonra o da bana eşlik etti ve birbirimizden ayrıldık.
O yeni evine gideceğini söylediğinde mutluydum , çünkü herşeyim umduğum gibi gideceğini düşünüyordum..
********^^
Slmö bibiklir
Sizi
Love
By😂👌😸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuru Soğuk
Mystery / ThrillerAdım Gece . Sanırım şuana kadar gördüğün ilk kız sadistim .