Emir***
Saat 4 olmuş ben hazır bir şekilde 5:30 U bekliyordum.Saat 4:30 olduğunda evde zamanın geçmediğine kanaat vererek dışarı çıktım.Havuzun yanında Barakaya benzer bir yer vardı.Oraya yönelip 1-2 kutu sigara içtim.Saatin 5 olduğunu görünce içim rahatlamışcasına ayağa kalkıp , arabaya gittim.Gece'nin söylediği lise okula 10 dk mesafedeydi.
^^^^^^^^^^^
Okula geldiğimde kimsenin olmadığını gördüm.Zaten yaz olduğu için birilerini aramam mantıksızca bir düşünce olmuştu.Hızla okul kapısını açarak şu lanet okula girdim.İri yarı ayı gibi bir hademe kadın vardı.Ona ters bir şekilde
"Müdür nerde ? " Dedim.
Bana yavşak yavşak bakmaya başladığında ,
"Soru sordum lan !" Diye bağırdım.
Yüzü anında bembeyaz olmuştu.Elleri titrer bir biçimde önünde bulunduğu kapıyı gösterdi ve geçmem için kenara çekildi.İçeri girdiğimde , müdürün tıknaz,hafif kilolu,gözlüklü , klasik ucube tipli bir müdür olduğunu fakretmem uzun sürmedi.
Soru sorarcasına bana baktığında ,
"Kayıt için gelmiştim." dedim
"Hooo buyur genç adam , ne ikram edelim sana ?" Diye sıcakkanlı olma çabasına girişti.
"Bir viski" dedim ve dememle ne dediğimi idrak etmem bir oldu.Hemen toparlamaya çalışarak "Içki yani içki" dedim ve "amaaan ne içkisi fitil , fitil " dedim.
"Malum benim bağırsaklar biraz bozuk ta " diyerek piç gibi sırıtmaya başladım.Adam olayın şokunu atlatamadan hademe kadına "Bu genç beyfendiye yan sokaktaki eczaneden bir " dedi ve biraz duraksadı , "Fitil" , "Fitil getir kızım" diyerek kızı yolladı."Şimdi gelelim senin işinee.." diyerek bana döndü.
"Demek kayıt için geldin" dedi ve tek kaşını kaldırdı.
"Biraz erken değil mi sencede ?" dediğinde duraksadım.
"Yazın tatilde olacağım için kayıt yaptırmaya zamanım olmayacağını düşündüm , ve sizi pekde ilgilendirdiğini sanmıyorum." diyerek konuyu kapattım.Adamın sinir bozucu tavırlarına devam etmesine izin veremezdim.
Masasının altında bulunan bir çekmeceden büyükçe bir dosya çıkardı.
"Adın ?"
"Emir"
"Yaşın?"
"15"
"Nüfus kağıdını alayım ?"
"Sebep ?" Diye sorduğumda ,
"Diğer boşluklar için lazım olacaktır."
"Bana sorun"dedim ve arkama yaslandım.
"T.C. kimlik numarası?"
"46********7" dediğimde şaşırmış bir ifadeyle bana bakıyordu.
"Aile sıra no?" ufak ufak sırıtmaya başlamıştı.
"9800"
"Tamam 1 ay sonra okul başlıyo , hademe Hanım'a şöyle sana gezdirsin."
Dediğinde hademe hanımın yavşakca sırıttığını gördum
"Gerek yok , biliyorum zaten" diyerek okulun çıkışına doğru yol aldım
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Okuldan çıktığım anda Gece yi aradım ,
"Hallettin mi?"dediğinde hafif gülüyordu
"Evet , yavşak bir hademe var ama güzel geçebilir belki" dedim bıkkınlık ifadesiyle,
"Okul açılana kadar herhangi bişey yok , özgürsün" dediğinde rahatlamışcasına "tamam , Çeşme ye gidiyorum o zaman"
"hay hay" diyerek kapattık.
Hay hay demesindende anlaşıldığı gibi "Çeşme denince akla , hemen onun adı gelir Gece Gece Gece"
&&&&&&&&&&&&&
Sizi love djjdjdj
Buarada hesabı arkadaşıma devrettim , yeni bölüm onun elinden olacak :D MUCKSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuru Soğuk
Mystery / ThrillerAdım Gece . Sanırım şuana kadar gördüğün ilk kız sadistim .