Part 2

68 6 1
                                    

Jungkook's pov:

ლექციაზე ᲨევედიᲗ როგორც ყოველᲗვის უაზროდ Ჩაიარა და როცა გამოვედიᲗ... ვიᲦაცეების საუბარს მოვკარი ყური.

ბიᲭი1- აუ ბიᲭო ის 3 გოგო ნახეᲗ?
ბიᲭი2- კი ბიᲭო Ძაან სექსუალურები არიან.
ბიᲭი3- ხო დიდი სიამოვნებიᲗ ყველა პოზაᲨი ვიხმარდი სამივეს.
ბიᲭი1- მოდი დᲦეს ᲨევაბაᲗ სახლᲨი დავპატიᲟოᲗ და ვისიამოვნოᲗ "ტუᲩი მოიკვნიტა".
ბიᲭი3- აუ Ძაან მინდა ერᲗმა მაკოცოს ერᲗმა Ჩემს ასოზე იხტუნაოს და ერᲗმა Ჩემს ენაზე Თავისი ანუსი ატრიალოს.
სანამ მე აქ ვიყავი გაᲩერებული და მაᲗ ვუსმენდი Თეჰიც მოვიდა და მანაც მოისმინა.

Თეჰიონი- აი აქ გადამეკეტა.
ჯონქუქი- ეს ყლეები! განანებᲗ! " ცემა დავუწყეᲗ"
ბიᲭებიც მოვიდნენ ჯიმინის გამოკლებიᲗ და მაᲗაც დაუწყეს ცემა.
Შუგა- ბიᲭო რატო ვცემᲗ?
ნამჯუნი- რა მნიშვნელობა აქვს ვერ ხედავს Შანსი მოგვეცა "Ჩაეცინა"
ჯინი- Თქვენ ვერ წარმოიდგენᲗ როგორ გამახარეᲗ ასეᲗი სიტუაცია რომ დამახვედრეᲗ. ამდენი ხანია ხელი მექავებოდა. ერᲗს კარგად მოვუქნევ და ერᲗი Თვის მარაგად ვიმყოფინებ."იცინოდა Თან სცემდა"
ჰოსოკი-ისე ჯიმინი სად არის?
Შუგა-ვიᲦაც გოგოს Ჟიმავდა წეᲦან"Თან ლაპარაკობს და Თან კარგად სცემდნენ "

Mariana's pov:

დᲦეს მᲗელი დᲦეა გადარბენებზე ვიყავი. ხან ერᲗი გაკვეთილი ხან მეორე. ნუკი და ლიზი არხეინად დადიოდნენ.
უცებ გოგოებმა ერᲗად როცა მივდიოდიᲗ დავინახეთ ხალხის ბრბო და Ჩვენც ᲨევუერᲗდიᲗ. დავინახეთ ბიᲭები და წრეᲨი ᲨევვარდიᲗ რომ გამოგვეყვანა.

ლიზი- Თეჰი გამოდი გᲗხოვ.
ნუკი- რას აკეᲗებ? გაუᲨვი ჯონქუქ.
მარიანა- ბიᲭებო გამოდიᲗ, რატომ სცემᲗ?
როცა ბიᲭებმა Ჩვენი ხმა გაიგონეს ხელი მოგვკიდეს და ᲗავისᲗან წაგვიყვანეს.

Avtor's pov:
✨სახლᲨი✨

გოგოები ბიᲭებს ნატკენებს და სისხლᲩაქცევებს უმუᲨავებდნენ.
ამ დროს კი ლიზის და ნუკის ᲩაეᲦიმაᲗ და  ᲩაიᲩურᲩულეს.

✨️Kim Taehyung✨️Where stories live. Discover now