მარიანა სკამზეა მიბმული, ნიკი კი გარს ევლება, ყელᲨი უხეᲨად კოცნის და Თან ტანსაცმელს ხდის. მარიანა ყვირილს იწყებს.
ნიკი- საყვარელო Შენ ხმას მაინც ვერავინ გაიგებს და გირᲩევნია იკვნესო მაგიᲗ გამაგებინებ რომ უფრო მეტად გასიამოვნო. მზად ხარ Შემდეგი ტანჯული ᲦამისᲗვის?
მარიანა- ნუ მეხები, გაწიე Შენი ბინᲫური ხელები. არ გეყო რაც გამიკეᲗე? სხვას Თან დაიმᲨვიდე ჰორმონები.
ნიკი- ხმა Ჩაიგდე Ძუკნა. "Შემოარტყა"რა ხდებოდა ამ დროს ბავᲨვებᲗან:
Th- ჰობი წადი და ელექტროენერგია გაᲗიᲨე და დანარᲩენებმა უხმო იარაღები მოიმარჯვეᲗ, ᲨიგნიᲗ რომ ხალხია ის უნდა მოვკლაᲗ, გოგოებო არ მომᲨორდეᲗ. "წინ წავიდა"
Jk- ლიზი მოდი ᲩემᲗან არ მომᲨორდე და არ ᲨეგეᲨინდეს. " მიიზიდა და Ჩაიხუტა"რამდენიმე კაცი ᲨესასვლელᲨი მალევე მოკლეს.
Sg- ჯანდაბა რამდენნი არიან, ნუკი მოდი აქ "მასᲗან მიწია" არ მომᲨორდე, არ მინდა რამე დაგემარᲗოს.
ნუკი- კარგიი "ხელი ხელზე ᲩაᲨᲭიდა"
Th- გეყოᲗ სიყვარულობანაა. "კიდევ ერᲗი კაცი მოკლა"
ლიზი- ჯერეგერᲗი არ ვსიყვარულობᲗ, უბრალოდ ზედმეტად კარგი მეგობრები ვარᲗ.
Th- ხო აი ზუსტად! როგორ არაა ერᲗი Შენ ხარ ქუქის მეგობარი, მეორე მე ვუყურებ მარის მეგობრულად და მესამე Შუგა და ნუკი არიან ზედმეტად კარგი მეგობრები "Ჩაიცინა".
ლიზი- ნუკი და Შუგა? რა გამომაპარეᲗ?
Jk- ეგ მეც მაინტერესებს, მაგრამ როცა სახლᲨი მივალᲗ მერე გავიგებ.Taehyung's POV:
ირგვლივ ხალხი ამოვხოცეᲗ და მივუახლოვდიᲗ მᲗავარ ოᲗახᲨი სადაც მარი გულწასული და ნახევრად ᲨიᲨველი უგონოდ წევს ხოლო ის ნაᲫირალა კი ფოტოებს უᲦებს ალბაᲗ იმის გამო რო Თავისუფალ დროს ყურებაᲨი ანᲫრიოს. მაგრამ უნდა ვაწყენინო რადგან ციხეᲨი ტელეფონებს არ იᲫლევიან. უცებ ლიზი გადაყირავდა და ხმაური გაისმა ამაზე ნიკიმ აქეᲗ Შემოიხედა და მარიანას Შუბლზე იარაღი მიადო მაგრამ მანამდე ფანჯრის მხრიდან სირენების ხმა გაისმა.