El començament de dos immigrants

6 0 0
                                    

:

Avui en dia hi ha més de cinc-cents mil immigrants al món i Abdorahman és un d'ells.

Abdorahman és un noi marroquí de vint-i-dos anys, és molt alt i fort va néixer el 2002 al 2 d'abril. No té treball perquè aquesta en paro i amb una família per alimentar i cuida. Té un amic que es diu Moha i són superamics perquè les seves mares Fàtima i Gadija són superamigues.

Té un somni per complir i és anar a Europa per poder estudiar en bones condicions i tenir un futur millor perquè al Marroc no hi ha tantes possibilitats. Hi ha un conflicte aquell vol immigrar amb el seu millor amic, però tenen dos camins diferents un vol anar a estudiar i a l'altre vol anar a robar bancs.

Un dia de sobte volien complir el seu somni. Van decidir prepararprepara'ns una barca de fusta i metall. Van anar al tiet de Moha que es diu Mustafà per agafar el material necessari per poder travessar al mar Mediterrani. Van estar més d'una setmana per poder construir van començar per la base i després anà muntant la forma de la barca.

En acabar la barca van anar a acomiadar-se decomiat a les seves famílies, van començar per la del Moha i la seva mare Gadija li va donar el collar de la seva àvia perquè l'acompanyes pel camí. Va ser un comiat molt trist, ala cavar van anar a veure la família del Abdorahman. En arribar van estar unes hores parlant i menjat en acabar va vindre Karim el germà petit de Abdorahman que li va donar una polsera que li recordarà a ell per sempre.

L'endemà es van aixecar a les 4 del matí per poder començar el trajecte de més d'una setmana. Van comprar tantes provisions que la barca pesava tant que s'enfonsava, i van haver de tirar algunes de les provisions, de les quals se'n van penedir-se. En embarcar van veure balenes i taurons... Es van espantar moltíssim fins que Moha va caure a l'aigua.

Van estar uns 3 dies al mar fins arriba al destí final Espanya específicament Algesires. En arribar es van posar a dormir a baix d'un arbre perquè hi havia ombra i estaven molt cansats. A la nit van venir dos senegalesos que els també van immigrar des del Senegal fins a Algesires a sobre d'una barca.

Van estar explicant la seva història com unes dues hores. En acabar van començar a caminar per menjar alguna cosa i van trobar una base militar molt petita que tenia molt aliment que els vindria molt bé. La van estar observant com unes 2 hores per analitzar-la bé per poder entrar que ningú els begui.

Van fer un pla que era els Senegalesos Nantei Thinga van per la porta i fan un xou de malabars perquè són artistes molts coneguts a Àfrica, i volien agafar la seva atenció. Però els militars no so van prendre molt bé i els volien fer fora. Però mentre els estaven distraient, el Abdorahman i Mohamed estaven entrant per una reixa trencada amb un forat.

Al final Abdorahaman i Mohamed van aconseguir entrar a la base i van agafar l'aliment necessari per ells per una setmana, van agafar també dues armes per protegir-se una escopeta i un rifle. Van estar caminant unes 3 hores per arribar a un lloc per poder acampar i que estigués a prop de les balles. Va venir una patrulla de policia perquè les càmeres els van pillar.

Abdorahman l'immigrantWhere stories live. Discover now