Fa molts anys, els clans de Lyba i Karalai van navegar als mars en cerca d'una nova illa on poder viure i construir la seva civilització. Eventualment, el tripulant que anava pujat al màstil superior, va divisar una illa al paisatge distant. L'illa era bastant gran, però al mig d'aquesta, es podia distingir una muntanya que sobresortia per tots els boscos.
Van seguir dirigint les embarcacions a l'illa i van arribar després d'un temps. Part dels habitants del clan van deixar les embarcacions i van fer un campament provisional on descansar a la nit. Els líders dels clans i els vaixells es van reunir a l'embarcació més gran per organitzar-se. Van decidir explorar l'illa l'endemà. El líder dels Karalai tenia dos fills, L'Íates, el primogènit i l'Aru, el seu fill petit. El líder dels Lyba tenia un fill, l'Antis.
L'endemà van enviar un equip d'exploradors el voltant de l'illa per investigar les diferents zones. Després d'un temps movent-se i identificant i apuntant els llocs de l'illa van decidir tornar al campament. Malgrat que la major part de l'equip va tornar, dos exploradors van voler avançar-se al grup i explorar la muntanya de l'illa. Van ascendir major part de la muntanya, però després d'un temps... No van tornar.
Quan la informació va arribar als líders, van decidir tancar i prohibir qualsevol entrada a la zona i van anomenar-la la muntanya d'Audra perquè ningú hi entrés. Després d'això, els clans es van expandir per l'illa construint cases i tota mena d'edificacions i van decidir anomenar a l'illa Nauja.
Van passar els anys i els descendents van créixer, l'Aru tenia disset anys i es va fer caçador, L'Íates va fer dinou anys i s'estava preparant en molts temes com a primogènit. L'Antis, per altra part, es va dedicar a crear armes i a l'enginyeria.
Un dia, els dos germans estaven explorant pel sud-est de l'illa, van divisar uns vaixells a la distància. Ràpidament, van avisar als clans i un grup d'habitants va arribar per rebre'ls i investigar. La gent que venia en els vaixells van explicar eren el clan dels Isdiavik i que havien arribat a l'illa per buscar més recursos i un lloc on viure millor.
Els dos clans els van acceptar, i els Isdiavik van poder continuar poblant l'illa, separant-se una mica de la nostra ciutat principal. Van construir un edifici gran que va acabar sent el seu edifici principal i van construir la seva ciutat als voltants d'aquest, per la costa de l'illa.
YOU ARE READING
Audra
FantasyFa molts anys, dos clans van arribar a una illa on sobresortia una muntanya per sobre de tot, van desenvolupar la seva ciutat, però aleshores va arribar una embarcació destrossada, eren els Isdiavik.