La tempesta

5 1 0
                                    

Els tres van avançar i van anar contra el Nuok. Ell era a una espècie de plataforma on havia col·locat el seu bàcul i aquest apuntava amb un raig al cel, al mig de la tempesta. L'Aru va carregar contra ell per tombar-lo de la plataforma, però el Nuok va fer picar els dits i una paret de pedra va sorgir del terra i va bloquejar el seu atac.

L'Antis, que es negava a creure el que havia passat, va disparar amb la ballesta. Amb un gest de mans, el Nuok va fer que la fletxa s'aturés, la va fer girar, i la va llençar a l'Antis, li va passar pel costat del cap i es va clavar a un arbre. El Nuok va clavar el seu bàcul a terra, encara dirigit al cel, i va caminar lentament cap a l'Aru i el grup, llavors, mentre tots estaven estupefactes, es va començar a treure una espasa corba de la màniga.

Mentre l'Aru jeia a terra l'Íates li va donar un cop al pit amb tal força que el va impulsar cap a un roure on va rebre dues fletxes al tors. Llavors, L'Íates es va aprofitar i va intentar retirar el seu bàcul, però mentre ho feia va sentir crits de l'Antis i es va girar. Va ser massa tard, el Nuok li va travessar el cos amb una daga. L'Antis va disparar una ràfega de fletxes, però amb un moviment del braç, el Nuok les va girar i les va disparar amb una velocitat descomunal cap a l'Antis.

L'Aru amb la vista ennuvolada del dolor i la tempesta va poder veure al seu germà derrotat a terra. Es va aixecar i va carregar contra el Nuok amb una ràbia descomunal. El Nuok va desviar amb dificultats la primera estocada, però va ser igual, l'Aru va evitar el cop de reacció del Nuok i li va fer un tall a l'esquena i el va tirar a terra amb una patada. El Nuok es va aixecar i es va col·locar en posició de batalla i continuar fent estocades a l'Aru, però aquest les va bloquejar mentre es batien en un duel. En un moment va caure un raig molt a prop d'ells i l'Aru va tirar al Nuok a terra, es va col·locar i va fer un tall que va travessar el tors sencer. Aleshores va deixar caure la seva espasa i va retirar el bàcul.

Un raig de llum va travessar la tempesta i va començar a desaparèixer. L'Antis, es va aixecar amb dificultats i van descendir per la muntanya. L'exercit d'Isdiavik ja sabia el que havia passat, el seu líder havia fracassat. Instants més tard de saber-ho, es van retirar. La Vados va somriure subtilment i també va baixar. Quan va arribar a on eren els dos exèrcits, va ordenar que tots els Isdiavik es retiressin i el Viktar i el Graham també van desistir-se d'atacar.

L'Antis va acompanyar a l'Aru. Van arribar al camp de batalla. En aquell precís instant tots els habitants de l'illa es van agenollar en la seva presència. S'havia convertit en el salvador, el descendent dels Karalai: el nou rei de Nauja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AudraWhere stories live. Discover now