Rozdział 21: „Luminescencja księżycowa"
Księżycowy rytuał odsłania luminescencyjne prawdy, rzucając bohaterowi wyzwanie, by nawigował delikatnym tańcem między światłem a cieniem.
Rozdział 22: "Spectral Nexus"
Bohater odkrywa połączenie, które łączy to, co żywe, z tym, co widmowe, odsłaniając królestwo, w którym zbiegają się przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
Rozdział 23: "Zaćmione cienie"
Zaćmienie o kosmicznych proporcjach okrywa świat w ciemnościach, odsłaniając ukryte przerażenia, które mieszają się w cieniu.
Rozdział 24: „Mistyczne monolity"
Seria starożytnych monolitów jest kluczem do odblokowania tajemnic poszukiwań bohatera, przy czym każdy kamień odsłania fragment nadrzędnej historii.
Rozdział 25: „Zbieżność niebieska"
Kierując się siłami niebieskimi, bohater porusza się po punkcie konwergencji, w którym zbiegają się kosmiczne energie, kształtując przeznaczenie światów.
Rozdział 26: „Efemeryczne Wzniesienie"
Wspinając się na eteryczne wyżyny, bohater zyskuje wgląd w efemeryczną naturę ich istnienia i wzajemne powiązania wszystkich rzeczy.
Rozdział 27: „Przebudzenie Abssala"
Zagłębiając się w otchłań, bohater konfrontuje się z najmroczniejszymi odmętami własnej duszy, odkrywając prawdziwe źródło swojej mocy.
Rozdział 28: „Tymczasowy gobelin"
Rozwikłając wątki czasu, bohater uczy się wplatać swoje przeznaczenie w doczesny gobelin, który łączy przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
Rozdział 29: „Kroniki stworzenia"
Bohater odkrywa pochodzenie świata i ich rolę w ciągłym tworzeniu jego historii, zdając sobie sprawę z cyklicznego charakteru egzystencji.
Rozdział 30: „Echa wieczności"
W ostatnim, transcendentnym rozdziale bohater przyjmuje swoje przeznaczenie, stając się wiecznym echem wplecionym w tkankę odwiecznej opowieści świata.