başlangıç

171 6 0
                                    

Ne kadar güzel olursa olsun bakımından asla vazgeçmeyen jimin ile uğraşıyordu jungkook.
"hadi ama jimin çok uzun sürdü" jungkookun söylenmesi ile jimin bakım masasındak kalkıp arkaşına yaklaştı ve yüzünu avuçları arasına aldı. "ah jungkook yüzüne hiç bir şey kullanmamana rağmen çok güzelsin"
jungkook arkadaşının ettiği iltifat ile gülümsedi "sende yapmasan güzel olursun bence"jiminde gülümsedi ve ellerini çekip astığı ceketini aldı.

krallıktaki en güzeller olarak afili bir şekilde yürüyorladı bahçede.
annesi koşarak yanına gelen jungkook
durup ne konuşacağını dinledi
"jungkook" gülümseyip cevap verdi jungkook "buyur anne" annesinin biraz yüzü düştü "baban seninle konuşmak ister, hemen şimdi."
jungkook kafasıyla onaylayıp babasının olduğu esnaf işyerine gitti.
"baba beni çağırmışsın buyur" dedi
"oğlum otur hele" jungkook babasının dediğini yapıp sedirlerden birine oturdu "oğlum kralın oğlu bir davet edecekmiş" sessizce dinlemeye devam etti jungkook "eğer beğendiği biri olursa nikahına alacakmış. seninde gitmeni istiyorum" jungkook bu dediği ile yıkılmıştı. "baba ben daha 23 yaşımdayım o prens hele kaç yaşındadır?" babası ayağa kalkti ve oğlunun elini tuttu "28 oğlum" ne olursa olsun evlenmek istemiyordu özgürlüğü devam etsin istiyordu jungkook aklına belki onu seçemiyeceği geldi "peki baba ne zaman peki, ne yapayım" babası geri çekildi ve "bu gece eğer o seni isterse vereceğim oğlum" dedi ve gülümsedi..

~lucky person~[tae♡kooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin