kıskanç

34 4 0
                                    

taehyung gördüğü mesaj ile olduğu yere adeta çakılmıştı. "iyi ama neden, neden bana söylemedi?" diye düşündü taehyung. biraz daha bekledikten sonra bu gördüklerinin tatilini mahvetmesini istemiyordu bu yüzden telefonu kapatıp üzerini değiştirmek için banyoya gidecekti fakat tam kapının kulup kısmını açmak için cevirdiğinde aynı anda jungkookda oradan çıktı.

ikiside burun burunaydı. jungkook o anın etkisi ile karaket bile edemedi.
sadece bakışıyorlardıki, oldukları odanın kapısı jimin tarafından aniden açıldı.

"naberr! hadi hazırlanın lan yoongi salağı ilerilerde restorant olduğu söyledi" dedi ve hızlı bir şekilde odadan çıktı.

ikilide mal mal beklemeyi kesip ayrıldığında jungkook bavullardan birini açıp içinden deri bir pantalon ve saten bir gömlek çıkrattı bunu gören taehyung sinirli bir şekilde jungkookun yanına geldi ve "bunu giymiyeceksin herhale jungkook!" dedi. jungkook alayla gülüp "yok ben temizlik bezi yapıcaktım zaten!" dedi ve göz devirip banyoya gitti...

herkes hazırlanmıştı ve arabadaydı jmin ve jungkok hakahalarla telefona bakıp bişeyler konuşurken yoongi ve taehyung ön tarafta sohpet ediyordu.

tabi yoonginin jimini yiyecek gibi kesmesi dışında.

***

yoongi jimin ve jungkook restorantta otururken taehyung arabayı park ediyordu. taehyung uzun süre gelmeyince jungkook "ben bir şuna bakayım" diyip hızlı bir şekilde restorantın otoparkına geldi.

geldiğinde çok şaşırmıştı ve kıskanmıştı çünkü taehyung ve bir kadın konuşuyorlardı. jungkook sinirlenmiş bir şekilde yanlarına gitti ve taehyungun dibine girip "bu kim aşkım?" dedi.

taehyung jungkookun bu tepkisine şaşırmış daha sonra ise elini jungkookun beline dolayıp "bilmiyorum bebeğim tanışmak istiyor sanırım!" dedi kadını istemeyerek. jungkook bunun üstüne kadına sırıtıp baktığında kadın göz devirerek gitti.

jungkook sinirli bir şekilde taehyunguda alıp orayı terk ederken taehyungdan şöyle bir ses yükseldi
"kıskanç bebek"...

selam gençlerr
bu gün son iftar gencolar
ACIKTIM AMK
neyse Allah kabul etsin
seviyorum ulan sizi!

not:siz yorum atmamaya devam edrseniz haftada 2 bölüm atıcam artık
yeto gerçekten. okuyanlar neden yorum yapmıyoki.

~lucky person~[tae♡kooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin