Bugün, ölüm fikrimin ilk günü.
Ben Han Jisung. Liseli bir öğrenciyim. Hayatı gün geçtikçe sarpa saran bir öğrenci.
Bu günlük, ölümle alakalı fikirlerime sahip çıkmak için var.
Ölüm Nedir?
Ölüm, yaşamaktır. Yaşamak, ölmektir. Ölüm ile yaşam arası ise herşeyin başladığı ve bittiği yerdir.
Ölümün iki türü vardır. Mutlular İçin Ölüm, Mutsuzlar İçin Ölüm.
1- Mutlular İçin Ölüm
Mutlular için ölüm, bir korku topluluğundan ibarettir. Bu insanlar ölümü düşündükçe korkar, korktukça ölümü düşünür, yine ve yine korkarlar. Bu onlar için kötü sondur.
2- Mutsuzlar İçin Ölüm
Mutsuzlar için ölüm ise kurtuluştur,zaferdir,kazanmaktır. Bu insanlar sabırsız olarak da adlandırılabilirler. Ölüm elbette bir gün gelecektir, ama mutsuzlar sabırsızdır. Kurtulmak için sabretmek zordur onlar için.
Bir insanı ölmekten vaz geçirmek için tek bir yol vardır. Sevgi. Bir insan severse ve sevilirse, yaşamak için bir sebebi olur. Bir insan severse, sevdiğini bırakmamak için daha da dayanır. Bir insan severse, güçlenir.
Bir insanı ölmeye ikna etmek için de birçok sebep vardır. Ama en baskın olanı, karşılıksız sevgidir. Bir insan karşılıksız severse, yaşama isteği yavaşça azalır. Bir insan karşılıksız severse, dayanamaz. Bir insan karşılıksız severse, güç kaybeder.
Sevgi, çoğu şeyin hem başlangıcı, hem sonu olmuştur.
Gün Özeti;
Bugün ölme isteğimin ilk günü. İlerleyen zamanlarda bu fikrim değişir mi? Neden olmasın? Eğer tutunacak bir dal bulursam vazgeçebilirim. Fakat şuanlık sanmıyorum. Sevilmiyor, kabul göremiyorum. Bir gün olurda biri beni severse, bu günlük işlevini yitirir. Umarım böyle olur.
Sevilmek dileğiyle-
Gün-1
~Han JisungYazardan not~
Merhaba! Bu Ficin Üzerine Kurulu Olduğu Fikir Bana Aittir, Haftada Bir Bölüm Atmaya Çalışacağım, Görüşürüz!