Ben Han Jisung, Bugün Ölüm Fikrimin Üçüncü Günü. Bugün Minho ile beraberdim, ders çalıştık, bana çok iyi davrandı, ama anlamlandiramadigim şeyler vardi. Bugün bunların listesini yaptım, cevap buldukça günlüğe yazacağım.
Minho ile ilgili anlamlandiramadigim şeyler listesi:
1- Ders çalıştığımız süre boyunca gözlerini benden asla ayırmadı, deftere bakmak yerine bile bana baktı.
2- İlk başta aşırı gergin ve ne yapacağını bilmiyormuş gibiydi.
3- 7 aydır hiç sevgilisi olmadığını öğrendim ki bu olağan üstü birşey gibi.
4- Ben konusmuyorken bile dudaklarıma bakıp sonrasında gözlerini kaçırdı.
Liste bu şekilde. Bunların sebebini bilmiyorum, anlamaya başladıkça yazacağım, ayrıca günün devamında 'Bir daha buluşuruz değil mi?' Dedi gergince, gerginceden kastım sanki.. sanki beni bir daha göremeyecekmiş, yada onunla birdaha görüşmek istemeyecekmişim gibiydi.. sanki...benimle iletişimde kalmak istiyormuş gibi.. Garip.. çok garip..
Gün Özeti;
Bugün ölme isteğimin üçüncü günü. İlerleyen zamanlarda bu fikrimin değişeceğini hissetmeye başladım. Sevilmiyor, kabul göremiyorum. Ama eger Minho beni severse veya seviyorsa, bu günlük işlevini yitirecektir ki temennim o yönde.
Sevilmek dileğiyle-
Gün-3
~Han Jisung