Davetsiz Misafir

39 5 6
                                    

Arkama bakmaya korkuyordum ama bi o kadar da merak ediyordum. Kafamı hafifçe çevirdim daha sonra tüm bedenim döndü 1 saniye bile sürmeyen o dönüş sırasında aklıma o kadar şey geldi ki acaba seksi cazibem Yankı mı yoksa konustuklarimı bi hoca mı duydu yoksa Beyza mı burda derken aklımın ucundan geçmiyecek bişey. Ya nasıl olur bunun burada ne işi var hemde Yankı'nın yanında. Şaşkınlığım eminim yüzümden okunuyodu. Eminim 526373 metre uzaktan geçen biri bile hissediyorum açelya şaşkın diyebilirdi. Sahil"e döndüm ve "Bu ne amk noluyo lan nasıl ya çüş amk lan olamaaaaaz" bakışları attım. Ne yapsam sınıf mı değiştirsem belki okul ya da şehir ülke yeni gezegen mi bulsam. Buldum öbür dünya net intihat etmeliydim. Tekrar rüya mı değil mi anlamak için arkamı döndüm ve donuk bakışları üzerimde olağanca gücüyle hissettim. Bi anda içimden birşey koptu. Hayır dedim içimden. Sakın ama sakın bu tekrar olmuycak dedim. 2 veya 3 saniye kadar göz göze öylece baktık. Bu Talay'dı. Belki de benim hayatımı kökünden değistiren söküp onların yeri asla büyümeyecek kupkuru dallar koyan kişiydi. Ama burada ne işi vardı. Ben bunları düşünürken hoca derse girdi. Herkes ayağa kalktı ama ben o kadar dalgındım ki kımıldıyamıyordum bile. Bi anda sınıfta bi sessizlik oldu ve herkesin bana baktığını hissettim. "Ee Açelya Hanım yani sizde ayağa kalkınız ööğğğ"
The best crazy teacher of the world beni ayağa davet edince kıramadım tabi.
" Ü ü Üzgünüm hocam dalmışım"
Sadece Talay ve Sahil anladı tabiki asıl derdimi.
Oturun komudu ile herkes oturdu bu seferde aslında mallık yapıp ayakta kalmam gerekiyordu ama normal oldum ben BE NORMAL İ m k a n s ı z .
Andddd ders is start Hoca:
"Wfsfgswjhwkshsjssgsjagsksvshsusjahjsjsvssvshd biyoloji agsgahjsgshsjsvshshdbsjajshsjsjavshavshdushshhss kontraktil kofuuul agsgshagfajahafajsjsjshahshsjshsjdj öğģğ afsgagahkafahahagsjshsgshd hey Allam yarabbim agsgsgsgshsjsjshajshshdhd"
VE ZİL TANRIM AY LAV YU

Teneffüs kurtarıcım tek dostum. Sahil yanima geldi
"Mal iyi misin?"
"Hmmm dünyanın en best insanıyım anlatamam (!)"
"Kanka ya bırakta ne işi var bunun?"
"Ah bi bilsem"

Bi anda Talay'ın bana yaklaşmakta olduğunu gördüm Sahil de farkedince hafiften pic smile atıp topukladı biç. Talay önündeki sıraya oturup bana gözlerini dikti. O an ne var ne istiyosun diye anırmam gerekirken sadece sustum. Sanki herkes bize bakıyodu ama sınıfta kimse yoktu sadece o ve ben. Bana bakmaya devam etti ben ise bazen bakıp bazen gözlerimi kaçırıyordum. Bi anda narin sesi ile irkildim. "Napıcaz"

"Ne napıcaz"

"Sen ben aynı ortam diyorum ne halt yiycez"

"Ne alaka canım herşey normal devam edicek"

"Kızım sen puding beyinli misin? Senin ataların orangutan mı?"

"Talay keşke bişey anlasam"
Aptallığımı daha çok vurmustum.

"Bak buraya senin aşkından falan gelmedim"
İşte bu cümle kalbimi yarıp geçti. Tamam öyle bir ümidim yoktu tabiki (!) Ama bunu yüzüme vuramazdı.

"Öyle bişey mi beklediğimi zannediyorsun?"

Eveeet sayın seyircilee yılın en iyi kadin oyuncu ödülü Açelya Yakan"a gidiyor. Alkış tufanı

"Her neyse kızım bak ne ben seni tanıyorum ne sen beni. Burada kısmetimi kapatmanı beni engellemeni istemem. Ha biri yanıma gelip lan çıka çıka Açelya ile mi çıktın demesini ve seni orda yerin dibine de sokmam istemem dedi." Narin sesine dalıp gitmem gerekirken söyledikleri oyle bir batmıştı ki kalbime bu onunla olan anılarımı depreştirecek kadar güçlü diye düşündüm. Ama buna engel olucaktım. İşler daha kötü olamaz derken kapıdan içeri seksilik vahşetim Yankı girdi. Tanrım bu iki güzellik arasında mal olmuştum.

"Opsss gençler bölüyorum galiba eheheh görüşürüz bro" diyip göz kırptı.

"Lan gel gel ahahah Açelya ile tanışyodum bende yanlış anlama be"
Diyip beni aşağılarcasına kıkırdadılar keşke tavan yarılsa göğe çıksam. Yere girmim farkım olsun. Yankı gelip yanımıza oturdu artık iki aşkımda burdaydı.

Biri 9 ay sevdiğim hayatımda tek aşık olduğum adam Talay.

Bur diğeri Talay'ı unutmama kanat geren ama beni tanımayan mükemmellik abidesi Yankı.

Ah kimi kandırıyorum ki ikiside birbirinden güzeldi ama kesin olan bişey vardı ki benden güzellerdi. Zil çaldı Yankı:
"Ben kaçar gençler ugrarım yine diyerek Talay'ın omzuna yumruk vurdu benimde yanağimdan kroca bir makas alıp sınıftan çıktı. Talay onun sınıftan çıktığına emin olunca
"Dediğime göre sana ilk ve son ikazım" dedi. Elini benim sırama dayayıp eğilerek. Genelde insanlar benimle ciddi konuşurken içimden "ıptıs çıptıs" diye ritim tutardım. EVET BUNU YAZAR GERÇEKTEN YAPIYOR. Ama galiba bu sefer olmamıştı.

İkı adım attıktan sonra arkasını dönerek:
"Ha bu arada, benden sonra seçimlerin hala güzelmiş" diyip göz kırptı.

Ne yani Yankı'yı anlamış mıydı? Belki de Yankıyla anlıyacağı birşey yoktu çünkü hâlâ onu seviyordum.

Herkes sınıfa girerken kafamı sıramın üzerinde olan çantaya yasladım. Gözlerimi sımsıkı kapatarak sadece uyumayı diledim.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Evet pontiş pandalar (hanife nilsena katiyen hariç) bi kac yorum yapıp nasıl gittiğimi söylerseniz çooook mutlu olurum.

(Medya Talay)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şizofren BiçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin