never knew love like this

0 0 0
                                    

1980 Stephanie pov   I never knew  love like  this before now am lonely  never  more  since  u came into my life u are My love life yes I know  am never  gonna let u go   u all my all part of me  once  I was lost  now  am found  u turn my world around  wher I need call your  name cause I never  knew  love like  this before open My eyes  what a surprise  I never  knew  love  like  this  before  this deeply  inside  of me . It's just tender  fanstey u  the one I am living   for  u my sunlight  & my rain  times never  change what we share forever  more ohh  o never know  love like this  before  am lonely  never  more open  eyes  cause I never  knew love like this before   I was on the studio  recoding  music   hello sorry  honey  am  still  in the studio  alright  I'll make sure I'll  be there  alright  they want me back  in thr studio  alright  I love u go good bye  sorry  about that am ready   putting  my handphones  back on alright  yall  am ready now  put more  into  alright  sing  it like u mean hey I got  it alright  I never knew love like this before  now am lonely never more cause  I never knew  love like this  open  My eyes  what surprise once  I was lost  baby  wen I call  your name  what a surprise  never knew  love like this  inside of me open my never  i never  never    ohhh  never  knew  ohh.

michael  & Stephanie  Love Story Where stories live. Discover now