Giriş

3 1 0
                                    

 
         6 Mart 2023

   "Bugün beni terk edişinin altıncı  yılı. Evet hata yaptım. Yalan söyledim belki ama sen de beni dinlemedin. Ben ne kadar hatalıysam sen de o kadar hatalısın sevgilim. Belki beni dinleseydin her şey o kadar farklı olabilirdi ki. Affetmesen bile denedim derdim. Ben anlattım ama o beni affetmedi derdim. Ben senin gözlerinden anladım bana ne kadar kızgın belki de kırgın olduğunu. Çok denedim, çok koştum peşinden ama sen beni görmedin. Ben senin o ela gözlerinin her bir tonunu ezbere bilirken sen benim masum olduğumu göremedin,görmek istemedin. Hayır kızgın değilim sana hiç değilim. Ama...
  
     Ama çok kırgınım. Hiç olmadığı kadar kırgınım... Bir kere dinleseydin affetmesen bile anlardın benim mecbur olduğumu. Anlardın sevgilim. Benim bir kadına aşık olmam bile yasakken ben sana tutulup tüm kuralları çiğnedim ama peki ya şimdi? Sen zarar görme diye sakladım her şeyi. Ama sen beni dinlemek bile istemedin. Tamam dedim ben hatalıyım, yalan söyledim sana fakat idam mahkumların bile son savunması alınırken sen benim tek kelime etmeme izin vermedin.

    Yıllar geçti üstünden beni terkedişinin. Kızımız artık beş yaşında. Bi kere bile sarılıp koklamama, öpmeme izin vermediğin benden sakladığın kızımız. Ben sana yalan söyledim sevgilim, belki benim hakkım yok baba olmaya ama kızımızın hakkı da ihtiyacı da var bir babası olmasına. Sen her ne kadar farketmesende ben seni ve kızımızı hep korudum kötülüklerden. Sizin tırnağınıza zarar gelmesin diye çabaladım. Ama karşınıza çıkmaya, sizi izlemeye, kızımın adını öğrenmeye cesaretim yok hala. En güvendiğim adamlar peşinizde sizi koruyor ama ben beni terkedişinin altıncı yıl dönümünde bile senin yüzünü görmekten korkuyorum. Kızımız birkaç gün sonra altı yaşına giricek ama ben onun adını öğrenmeye korkuyorum. Cesaretim yok benim sevgilim. Hiç olmadı. Eğer benim biraz olsun cesaretim olsaydı belimde silahla çatışmada değil elimde bir gülle senin önünde olurdum. Birazdan güneş kucaklayacak Türkiye'yi ama beni, Emir'i hiç bir güneş kucaklayamadı henüz senden başka. Sen benim güneşimdin, sen benim herşeyimdin. Artık hiçbir şeyim çünkü sevgilim ben bir kez daha terk edilmeyi kaldıramam. Babasını kendi elleriyle öldürmüş biri olarak söylüyorum eğer ben benim kanımı taşıyan o küçük kızın adını öğrenirsem bir daha ben olamam. Her gece, her saat, her dakika aklımdasınız... Bense senin kalbinde bir nefretten başka neyim bilmiyorum ama olurda bir gün karşıma çıkarsan sevgilim ve sen beni affedersen ben seni affeder miyim hiç bilmiyorum.

    Bugün 6 Mart 2023, beni terkedişinin altıncı yıl dönümü.
   Bugün 6 Mart 2023,benim ikinci kez ölümünün altıncı yıl dönümü.
   Bugün 6 Mart 2023,benim tam kalbime silah dayadığım günün altıncı yıl dönümü.
   Bugün 6 Mart 2023, benim hem aşka hem de sana olan inancımın ölümünün altıncı yıl dönümü.

    Ben altı yıl önce bugün sana olan inancımı da güvenimi de kaybettim,bir daha geri almamak üzere... Hoşça kal sevgilim, hoşça kal.
  
                                                   Emir SUSKUN"

                                  ▪️▪️▪️

     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZLERİMDEN ANLAMALIYDIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin