Chcę Wam powiedzieć, że jesteście niesamowici! Wczoraj nie nadążałam za powiadomieniami i jestem Wam ogromnie wdzięczna za tak duże zaangażowanie ❤️
Wiele osób udostępniło akcję na swojej tablicy, czytało i komentowało dzieła innych – ogromnie Wam za to dziękuję! Im więcej osób się o nas dowie, tym większą będziemy mieli siłę.
Pokazujecie, że razem naprawdę możemy zmienić to miejsce.
I wiecie, tak sobie myślę, że to, ile osób angażuje się w akcję, pokazuje, jak bardzo jest ona potrzebna i jak bardzo wszyscy chcemy tej zmiany. Macie rację pisząc, że przykre jest to, że taka akcja w ogóle musiała powstać.
Nie mamy wpływu na decyzje innych, ale możemy zrobić jedno – sami zacząć coś zmieniać. A jak widać, jest z nas naprawdę spora gromadka i myślę, że możemy tutaj trochę namieszać :D
A jak my trochę namieszamy, to może ktoś się w końcu nami zainteresuje i zaczną pojawiać się nowe funkcje na Wattpadzie? Jak ja bym chciała móc polubić czyjś post na tablicy! Ale może kiedyś...
Skoro powiedziało się A, to trzeba powiedzieć B, dlatego przychodzę do Was z dwoma pytaniami, bo to przecież nasza wspólna akcja i to Wy macie tu decydujące głosy!
1. Jakie jeszcze macie pomysły na wspieranie twórców? 😀
Mamy czytanie, gwiazdkowanie, komentowanie, polecanie, ale ja wiem, że jesteśmy w stanie wymyśleć jeszcze wiele innych możliwości 😀
Myślę, że warto stworzyć listę rzeczy, które możemy robić dla siebie wzajemnie, aby każdy mógł sobie tu zajrzeć i zobaczyć, jak może pomóc, czego oczekują twórcy i czytelnicy :D
Wiele osób pisało, że często tylko publikowało na Wattpadzie, zapominając o czytaniu dzieł innych. Bo praca, obowiązki, bo u mnie nikt nie czyta – powody były różne. I ja sama kiedyś mało tu czytałam, ale to się zmieniło. Od ponad roku staram się regularnie zaglądać na profile innych osób i czytać, co im tam w duszy gra.
Dzięki tym komentarzom, wpadłam na pomysł, żeby ożywić i nieco zmodyfikować akcję czytanie za czytanie. Można stworzyć pod to oddzielny rozdział tutaj i składać propozycje w komentarzach. Akcja polegałaby na wzajemnym przeczytaniu około 5 rozdziałów swojej twórczości (mile widziane komentarze i gwiazdki). Myślę, że byłoby to sprawiedliwe. A dzięki temu, że akcja byłaby w jednym miejscu – udział w niej brałyby tylko te osoby, które tego chcą, dopasowując się w komentarzach :D – Co Wy na to?
I drugie pytanie:
2. Jakie macie pomysły na rozgłoszenie akcji?
Wczoraj wśród komentarzy widziałam pomysł, aby zaprosić do akcji recenzownie – myślę, że to całkiem dobry pomysł. Będę wdzięczna za podawanie nazw w komentarzach :D
Bo wiecie, im większą grupę stworzymy, tym głośniej będziemy krzyczeć i tym więcej twórców dostanie i okaże wsparcie.
Zapraszam Was do komentowania tutaj lub jeśli wolicie – pisania wiadomości bezpośrednio do mnie. Piszcie swoje propozycje, a ja postaram się zrobić z nich listę i wrzucić tutaj, jako kolejny rozdział. Wspólnie podejmiemy następne kroki :D
Jaka ja jestem z Was dumna! ❤️
#pisarskiWattpad
CZYTASZ
#pisarskiWattpad - czyli akcja ratowania Wattpada! (więcej na @pisarskiWatt09)
RandomZapraszam na konto dedykowane akcji: @pisarskiWatt09 Podejmuję próbę przywrócenia tej platformie dawnego charakteru. Chcę, aby Wattpad znów był miejscem, w którym wspiera się twórców i czytelników :) Zapraszam do zapoznania się z akcją #pisarskiWatt...