Wiem, że czekaliście i oto jest! Miejsce, w którym możecie porozmawiać o swojej pasji, wymienić się doświadczeniami i polecać dzieła!
PISARSKI SERWER NA DISCORDZIE stworzony z akcją #pisarskiWattpad!
A oto, żebyście czuli się tam wspaniale, dbają nasi cudowni administratorzy. Pozwólcie, że ich przedstawię:
justyna-wojsz (znana także jako kreatura) jest naszym ekspertem IT i nieocenioną administratorką techniczną. Jako twórczyni i administratorka kilku społeczności na Discordzie, wykorzystuje swoje bogate doświadczenie zawodowe, by współtworzyć kanały, dodawać aplikacje oraz zarządzać zaawansowanymi aspektami technicznymi naszego serwera. Justyna od pięciu lat publikuje na Wattpadzie thrillery psychologiczne, cechujące się wysokim poziomem realizmu. To jednak nie wszystko! Prywatnie na swoim koncie ma liczne wygrane w konkursach literackich oraz kilka wydanych opowiadań! 😊
ReginaRabarbar - jako menedżer współpracy i integracji, odgrywa kluczową rolę w budowaniu silnych i zintegrowanych więzi między członkami naszego serwera. Jej celem jest umożliwienie naszej społeczności lepszego poznania się i wzajemnego wsparcia. Zawodowo zajmuje się grafiką komputerową, a hobbystycznie interesuje się kulinariami i pisarstwem. Na Wattpadzie aktywna jest od 2015 roku. Specjalizuje się w tworzeniu romantasy i fanfiction, w których dominują wątki romantyczne. W pisaniu skupia się na balansie sił, jednocześnie wychodząc poza tradycyjne schematy. Jej podejście do pisania odzwierciedla wartości, jakie promuje w naszej społeczności: równość, szacunek i łamanie stereotypów.
Mat-tio- jako inspektor literacki ma dużo do powiedzenia o różnych gatunkach literackich i wie, jak tworzyć ciekawe historie. Poleca dobre książki, które mogą służyć jako wzory i inspiracje dla pisarzy, którzy chcą rozwinąć umiejętności poprzez eksplorację nowych stylów oraz technik. Prywatnie jest entuzjastą literatury (szczególnie prozy George'a R. R. Martina), muzyki i gier wideo. Jego ścieżka na Wattpadzie rozpoczęła się w 2019 roku. Choć aktywnie zaczął korzystać z platformy dopiero od czerwca 2023 r., to szybko zyskuje wiernych czytelników za swoje unikalne podejście do pisania, które polega na łączeniu elementów thrillera, science fiction i alternatywnej historii.
Początek formularza
Ta zgrana ekipa będzie dbała o to, abyście czuli się dobrze na naszym serwerze. Pamiętajcie jednak, że to Wy będziecie tworzyć tę społeczność, dlatego troszczcie się o wzajemny szacunek i stosujcie się do regulaminu, który został stworzony po to, aby ułatwić nam współpracę.
Jestem pewna, że będziemy się świetnie bawili 😊
Zapraszamy do pisarskiego serwera!
https://discord.gg/ff7KpdS9BX
Jeżeli nie możecie wejść przez powyższy link, spróbujcie przez ten w komentarzu lub na tablicy mojego profilu i na pisarskiWatt09 :)
CZYTASZ
#pisarskiWattpad - czyli akcja ratowania Wattpada! (więcej na @pisarskiWatt09)
RandomZapraszam na konto dedykowane akcji: @pisarskiWatt09 Podejmuję próbę przywrócenia tej platformie dawnego charakteru. Chcę, aby Wattpad znów był miejscem, w którym wspiera się twórców i czytelników :) Zapraszam do zapoznania się z akcją #pisarskiWatt...