Pomalu jsem se probíral slyšel sem pípaní stoje když sem otevřel oči zjistil sem že ležím v nemocnici pak sem si uvědomil že to se před tím stalo se my nezdálo stále přemýšlel na té osobě co se tam objevila měl modré vlasy ,menší nosánek ,pihy měl krásné , rty ve tvaru srdce a postava sexy anděla jen sem nevěděl že to nebyl anděl ale smrt , pak sem musel vstát strhl sem si tu jehlu z ruky a pak sem vyšel z pokoje pak sem zahlídl svého agenta Changbina když mě zahlídl šel hned zamnou " neměl by si tu bít měl by si byt v posteli vyboural si se Hyunjine na motorce " pak sem se podíval na Changbina " jak je na tom moje motorka ?" " je hodně špatným stavu " " TAK JI DEJ HNED DO OPRAVNY!!!!" "dobře jak chceš Hyunjine jak řekneš bude " pak sem se vrátil a Changbina se vyděl jak někomu vola sem rad , zavřel sem za sebou dveře a šel sem si sednout na postel pak přišel Changbin " už je to zařízeny dnes motorku odvezou do opravny , měl by sis ještě lehnout za volám doktora " "udělej to už tu nechci byt ani hodinu " pak sem si ještě si lehl pak sem jen čekal , za 2 hodiny přišel doktor a za ním Changbin " tak podívám se na vás , no musím říct vypadá té velmi dobře , udělá mé to tak pustí mé vás dom ale podmínkou že bude té ležet doma ano sté pro " " ano pane doktore " tak už sem se moc těším zpátky do své postele , začal sem se chystat Changbin šel za sestrou nachystat ten papír abych mohl jít dom , oblekl sem se a šel sem se oblíknout a šel do sesterny už se natahovala se spisy a já jsem ji to začal podepisovat a mezi tím sem sní začal flirtovat byla velmi sexy jenže my to překazil Changbin tím že do mě drbl "jdeme " "vždy jdu "mrkl sem na sestru a šel sem za Changbinem směr k parkoviště pak jsme došli k autu a nasedli jeli mezi tím sem poslouchal písničku ...
Pak jsme se dojeli dom hned sem vystoupil šel sem hned nahoru a šel se osprchovat bylo to příjemné pak sem vylezl a šel se osušit šel sem se obléct a mezi tím zapnul jsem televizi " SLAVNÝ HWANG HYNJIN FIRMY VERSACE BYL NAPADEN A POSTŘELEN A UŽ SE POMALU ZOTAVUJE A CO JSME DOSTALI INFORMACE BYL PROPUŠTĚN Z NEMOCNICE , DENNÍ ZPRAVODAJ HAN JIN---" vypl sem televizi "SAKRA!!!!" no musím jít na tu party na kterou sem byl pozvaný úplně jsem zapomněl oblíkl sem si sako vzal klíče a telefon šel sem pak obul zavřel jsem bylo to kousek měl party jeden můj kamarád I.N známe se už od malička a jediný kdo zná moje tajemství že se houpu i na tu druhou stranu sem na obě pohlaví sem rád že je tu pro mě vždy pak sem z dálky slyšel hrát hudbu hned sem věděl že tam za chvíli budu...
Už sem docházel ale všiml sem si že mě někdo sleduje ale když sem se otočil nikdo tam nebyl , šel sem I.N domu party byla v plné palbě hned sem si šel dát něco tvrdého na rozjetí pak sem na parket a tančil hned sem si našel objev a šel sem po té dívčině vzal sem ji tančit a tančili a začala se o mě otírat ale pak sem někoho zahledl odešel sem od ní šel sem za tou osobou jen sem viděl modré vlasy šel sem za ním došel sem ven stal sem venku u parku a nikdo nikde nebyl byl sem zmatený pak se něco stalo slyšel sem klapot bot a otočil sem se a vyděl ho toho anděla co mě zachránil " ty si ten anděl co mě zachránil? že" " ne já nejsem anděl víš vůbec co jsem smrt " nikdy sem se nelekl jak nyní oněměl jsem ale stále se my líbí " víš že my to nevadí sem hrozně rad že se poznáváme " kousl se do rtu ty způsobem sexy , když ho vidím sem z něj úplně hotovi , smrt si mě prohlížela myšlenky Felix (to není možné jsem z něj úplně hotovi je sexy ,co to je semnou nikdy sem na takové věci nemyslím co je to semnou , je to můj už trest ) zpět na parku šel sem k němu blíž on kousek couvl a já zase šel blíž a nyní s mé obličejem hodně blízko tak sem se naklonil a políbil ho cudně sem ho líbl a pak sem pokračoval i smrt se zapojil chytl jsem ho kolem pasu víc sem si ho přitiskl na sebe pak s mé se vášnivě se líbali musím ho vzít k I.N do pokoje a běželi jsem dlouho se neznáme mě to bylo jedno do šli jsme k I.N do baráku a táhl sem ho na horu do pokoje pro hosti byl sem hrozně nedočkaví pak sem zabouchl dveře začal sem ho svlékat a on mě šli s mé na to rychle i Felix byl nedočkaví tak sem ho zatlačil do postele byl sem nad ním a uspokojil ho jel lízal sem mu pupeny jak pěkně vzdychal pak sem si udělal cestu dolu zakroužil sem kolem pupíku a pak sem pokračoval dolu k jeho penisu a vzal sem si ho do puse jazykem sem ho uspokojoval jak sladce vzdychal pak sem ho připravoval prsty už byl hrozně nedočkaví ani sem ho pořádně nepřipravený " už to do mě vraz už to dlouho nevydržím "tak sem teda poslechl na směroval sem ho tam pak vrazil začal sem do něj narážet tam a zpět je vidět jak sladce vzdychal pak sem ještě přidal na rychlosti pak jsme se udělaly naraz pak sem spadl na něj dýchal sem jak vagon pak sem z něj slezl pak sem si ani neuvědomil si že jsem tak unavený začal sem chrápat mezi tím vedle něj se Felix začal oblíkat a musel odejit věděl velmi dobře co udělal chybu ale nezapomenutelnou wow ale vím co mě čeká ještě obelstít Hyunjina musí zemřít měl tu dobu na té dálnici umřít a jako místo toho uzdravil mezi tím umřela jedno děvčátko 8 lete to mě hrozně zasáhlo mělo zástavu srdce musím honem odcházet , pak se to stalo odešel sem zavřel sem za sebou dveře a šel sem ze schodu bylo už nad ránem už dole to utichlo ale když odcházel nevěděl že někdo ve tmě ho viděl a tak Felix zmizel jak v klapotu svých bot jak mlha .
Tak další kapitola je tu : ) : )
ČTEŠ
Smrt je pojem před rychlým koncem💀☠️ (Hyunlix)
ActionBylo nebylo... HAHAA to ne tohle není pohádka tohle je o Smrti , když smrt nepoznala lásku ani štěstí až poznal člověka kterého zachránil před smrti , teprve poznával co nezažil nikdy .