Hyunjin
Pomalu sem se začínal probouzel byl sem na gauči byl sem hrozně zmatený a ležel vedle mě modro vlasatý Felix začal sem se mu prohlížet obličej byl prostě stále Felix spál jak anděl .
Nevěděl sem co si mám myslet a tak sem toho anděla pozoroval byl sem zmatený stále jsem to nechápal jako kdybych se díval na Felixe ty rysi i pihy vše je stejném místě byl sem zmatený pak sem z gauče slezl a pak sem vzal deku a zakryl jsem Felixe šel sem do kuchyně a udělal sem kafé.
Pak sem zahlídl jak se něco mihlo v obyváku ale nějak sem to nebral na potaz tak sem stal u linky pak sem cítil objeti věděl jsem hned kdo je to Felix prostě jsme se pomalu uvědomoval prostě mého Felixe nikdo nevrátí " tak co už je ti líp Jini ?""ale jo už se my lepší , co se vůbec stalo ?""ale chtěl si odejit ale pak jak chtěl jít si se svalil jak si zjistil co se stalo "" tak že je to skutečnost že Felixe co jsem znal je pryč , že ? "" ne jsem stále tady " vzal moji ruku dal ji na srdce díval sem se mu do oči byl sem jak omámený začal jsem se přibližovat k obličeji pak s mé se náhli k němu a líbali jsem se pak to začalo byt čin dal víc vášnivější pak sem ho více zatlačil na linku a vysadil jsem Felixe na ní líbali jsme se víc a víc začal jsem mu sundávat oblečení už jsme byli oba vzrušení tak sem zahodil Felixovo tričko pak šli jen kalhoty a pak boxerky pak sem pomalu dělal cestu si na od úst ke krku pak sem začal cucat je prso a začal sem ho chystat roztahovat zadeček střihal sem ho roztahoval ale chvilka sem viděl že byl ještě neuvolněny tak sem přidávat prsty pak sem viděl že sem našel jeho bod G tak sem " PŘÍDEJ JINIIII ACH!!!! ACH !! JO !! " to se my líbí pak sem už viděl že je uvolněny tak sem se na chystal já tak sem si rozepl kalhoty a pak sem je stáhl jen dolu i s boxerkami a pak sem si hladil penis abych se více vzrušil ale už hodně sem byl vzrušeny a tak sem pomalí přibližoval k v chodu a pak sem tlačil dovnitř a po okraj až sem našel jeho bod G opět jak pěkně vzdychal tak sem přidával rychlosti bylo to úžasné "RYCHLEJI JINI HONEM UŽ BUDUUUU ACHHHACH!!!" pak jsem se oba stejně udělali pak sem objímali pak sem se na něj podíval a políbili jsem se bylo to pak sem si všiml jedné věci Felixovi svítili oči hned sem věděl že je napůl můj Felix a na půl smrt ale jen a jen můj zahřálo mě na srdci .
Pak sem slyšel za lapání dechu a hned jsme se ohlédli byl to I.N , tak sem honem sem se s Felixe vytáhl a rychlé jsem se oblékali mezi tím I.N se otočil , Felix se honem šel posbírat věci a utekl sem honem do svého pokoje a I.N jen slyšel bouchnutí dveří a Hyunjin taky pak se na mě otočil I.N " zbláznil ses nebo co Hyunjine ?""proč to říkáš máš byt rada že už jsme s Felixem ""a víš proč to říkám ty ubližuješ Felixovi pak ho opustíš ty si ho nezasloužíš !!!!""TO NENÍ PRAVDA TY TO VÍŠ !!" "ne ne víš i když je Felix zpět ty mu opět ublížíš a víš kdo si ho zaslouží víc Changbin ty mu jen furt použiješ a zahodíš kus hadru TY SI LÁSKU NEZASLOUŽIŠ si můj kamarád ale ne si jen rozmazleny fracek nic jiného " pak my začali téct slzy a utekl sem viděl sem Changbina u mého auta šel sem k němu a pěsti ho sem ho praštil jak spadl na zem tak sem si vzal klíče sedl sem do auta šlápl sem na plyn až na konec pak se ujížděl jak jen to šlo . Mezi tím se Changbin byl zmateny pak sem viděl I.N a Felixe přiběhnout Felix byl zmatený .
Jel sem po dálnici pak sem se podíval do zrcátka a viděl sem že mě někdo sleduje tak sem přidal ještě víc na plyn .. pak sem si pustil hudbu z radia zrovna hrála tahle od Stray kids -
Social Path (feat. LiSA)
...
Pak sem se nepodíval před sebe jel sem a jel sem ani nevím kam věděl sem jen jednou LÁSKA PŘIJDE A ODEJDE ALE PAK PŘIJDE ZÁZRAK a byl mě odebrán .
*Omlouvám se že my to trvá napsat : )
*A chtěla bych též doporučit hanu_hyunlix je taky TOP spisovatelka
*Tak sem zvědava co na to řekne té
ČTEŠ
Smrt je pojem před rychlým koncem💀☠️ (Hyunlix)
AcciónBylo nebylo... HAHAA to ne tohle není pohádka tohle je o Smrti , když smrt nepoznala lásku ani štěstí až poznal člověka kterého zachránil před smrti , teprve poznával co nezažil nikdy .