Yaz /temmuz /7/2023
R. mektubu titreyen ellerinden bıraktı. Sonra uzun uzun düşündü...
"Pervin! Hadi bırak şu kitabı, sözde voleybol oynamak için geldik off." Hazalın cığırışıyla kitabı bırakmak zorunda kaldım.
"Geldim Hazal geldim."şaşırmış gibi yaparak.
"Aaa siz buralara uğrarmıydınız Pervin hanım?"bıraksa uğramazdım
Hiç cevap vermeden topu aldım ve pozisyonumu aldım ve topu parmak pas ile topu karşıya attım "yaz sıcağı hiç çekilmiyor sun Pervin""Canım sıkkın ondan." Hazal hiç sormadan anlatmaya başladım"bugün salı perşembeye de 11/F ile maçımız var sen ve ben dışında kimse bukadar çalışmıyor ve ben yedeklerdeyim ama takımda kiler çaba göstermiyor." Hazal yanıma geldi
"Farkındayım ama kimse çabalamıyor ve kaybediceğimizi biliyorlar. Amaa burada neşe kaynağınız Hazal Yaman duruyor ve moral anında tavan yapıyor hem biz okul başlayınca benzetiriz onları. " Kafa salladım.
"Devam o zaman"dedim. Ve Hazal başladı. Hazal benim hayattaki neşe kaynaklarımdan biriydi çok seviyordum onu saçının bir teline dokunsalar gebertirdim.
1 Saat sonra
"Hazal gel markete gidelim."
"Bencede" telefonumuzu ve paramızı alıp markete gittik "Bence ziyafet kuralım."Hazalın dediği ile güldüm
"Haklısın abur cubur içecek zamanı." Market arabasından aldık ve abur cubur raflarının olduğu kısma geldik.
Önce çikolata sonra kek büskivi gofret cips ve en son içecekler. Tam kasaya geldik ve ödemeyi yapıcaz o an benim aklıma dondurmaları unuttuğumuz geldi.
"Abla bir dakika beklermisin dondurmayı unuttuk da." Deyip hemen dondurma kısmına koştum . Çok fazla dondurma vardı ve ben hangisini alsam bilemedim. Hazalın bir klasiği vardı onunki kornet fakat ben hangisini alsam bilemedim
"Bence şu karamelliyi almalısın"duyduğum sesle hemen arkamı döndüm. Karşımda bizim gibi sahada basketbol oynayan çocuklar dan biri vardı"Yanlış anlama arkadaşın kasada bekliyor seç birini gitsin."haklı zaten istesem markete tekrar girip alırdım ama useniyom
"Haklısın, bakalım zevkin güzel
miymiş." Bunu diyince kıkırdadı.
Bende kasaya gittim."Pervin nerede kaldın."
"Bir türlü seçememiştim. Ama halloldu. "
"Bı zahmet ne aldın bakayım" dondurmaya baktı bende o sırada parayı ödüyordum "Karemelli güzelmiş... Bı dakka sen hesabımı ödedin? "Bir yandan poşetlerin içine abur cuburlari dolduruyordum.
"Evet? Ne var bunda geçende sen ödemiştin. "
"Olsun genede o-"sözünü kestim
"Tek kelime daha etme kaç yıllık arkadaşız." En sonunda pes edip kafa salladı poşetleri alıp okulun bahçesindeki çardağa gittik. Oraya güzelce ne kurulduk "karamelli dondurma efsoymuş."
"Benim favori çikolatalı."
"Benim yeni favori belli oldu."o sırada Hazal ın beni dinlemediğini fark ettim."Neye bakıyorsun sen?"
"Şu çocuklara bak çok iyiler." O nun baktığı yere baktım. Bana dondurma öneren çocuk ve arkadaşları basket bol oynuyorlardı ve gerçekten tip olarak çok iyiydiler.
"Evet, yakışıklılar." Dediğim sırada Hazal ayağa kalkıp birden yürümeye başladı"nereye!"
"Markete!" Dedi bağırarak. Ayağıma bir şey in sürmesi ile huylandım. Yere baktığında bizim dilberi gördüm.
"Dilber, sen buralara uğrar mıydın aşko?" Dilberi tüylerini sevdim.
Dilber bizim 2. Dönemin başlarında kuyruğu kesik halde sokakta bulduğumuz kedi idi, kuyruğunu salladığında twerk atar gibi davrandığı için adını dilber koyduk. Her öğlen dilberi sever bazen de besler dik fakat şuan yaz olduğu için onunla pek ilgilenememiştik. Onu görmek beni gerçekten mutlu etmişti.
Dilber binada kucağından atladı ve basketbolcu çocukların yanına gitti. Hain dilboo. Çocuklardan biri dilberi alıp buraya doğru gelmeye başladı. Gelen çocuğun bana dondurma öneren çocuk olduğunu fark ettim.
"Kıskandın galiba." Anlamaz gözlerle ona baktım."Şunu demek istiyorum, kedi buraya gelince somurttun ya o yüz den dedim." Şaşırarak ona baktım.
"Ben?"
"Evet sen."
"Komik değilsin."
"Şaka yapmıyorum." Hiç bir şey demeden dilberi kucağıma aldım." Babası ile gayet mutluydu niye aldın ki?"
"Onun babası sen değilsin." Merakla bana baktı.
"Kimmiş babası?"
"Onun babası yok ama ben annesiyim." Sinsice güldü.
"O zaman benim karımsın." Kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Dedim ya babası yok diye duymadın mı." Kafasını iki yana salladı.
"Hayır babası benim nede olsa bir canlının oluşması için iki kişiye ihtiyaç var" dediği şeyle sinirlenerek kafasına bardak attım. O ise gülmeye devap bum etti.
"Fesat." Gülmesi kahkaya dönüştü.
"Fesatmı? Fesat sensin hemen yanlış anladın." Utanarak gözlerimi kaçırdım. Fesat olmam benim suçum değildi.Okuduğum kitaplar... "Tanışamadık ben Zeynel."
"Pervin."
"Memnun oldum Pervin." Gülümsedim
"Bende, madem ki tanıştık birbirimizi tanıyalım." Kafa salladı." Ben başlıyayım o zaman. Adım Pervin soy adım Akyıldız gerek varmı bilmiyorum neyse boşver. Resim yapmayı severim, arkadaşlarımla vakit geçirmeyi de ayrıca komik gelebilir ama sarılmaya bayılırım." Son dediğim şeyle kahkaha atmaya başladı. Kaşlarimi çattım. "Ne gülüyonbe!" Diyip omzuna vurdum.
"Yavaş be kızım nesin sen Hulk mı?"
"Gerekirse evet. Hem niye güldünki. Gel kendini tanıt."Hayır yani sarılmayı seviyorsam nie gülüyorki tamam biraz komik olabilir ama...
"İyi ben bahsedeyim kendimden. Adım Zeynel soyadım Güneş. Bende resim yapmayı severim ayrıca elektronik gitarda çalabiliyorum. Ama sarılmaktan nefret ederim."
"Komikmi?"dedim kızgınlıkla.
"Evet ama gerçekten sevmem. Neyse ben arkadaşımın yanına döneyim sonra tekrar görüşürüz." O sırada Hazal geldi.
"Görüşürüz Zeynel." Zeynel giderken Hazal bana anlamaz gözlerle bakıyordu ne iş der gibi. Anlatıcam." Hadi der gibi kafasını salladı." Bak şimdi ben bizim dilboyu seviyordum, sonra birden ona doğru gitmeye başladı. Ben kaşlarım çatık bir şekilde onlara bakiodum sonra Zeynel kediyi alıp yanıma geldi. 'kıskandın galiba dedi. Falan öyle tanıştık." Hazal beni alkışladı
"Vay! Dilboya bak sen seveni kavuşturuyor hemen. Sende beni arkadaşıyla tanıştırsan." Göz devirdim.
"Sevenimi? Arkadaşım o benim." Bilmiş bilmiş bakarak.
"Hemende sahiplenirmiş beni böyle sahiplenmedin elin çocuğuna arkadaşım o benim dermiş. Yazıklar olsun." Yalandan küsmüş gibi yaparak.
"Bide bayıl istiyorsan feriha."ben olanları Hazala anlattım o benimle uğraştı ben onunla en sonunda toparlanıp evlere dağıldık.
~. ~. ~.
İlk bölum nasılll?
Ben ikinciyi yazmaya gidiom
Karakterler tanıştınız nasıllar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNYA
RomanceTam topu karşılamak için topa koşuyordum ki sert birşeyle çarpışmamla tökezledim