3. bölüm

8 2 1
                                    

Elime aldıgım lego parrçasını yerine yerleştirdim. Zeynelin aldığı lego çiçeği yapıyordum. Bitmek üzereydi,ve şimdiden çok hoş duruyordu.

{}

En sonunda çiçekleri bitirmiştim ve çok güzellerdi.

"Pervin bu odanın haline böyle! Kesin telefon başındasın." Kılasik annem.

Annem üç tarafı temizlik takıntılığı kaplı insan parçası diğer parçası sevgi dolu. Ofladım." Tamam annee ne abarttın sadece masamda bir kaç bir şey var o kadar birde süpürülücek!"dedim sinirle annemle hep böyle oluyordu.

"Sesini yükseltme bana."sinirle arkamı hızla döndüm o da gitmişti zaten.

Hayır yani ne vardı da biraz geç yapsaydım bazen bu sinirlenmeyi ergenligime bağlıyordum ama ben hep annem konuşunca böyle oluyorum. Hani insanın konuşmasına huy olup da sinirlenirsinizya anı birşey dir terslersiniz o kişiyi, he bende de öyle oluyor. Ne hikmetse birtek anneme. Komik.

Tam odamı toplamaya başlıcamki Hazaldan bir mesaj geldi.

Hakim hanım💗💓💓💝💗

Ponçikimmmm
Ecrin mesaj attı bulusalım diye bende sana soylim dedim
1 saat sonra sahilde
Gelionmu

Siz
Gelirimm de benim küçük
bir engelim var bil bakalım
Kim
Tabiki annem ama hallederiz

Hakim Hanım 💗💓💓💝💗

Timam PONCİKİM baysss

Siz
Bay bichisimmm.

WhatsApp tan çıkıp odamı toplamaya başladım. Temizlikten nefret ediyorum. Üşeniyorum. Ama bu gerçekten bir üşenme sinir oluyorum, gıcık oluyorum. Oh sakinim. Gerçi bunlar sinirlencek birşey değil. Bu arada temizlikten nefret ettiğimi soylemişmiydim.

Yarım saatin sonunda odamı toplayıp süpürdüm. Bu büyük başarıydı. E tabi konu arkadaşlarım olunca. Süpürgeyi yerine bırakıp annemin yanına gittim.

"Anne odamı topladım."şaşkınca suratıma baktı.

"Güldürme beni Pervin. Sen ve odanı yarım saat içinde toplamak." Kafamı salladım.

"İstiyorsan odama bak. Ayrıca Hazal ile Ecrin beni buluşmaya çağırdı gidebilir miyim? Lüftenn."

"Anlasıldı senin derdin. Ben izin veriyorum geç kalma birde babanada sor." Annemin yanına uçup yanaklarını öptüm.

"Canım annemm. Yerim seni." Annemin bir şey demesine izin vermeden mutfaktan çıkıp babamın yanına gittim." Babaa. Ben arkadaşlarımla dışarı çıkayımmı annem izin verdi odamida topladım."
Babam bana baktı.

"Valla odanı toplayıp toplamaman beni ilgendirmiyor o annenin ilgi alanı, git ama geç kalma."

"Tamam birde para verirmisin." Cüzdanını açıp bana para verdi.
"Al bunlarla idare et." Kafamı salladım ve teşekkür ederek odama hazırlanmaya gittim.

" Kafamı salladım ve teşekkür ederek odama hazırlanmaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giyindikten sonra gizlice çıkıp durağa gittim. Otobüs tam zamanında gelmişti. Kartımı basıp kenera geçtim otobüs tıka basa doluydu.

O sırada sarı saçlı bir kızın bana baktığını gördüm. Ona bakarak gülümsedim utanarak başını eğdi. O sırada ineceğim yere vardığımı fark ettim. "Durakta." Otobüs durunca inip arkadaşlarımla bulunacağım yere doğru ilerlemeye başladım.

Tam o sırada görmeyi en son beklediğim birini gördüm.

Oha
Çüş
Yuh
Ebeninki
Or..

Ne yapsam acaba gerimi dönsem. Tam geri dönücektimki Hazal beni gördü ve el salladı bende zoraki bir gülümseme gönderdim.

Mecbur konuşucaktım.

Offf...


Hay bichislerimmm
Asırlar sonra bölum attım.

Pervin sizce kimi gördü.

Merak etmeyin o kadar önemli değil (dermişim)

Bu arada kitaptaki çoğu karakterler benim arkadaşlarım. Ama bazılarının ismi değişik. Difjfhhfbfn neyse

Bay bichislerimmm
Öpüldünüz😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LAVİNYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin