2. bölüm

13 3 2
                                    

Maç günü...

Takımlar altı kişiden oluşuyordu;
Ben, Hazal, Rana, Elif, Berika ve son olarak Bircan. Ben en ön solda idim Rana en önde ortada duruyordu sağında ise Hazal vardı. Elif Rana'nın arkasında Elif'in arkasında ise berika ve Bircan duruyordu. Bizim dizilimimiz kum saatiydi. Normalinde ben yedeklerdeyim ama Erva nın ayağı sakatlanınca ben geçmiştim.

Karşı takımda ise 11/ F vardı;
Buğlem, Esila, İrem, Ravza, Beril ve Busem. Buğlem en ön orta solunda Esila sağında ise İrem vardı.
Esila ile Buğlemin arasında arkada olacak şekilde Ravza vardı, gene aynı şekilde ama Buğlem ve İrem arkasında beril bardı. Son olarak en arkada tek başına Busem vardı. Onlar ise üçgen şeklinde idiler.

Hoca başlamamız için komut verdi. Buğlem "topmu sahamı?" Dedi.

Rana ise "saha" dedi. Hoca düdüğü çalınca bizde başlamak için yerimize geçtik. Biz sahayı seçince ilk onlar başladı. Buğlemin servisi ile Rana topa karşılık verdi ve top karşıya geçti. Ardından Esila topu benim tarafıma doğru attı vebende manşet ile karşılık verdim top neredeyse dışarı çıkıyordu ki son anda Ravza topu kurtarıcam diye manşet vurdu ama başaramadi ve top onlara değdigi için sayıyı biz aldık.

Bu şekilde devam ettik. 25e 20 ilk seti biz aldık. İkinci atı 25e 18 Buğlemler aldı. En sonunda 3. Sete kadar geldik. Durum eşitti. 23e 23 umarım alırdık maçı.

"Hazal çevirelim." Kafa salladı yorgunlukla. Parmak Pasla topu bana attı bende onu manşetle karşıya gönderdim. Buğlem karşılik verdi ve Bircan manşatle karşılik verdi fakat top karşıya gecmedison bir cm kalmıştı resmen. Ama olmadı.

"Off"Bircana baktım.

"Sıkıntı yok 2 sayı aldık mı tamamdır."herkes kafa salladı. Buğsem servis ile başladı top bana geldi ve parmak pasla karşılık verdim. Benimn attığım topa Esila karşılık verdi ve Elife attı elif karşılık vererek karşıya yolladı. Beril karşılık vermek için koştu ama yetişemedi. Şimdi eşittik."24e 24, aldık sayılır son bir sayı."diye söyledim takıma.

"Yaparız bence." Dedi Berika. Herkes onaylar ses çıkardı. Son bir sayı olduğu için hoca su içmemize izin verdi herkes suyunu içtikten sonra maç başladı. Bu sefer Berika servis vurucaktı, berikanın servisiyle başladık. Karşı taraftan Beril manşetle buraya attı Hazal karşıladı. Buğlem parmak pas vurdu ve Rana da blok yaptı ve Buğlem karşılık veremiyince son sayıyı biz aldık.

"Sonunda oh be, toplanın bakem." Hazalın sesiyle herkes toplandı ve sloganımızı söyledik.

"Ooooooooooooooooooooooooooooooo
şşşşşşşşşşşşşşşşşş
1 2 3
11/ A
11/A
11/A." Neredeyse herkesin alkışladığı nı yeni fark ediyordum. En sonunda sahadan çıktık. Hocalarımız ve arkadaşlarımız bizi tebrik ediyordu. Hızlıca soyunma odalarına girdik.

Ben dolabımın kapağını açtığımda gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açıldı.

Legodan çiçek ve not
Notu elime aldım

Tebrik ederim yeni arkadaşım.

Zeynel.

O günden beri zeyneli hiç görmedim tamamen unutmuşum. Bir gün buluşup yeni arkadaşımla sohbet etmeliyim.

"Kimdenmiş, yoksa gizli bir hayran mı?" Hazala döndüm.

"Pek gizli sayılmaz. Hani geçen perşembe bir çocukla tanışmıştım ya o göndermiş." Hazal bana imalı imalı baktı.

"Hayrana bak sen."ona göz devirip önüme döndüm havlumu aldım lego çiçeği yerine koydum ve duşa girdim.

{}

LAVİNYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin