Başlangıç

50 3 1
                                    

1,2,3 Adım Arya ama artık Zeynep. 18 yaşındayım. 10 yıl çocuk esiregeme kurumunda kaldım.

Herşey 10 yıl önce başladı.8 yaşındaydım. O gün babam eve çok geç kaldı. Ona çok düşkündüm her küçük kız gibi benimde ilk sevgilimdi o. Aşırı yağmurlu bir gecede penceremde frene basıldıktan 8 sn sonra duran hurda pickup ı bekliyordum. Annem alt katta çılgınlar gibi sağa sola döndüğünü parke seslerinden anlayabiliyordum. Sonunda beklenen fren sesi geldi ve ben merdivenlere yavaşça süzüldüm. Annem kapıyı açar açmaz ağlayarak babama sarıldığını ve nasıl öğrendiler dediğini duydum. Neyi öğrenmişlerdi? Ne?

Koşarak babama sarıldım ''Nerde kaldın? Neyi öğrendiler baba?'' bir yandan korkuyorum diye sızlanıyordum. Babam bir süre sarıldıktan sonra ''Lütfen soru sorma Arya. Meltem hemen hazırlan 10 dakikaya ayrılıyoruz evden.''Hayır olamaz ben bu evi seviyordum. Gitmek istemiyordum. Annem ve babam çantaları topluyordu ve ben ise merdivende Bigıl'la birlikte -benim küçük şişko kedim- kalakalmıştım. Çanta işi bittikten sonra kim olduğunu bilmediğim birkaç adam geldi. Üzerinde silahlar ve telsizler vardı. Polis miydiler diye düşündüm. Ama babamın ne işi olabilirdi o sadece bir öğretmen değil miydi. Değil miydi? Babam konuşmaya başladı onlarla. Ben hala Bigıllaydım. Babam gerekli en sevdiğim eşyaları almamı söylemişti. Bu evde herşey önemliydi benim için ama. Ben önde bigıl arkada odama çıktık.

Aşağıdan korkunç sesler geldi sanki başımdan kaynar sular indi ve merdivenlere koştum. O adamlardan biri yerde kanlar içerisindeydi. Babam merdivenlerden yukarıya yanıma koşarak geldi ve kolumdan tutarak beni kilere götürdü. Oradaki her zaman saklambaç oynarken kullandığımız boş dolabın içine girdirdi beni. Daha sonra '' Ben seni bulmadan sakın çıkma. Seni seviyorum Arya'' dedi ve bir kağıt alıp bişeyler yazdı verdi. Neler oluyordu anlamadım. Bir süre sonra kilere biri girdiğini farkettim. Aniden çıktım ve Bigıl karşımdaydı. Bende kilerden yavaşça süzüldüm antreye ulaştım. Babam oradaydı.

Babam beni bulamamıştı ama ben onu yerde kanlar içinde buldum.

1,2,3 Tekrar ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin