Niki
Sunoo... Her cümlem Sunoo ile başlıyor bu biraz ironik. Her neyse hiçbir şey sonsuza kadar güzel sürmez değil mi?Her güzel şeyin başlangıcı olduğu gibi sonu da vardır. Önemli olan o sonu kimseyi üzmeden, kırmadan bitirebilmek. Ama genelde öyle olmaz... Ya biri çok üzülür ya da diğeri artık duruma katlanamaz.
Biz öyleydik hangimiz için zordu bilmiyorum ama ikimizde çok acı çektik. Fazlasıyla.
(flashback)
Sunoo - Niki
Niki
Nabeerr guzelimmSunoo
İyiyimm sennNiki
Ben de iyiyimm
(12.30)Sunoo
Sey direkt sormak istiyorum.
Bu aralar biraz daha depresif degil misin evet tabii ki bir şeyler yasamis olabilirsin
ama sanki eskiyi özlemiş gibi şeyler paylaşıyorsun ya da begeniyorsun. Ben mi fazla paranoyağım bilmiyorum ama uzun zamandır konuşuyoruz ve birlikteyiz kaç ay geçirdik beraber. Böyle bir sey var mı? yani varsa da bilmek hakkım gibi Niki.
Abartıyor muyum diye düşündüm. Ama abartıyorsam bile içimdekini söylemezsem kendimi kötü hissedecektim.
Eğer eskileri özlediysen söyle bana Niki.
Ne bileyim işte aramızda sorun olmasını istemiyorum.
Varsa bile açıklığa kavuşturalım.Niki
Onu özlemedim Sunoo ama birini unutmam zaman alıyor ve bunu değiştiremiyorum.
Ayrıca asla konuşmadık sadece
aramızda ki çocuksu şeyleri bitirelim dedik daha sonra konuşmadık.Sunoo
anladimmNiki
Ayrıca sordugun icin teşekkür ederim.(flashback end)
İplerin ilk koptuğu kısım tam olarak burasıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dahlia - sunki
Novela JuvenilDahlia, Türkçe ismiyle yıldız çiçeği eşsiz bir güzelliktedir, genel anlamı sabırdır. Aşkta fedakarlığı, aşk acısını ve sonsuzluğu temsil ettiğin söylenir.