*Xavier*
Dni mijały a ja szykowałem się na kolejny nudny dzień w szkole. Zawsze jednak na lekcjach skupiałem uwagę na czarnowłosej piękności.
Początkowo widziałem ją jako tę spokojną dziewczynę, która zawsze siedziała sama w kącie klasy. Była inna niż ja - cicha, spokojna, jakby zanurzona w swoim własnym świecie. Ale coś w niej przyciągało moją uwagę. Chciałem dowiedzieć się więcej o niej, przecież przeciwieństwa przyciągają się, prawda? Tak więc, w pewien dzień postanowiłem podejść i zagadać do niej. To było wtedy, gdy Tilly i ja zaczęliśmy poznawać się lepiej, odkrywając, że mamy wiele wspólnego pomimo naszych różnic. Teraz, kiedy na nią patrzę, widzę więcej niż tylko spokojną dziewczynę. Widzę moc, determinację i delikatność, która sprawia, że jest wyjątkowa. Za to moje życie jest jak burza - pełne energii, nieustannego ruchu i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Jestem typem, który nigdy nie lubi się nudzić. Zawsze szukam nowych przygód i możliwości, które mogą mnie zaskoczyć. Moi przyjaciele mówią, że mam ADHD, ale ja po prostu nazywam to "żywiołowością". Kocham ludzi i uwielbiam spędzać czas z nimi, zawsze gotowy do żartów i zabawy. Nie zawsze jestem najlepiej zorganizowany, ale zawsze mogę polegać na moim optymizmie i determinacji, aby znaleźć sposób na przezwyciężenie trudności. Moje życie jest jak otwarta księga, pełna niezapomnianych przygód i nieoczekiwanych wyzwań, ale zawsze gotowa na kolejną stronę. Moja mama była moim aniołem stróżem, pełna ciepła i miłości, która rozświetlała każdy mój dzień. Straciłem ją, gdy miałem tylko dziesięć lat, a to był najtrudniejszy moment w moim życiu. Po jej śmierci ojciec, zajęty swoimi sprawami biznesowymi, stawał się coraz bardziej oddalony ode mnie. Był bogaty i zawsze to wykorzystywał by pokazać kto tu rządzi. Od śmierci matki brakowało mi jego obecności i wsparcia emocjonalnego. Uczyłem się radzić sobie sam, stając się niezależny i nieco samotny w tym bogatym, ale opustoszałym świecie. Zawsze miałem wszystko i na wszystko mi ojciec pozwalał. Wtedy nie wiedziałem, że niebieskooka zmieni moje życie. W szkole zawsze byłem tym, którego łatwo zauważyć - buntownikiem z duszą wolnego ptaka, który nie lubił się podporządkowywać regułom i ograniczeniom. Nieustannie stawałem do walki ze szkolnymi autorytetami, nie dlatego, że nie szanowałem ich, ale dlatego, że miałem swoje własne poglądy i nie bałem się ich wyrażać. Byłem tym, który często wychodził poza ramy, poszukując nowych możliwości i doświadczeń. Nie zawsze byłem najlepszym uczniem, ale zawsze dawałem z siebie wszystko, co mogłem, w tym również w kwestiach, które nie zawsze pasowały do konwencjonalnego szkolnego programu nauczania. Moje życie w szkole było pełne emocji i nieprzewidywalnych zwrotów akcji, ale zawsze starałem się trzymać się z dala od nudnych rutyn i szukać czegoś więcej w tym, co mnie otaczało. Mam trójkę przyjaciół, którzy są wspaniali.Marisol: Marisol to ekstrawertyczna i towarzyska dusza. Zawsze pełna energii, lubi być w centrum uwagi i jest doskonałą towarzyszką do wszelkiego rodzaju imprez i wydarzeń społecznych. Z Marisol jesteśmy przyjaciółmi od dzieciństwa, nasze rodziny były sąsiadami, więc nasze drogi często się krzyżowały. Wraz z upływem lat staliśmy się nieodłącznymi towarzyszami, wspierając się nawzajem w każdej sytuacji. Dziewczyna jest średniego wzrostu, o zgrabnej sylwetce i długich, falujących włosach o intensywnym odcieniu brązu. Jej skóra ma oliwkowy odcień, a oczy mają głęboki, szmaragdowy kolor, który przyciąga uwagę. Jej usta są pełne, często malowane delikatnym różem lub neutralnym odcieniem pomadki. Marisol ma delikatne rysy twarzy, które dodają jej uroku i wyrazistości. Jej styl ubierania jest zazwyczaj modny i kobiecy, ale z subtelnym, osobistym akcentem, który podkreśla jej indywidualność.
Diego: Diego to spokojny i empatyczny chłopak. Zawsze gotów wysłuchać i doradzić, ma dar do nawiązywania głębokich i znaczących rozmów. Jest wiernym przyjacielem, na którym zawsze można polegać. Diego pojawił się w moim życiu w szkole, gdzie szybko odkryliśmy wspólne zainteresowania i pasje. Nasza przyjaźń rozwijała się naturalnie, dzieląc ze sobą radości i smutki codzienności. Diego to młody mężczyzna o dynamicznej postawie i żywym usposobieniu. Ma czarne oczy, które emanują energią i intensywnością. Jego ciemne włosy są krótko przycięte, dodając mu męskiego wyglądu. Diego ma silną budowę ciała, co świadczy o jego aktywnym trybie życia i zapale do ćwiczeń fizycznych. Jego uśmiech jest zaraźliwy, a jego osobowość przyciąga uwagę innych, sprawiając, że jest duszą towarzystwa. W ubiorze preferuje wygodę i styl, wybierając ubrania dopasowane do jego aktywnego trybu życia.