ភាគ3 : គ្មានលោកនៅក្នុងភូមិគ្រិះទេ

72 3 0
                                    

រាងល្អិតថេយ៉ុងនាយភ្លឹកមើលនឹងបរិវេនជុំវិញផ្ទះរបស់រាងក្រាស់ឡានសេរីទំនើបមានគ្រប់ម៉ូតចតទុកចោលមួយជួរនៅកន្លែងចំណតចតឡានក្នុងបរិវេនដីនៃភូមិគ្រិះរបស់រាងក្រាសជុងហ្គុក នៅតាមផ្លូវបើកឡានចូលសុទ្ធតែផ្កាចម្រុះពណ៌គ្នាដែលមើលទៅពិតជាស្អាតហើយស្រស់ស្រាយខ្លាំងណាស់វាប្រៀបបានដូចជានៅក្នុងសុបិន្តរបស់រាងល្អិតចឹង។រាងល្អិតថេបាននិយាយចេញមកទាំងនឹកស្មានមិនដល់ថានាយម្នាក់នេះពិតជាមានខ្លាំងណាស់លើសពីការដែលគេរំពឹងទុកទៀតមើលចុះឡានសេរីទំនើបម៉ាកល្បីៗចតជាជួរចម្រុះពណ៌គ្រប់ម៉ូតគ្រប់សេរីសូមបីតែផ្លូវបើកចូលភូមិគ្រិះលោកក៏មានផ្ការចម្រុះពណ៌អមដែលមើលចុះវាពិតជាគួរអោយចង់នៅណាស់។ពេលរាងល្អិតចុះពីឡានភ្លាមរាងក្រាសក៏បានដើរចូលក្នុងមុនគេបាត់ធ្វើអោយរាងល្អិតឈរលួចសម្លក់ជេនាយតិចៗដោយមើលទៅដំណើរនាយដើរចូលទៅក្នុងទាំងមិនហៅភ្ញៀវអោយដើរចូលទៅដែលធ្វើដូចចុះពីឡានមកមានតែអែង តែមានអីរាងល្អិតនាយខ្លាំងដែលនាយឈរនៅកន្លែងដែលនាយចុះពីលើឡានដោយមិនដើរទៅណារទាំងអស់រាងល្អិតចាំមើលថាតើម្ចាស់ផ្ទះគេហៅនាយចូលឬមួយក៏អត់។នៅខាងក្នុងរាងក្រាសកំពុងតែឈរអោបដៃមើលមករាងល្អិតដោយមិនបានហៅរាងល្អិតអោយចូលមកទេនាយចាំមើលថាតើក្មេងល្អិតម្នាក់នេះនៅទ្រាំបានដល់ពេលណារ។ ទាំងពីរគូរគេនឹងខ្លាំងដូចគ្នាមិនអោយចាញ់នណារទេតែចុងក្រោយរាងល្អិតនៅចាញ់ដោយសារតែមូសខាំគេច្រើនកន្លែងពេកនាយល្អិតសម្រេចចិត្តថានឹងដើរចូលទៅក្នុងសូមបីតែមុខម្ចាស់ផ្ទះក៏មិនខ្ចីមើលផងនាយល្អិតដើរទៅអង្គុយលើសាឡុងមុខក្រញ៉ូវដោយមិននិយាយរកម្ចាស់ភូមិគ្រិះនេះសោះ រាងក្រាស់គ្រាន់តែឃើញរាងល្អិតដើរចូលមកអង្គុយគេញញឹមសមចិត្តគេភ្លេត នាយក៏បានដើរមកអង្គុយជិតគេដោយដកដង្ហើមធំហើយចុច ទូរទស្សន៍មើលធ្វើមិនដឹង....

<<អេ!! លោក! ឯណារក្រដាសដែលខ្ញុំត្រូវសញ្ញេបញ្ចប់? មិនឆាប់យកវាមកអោយខ្ញុំសញ្ញេលឿនៗមកអាងខ្ញុំទៅផ្ទះវិញលោកប៉ារបស់ខ្ញុំកំពុងតែចាំខ្ញុំនៅផ្ទះហក៎! ឬមួយក៏លោកបោកខ្ញុំទេមែនអត់?>>ថេយ៉ុង នាយងើបឈរពីសាឡុងឈរទល់មុខរាងក្រាស់ដែលកំពុងតែអង្គុយមើលទូរទស្សន៍នោះទាំងខឹងនឹងនាយ។

គូរដណ្តឹងលក្ខខណ្ឌWhere stories live. Discover now