Sezon 2 - Bölüm 18

11 3 5
                                    

-2 YIL SONRA..-

Okuldan döndüğüm annemin evine döndüğüm an ablam önüme atladı. sanırım oda gelmişti. yani eniştemle beraber.

Haewon- AYAYYA ÇOK HEYECANLIYIMM

Eun- abla sakin ol seni çoktan istediler bile

Haewon- ay tamam sakinim sakin

evet doğru anladınız. minho beni istemeye geliyoh. 

sey.. surdan 2 kilo eun alabilirmiyim..

nasıl oluyo ya neyse şuan onu düşünemicm.

annemlerin odasına gidip annemin aldığı şeylerden üstüme bişeyler giyindikten sonra -merak etmeyin bu sefer eşofman giymedim- anneme yardım etmek için mutfağa geçtim. bu arada burda kızlar ve anneleride vardı. durun şimdi hesaplayım bi şimdi biz eniştemi saymasak  8 kişi kızlar ve annesi. 4 kişi biz 12 oluyo eniştemide hesaba katarsak 13 oluyo. hoay masallah tamam 13 kisi cepte. minholar desek 3 kişi ailesi hadi diğerleride gelirse 3 kişi ordan 6 kişi neyse iyi. 19 mu iyimi?

Kapının önünde beklerken ablamı aldıkları zaman geldi aklıma. hatta saçını yolmuştum ablamın.. ayh çok hüzünlü. neyse kızlar hemen yanımda beklerken a-yun evinden bişey almak için eve gitmişti. e tabii bende kapı çalınca heyecanlanmıştım geldiler diye ama kapıyı açtığımda a-yun çıkmıştı önüme

Eun- lan sen niye geldin

A-yun- tch tch tch hiç değişmemissin sende

Eun- geç lan içeri varya ayağımdaki topukluyu gözüne sokarım ha

A-yun- ay tamam beğ

sözlerim her zaman işe yaramıştır neyse. bu sefer kapı çaldığında delikten baktım. evet kapının önünde tahmin ettiğim gibi 6 kişi duruyodu. tabiiki bunlar minholardı. minholardı demek çok garip hissetiriyodu amk. neyse kapıyı açtığımda içeri daldılar baskın yaparmış gibi. aa .çok ayıp çikolata almamış. ama çiçek güzeldi AMA ORKİDE BUKETİ ALABİLİRDİ. papatya buketi almış neeyseh.

İçeri geçtiklerinde bende ne yapacağımı bilemeyip salondaki sandalyelerden birine geçtim. kızlar artık sevgili denirmi onuda bilmiyom ama sevgililerinin yanına geçtiler. evet onlarda istenmişti. e istenmişti dedim ne diyim başa evlenmişlerdi falanmı.

kahve faslı geldiğinde (arkadaslar benim evrenim benim ficim o yüzden bunlar türk usülü olucaklar laf edenler siktir olup gidebilirler.) kızları yanıma alıp mutfağa geçtim ve kahveyi yapmaya başladım.

Jae- bence içine deterjan koyak

Ae sook- yada kaya tuzu koyak

A-yun- ketçap koyalımmııı

Eun- bak kaya tuzu koyabiliriz o mantıklı geldi.

konuşurken kapının önünde jisung belirdi tövbe estağfirullah

Jisung- ne konuşuyonuz siz böyle. kesin biricik kankamı zehirliceksiniz. şu isteme faslı bitsin hepinizi minhoya ispiyonlicam

Eun- bak ben aslında kaya tuzunu eezip koyucaktım

Jisung he he

A-yun- askım içeri gitsene sen. gitmezsen annene söylerim seni

Jisung- ay tamam gidiyorum askım beniim söyleme sen tamammıı

Jisung'un annesi kızardı ama komik olduğu için hep annesiyle tehdit ederdik. neyse kahveyi yaptıktan sonra gerçekten kaya tuzunu parçalayıp kahvenin içine kattım bolca. kusmasa iyidir.

Minho kahveyi içtikten sonra biraz öldü falan ama şuan iyi. neyse iste asıl olaya gelince şöyle yerimde bi doğruldum falan, babamın cevabını bekliyorum..

E.B- Veriyorum , veriyoruz

içime şöyle bi rahatlık düşerken minhoyla birbirimize bakıp gülümsedi falan. ay aglicm simdi.

...

Finale bir kaç bölüm kaldı...

Neyse bir dahaki bölüm hızlı geçişle düğün olucakk

Yeni okulum Sezon 2Where stories live. Discover now