Sziasztok. @AdriennAlexaSzemesi kérésére hoztam egy anime ajánlót.
Kicsit hosszú lesz. És öszintén én elkezdtem és egy jó anime,de megálltam vele egyelőre.
Tartalom:
A középiskolás, a röplabda megszállottja lesz, miután megpillantja a a Nationalsban. Maga az alacsony termetű Hinatát a kommentátorok „A kis óriás" beceneve, Karasuno alacsony, de tehetséges szárnytüskéje . Bár tapasztalatlan, Hinata sportos és lenyűgöző függőleges ugrással rendelkezik. Csatlakozik az iskolája röplabdaklubjához – de rájön, hogy egyedüli tagja annak, és arra kényszeríti a következő két évet, hogy meggyőzze a többi diákot, hogy segítsenek neki gyakorolni.
A középiskola harmadik, utolsó évében Hinata néhány barátja beleegyezik, hogy csatlakozzon a klubhoz, hogy részt vehessen egy tornán. Életének első hivatalos meccsén megsemmisítő vereséget szenvednek a tornát megnyerő csapattól – köztük volt a harmadik éves , a „The King of Court" becenévre hallgató csodagyerek tudása és brutális játékstílusa miatt. Ők ketten rövid rivalizálást váltanak ki, és a meccs után Hinata megfogadja, hogy legyőzi Kageyamát a középiskolában.
Hinata tanul, és felveszik Karasunóba, ugyanabba a középiskolába, amelyben a "Kis Óriás" is játszott, de megdöbbenve veszi tudomásul, hogy Kageyama is Karasuno tanulmányait választotta. Kiderült, hogy Karasuno a Kis Óriás korszakát követően veszítette el a hírnevét, mint erős iskola, amelyet más helyi csapatok gyakran „Szárnyatlan varjakként" emlegettek. Azonban Kageyama zseniális beállítási készségeit Hinata figyelemre méltó atletikus képességével ötvözve a duó robbanékony új röplabda taktikát alakít ki, és váratlan, de erőteljes szetter-spiker partnerséget alakít ki.
Útközben Hinata és Kageyama arra késztetik egymást, hogy kiaknázzák teljes potenciáljukat, Hinata pedig kapcsolatokat alakít ki első igazi csapatával, ezzel megkezdve Karasuno megváltási útját, hogy helyreállítsák hírnevüket és bejussanak a nemzeti csapatba.
Hinata és Kageyama is profi röplabdázók akarnak lenni, és a középiskola elvégzése után megígérik egymásnak, hogy bármi is legyen, mindketten ugyanazon a pályán fognak játszani. Figyelemre méltó kötelék fűzi őket egymáshoz, és életüket a röplabda sportnak szentelik.
Aszem kb 4 évadja van és vannak filmjei is. Mangán alapul.
Remélem tudtam segíteni. Nyugodtan írjatok még mit hozzak. Sziasztok.
ESTÁS LEYENDO
Animèk/Anime shipek /anime karakterek
RomanceSziasztok! Ebben a könyvben ahogy a címe is utalja lesznek animèk, anime shipek és anime karakterek is. Ha van valami kedvencetek nyugodtan írjátok meg nekem és mondok véleményt vagy leírást stb.