Adsız Bölüm 2

10 1 0
                                    

Gözlerinin içine bakarak" Kıdemli YüzbaşıAnka Ezel KUZGUN görev başarıyla tamamlanmıştır komutanım"dedim kalın ses tonuyla ve bağırarak.çok özlemişim.kimseden çıt çıkmıyordu.etrafıma bi baktım hepsinin ağzı bir karış açık kalmış."ağzınıza sinek girecek dedim"iki şok fazla oldu sanki.Albaya geri döndüm oda gülüyordu sonra "KESKİN timi dinlene bilirsiniz,asker sen de bi revire gidip yanıma gel dedi"valla ayağım mahvoldu ya baş selamı verince ayrıldı. bende artık topallaya topallaya tugaya girmeye çalıştım bakın çalıştım dedim hallettik bi şekilde revire bi girdim 5 asker var burda noluyo lan dedim sonra yaralı varmış onu gördüm. ortaya "müsait değilseniz sonra geliyim "dedim geri dönerken arkamdan kalın bir ses "o bacakla fazla yaşamaz gibisin sanki"dedi ayağıma bi baktım bol keseden kan akıyo dikiş patladı herhalde arkamı geri döndüm.göz göze geldik gözüm rütbesine kaydı abooo binbaşı.lan ben hala terörist kıyafeti giyiyorum napsam ki "eyvallah"dedim soğuk kanlılıkla sonra geçtim oturdum yatağa doktor yanıma geldi."ayağını uzat"dedi.uzattım gitti ilaç falan aldı bi şeyler yaptı en son da dikiş atıp sardı.la bunların hepsi bize bakıyo ben de bön bön bakmaya başladım doktor"biraz dinlenin"dedi ben de kafa salladım herhalde alışkınlar terörist kılıklı askerlere yoksa ben beyaz ışığı falan görmem lazımdı.bunlar kendi aralarında konuşuyorlardı kafam ağrıdığı için kapattım gözümü dinleneyim biraz dedim ama üstümde hissettiğm bakışlarla açmak zorunda kaldım ters ters falan da bakamam binbaşı adam.başladık bakışmaya ne o bakışlarını çekiyor ne de ben bu işin sonu kötü olmasa bari 5 dakika falan geçti kapı açılınca binbaşı o yöne baktı.ben kazandım be. yüzümde ki sırıtmayla ben de kapıya baktım yiğit yağız gelmişti.yanıma geldi alla alla noldu acaba.kuru bir öksürükten sonra"k-ko-komutanım albay beni gönderdi".lan utandı herhalde ee kime nasip olmuş komutanını helikopterden aşağı atmak.la bu puşide yüzümde kalmış yaw.aşağı çektim "ee gidek lo"dedim ayağa kalkarken kafamı bi kaldırdım 5 kişi de şok olmuş.herhalde kız olduğumu anladılar.yiğite bu manzara tanıdık gelmiş gibi sanki.ayağa kalktım asker selamı verdim.

binbaşı "rahat asker"dedi.pek şaşırmış gibi değil gerçi. uçtum gittim odadan, yiğit sanki biraz gergindi konuşmadan albayın kapısının önüne geldik.kapıdaki er albaya haber verip albayın bizi içeride beklediğini söyledi.yiğit de benimle geldi.içeri geçip sırayla tekmil verdik. albay-"rahat asker,geçin oturun" oturmadık. albay-"bu bir emirdir"diyince oturduk. albay-"hoş geldin asker.seni tebrik ediyorum.büyük bir iş başardın" cızladığım pardon aldığım belgeleri albaya teslim ettim.albay ağzını açtı kesin izin vericek diye ben de ağzımı açmıştım ki albay-"kızım seni KESKİN Timinin komutanı olmana karar verildi"dedi.yiğit yağızla bir birimize baktık onun da haberi yokmuş gibiydi.fazla umursamayıp omuz silktim.albay de hemen yapıştırmasın mı izni albay"anka sana ve keskin timine 1 hafta izin bu süre içinde de tanışırsınız.yiğit sen de Ankaya odasını gösteriver"dedi ayağa kalkıp selam verdikten sonra odadan ayrıldık.yine sessizdik herhalde asker olduğumu+kız olduğumu+ondan yüksek rütbem olmasını+timin komutanı olduğumu pek sindire bilmiş gibi degil.tabi canım bu kadar şok yeter.bi kapının önüne gelince anahtarla açıp selam verip gitti.koşar adım uçarak kendimi duşa attım.1 saat sonra çıkabildim ee anca temizlendim ayrıca vücut bakımımı da yapmıştım.saçlarımı kurutup sargımı da yeniledim.üstüme üniformamı da giydim."off offf ne özlemişim"beremi da başıma taktım.postallarımı giiydim ve dışarı çıktım.yemekhaneye uçarak gittim resmen beni gören askerler ayağa kalktı ben de elimle oturun işareti yaptım yemeğimi alıp yalnız bir yere geçtim.KESKİN timi de vardı ama onları rahatsız etmek istemedim.galiba binbaşı da vardı.yemeğe nasıl odaklandıysam.tim benim yanıma gelmiş ya yemekten kafamı kaldırınca bizim timin hepsi bana bakıyordu.utanç verici bir durum ama konu yemek sonuçta.ordan bir asker" afiyet olsun komutanım"dedi.

ben de "size de" dedim açken aklım çalışmıyor galiba neyse yemeğe geri döndüm biraz daha yedikten sonra "yemekten sonra tanışırız"dedim şu an mesele yemek onlar da çay içiyorlardı

10 dakika falan sonra kalktım tim de benimle birlikte kalktı.ben de çayımı aldım geçtik çardakta oturmaya.başını öne eğmiş kuzu gibi duruyorlar."nasıl iniş yaptım bee"diyip kıkırdadım.yiğit biraz kızardı sanki hahaha "tanıtın bakim kendinizi

Asteğmen Burak kutlu/Sivas

Uzman çavuş Bekir Özbey/Hatay

Üsteğmen Savaş Aksoy/Kütahya

Üsteğmen Anıl Kaya/Erzurum

Teğmen Ata Şafak/Çanakkale

Asteğmen Ilgaz Ozan /Yozgat

Teğmen Karaca Oray/Artvin

Yüzbaşı Yiğit Yağız Çevik/Ankara

Kıdemli Yüzbaşı Anka Ezel Kuzgun/İzmir



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin